Gå til innhold

glemte p-pillen

Anbefalte innlegg

Gjest fraufebrilsk
Skrevet

var helt sikker på at jeg hadde et brett til liggende, men den gang ei. kom hjem fra påske ca tolv timer etter jeg skulle begynne på neste brett, og fant ingen. nå har det altså gått et og et halvt døgn siden jeg skulle ta den. i bruksanvisningen står det at jeg skal rådføre meg med lege, men legen får jeg nok ikke tak i nå i påska. holder det å komme seg til vakthavende apotek i sentrum i dag, og ta fra i dag av? og så være sex-løs/evt med kondom i en uke? bruker yasmin.

mariaflyfly
Skrevet

Bruk kondom ei uke eller to. Det står sikkert i bruksanvisninga hvor lenge.

mariaflyfly
Skrevet

Glemte å si at dersom du kommer deg til vakthavende apotek, er det gode muligheter for at de selger deg ett enkelt brett dersom du ikke har mer igjen på resepten. Ta med resepten hvis du har den.

Skrevet

Bruk kondom ei uke eller to. Det står sikkert i bruksanvisninga hvor lenge.

nei, det er akkurat det. det står ikke. når man har glemt mer enn en pille står det bare at man skal rådføre seg med legen. når man har glemt 1, og det har gått mer enn 12 timer, står det an man må bruke annen prevensjon i en uke.

mariaflyfly
Skrevet

nei, det er akkurat det. det står ikke. når man har glemt mer enn en pille står det bare at man skal rådføre seg med legen. når man har glemt 1, og det har gått mer enn 12 timer, står det an man må bruke annen prevensjon i en uke.

Da må du bruke annen prevensjon i ei uke. ;)

Gjest fraufebrilsk
Skrevet

Da må du bruke annen prevensjon i ei uke. ;)

avholdenhet? ;) jeg er allergisk mot den plast-greia de bruker i kondomer. oh well. bra jeg jobber kveld OG lørdag!

Gjest latexfri
Skrevet

avholdenhet? ;) jeg er allergisk mot den plast-greia de bruker i kondomer. oh well. bra jeg jobber kveld OG lørdag!

De selger latexfrie kondomer på apoteket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...