Gjest fraufebrilsk Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 var helt sikker på at jeg hadde et brett til liggende, men den gang ei. kom hjem fra påske ca tolv timer etter jeg skulle begynne på neste brett, og fant ingen. nå har det altså gått et og et halvt døgn siden jeg skulle ta den. i bruksanvisningen står det at jeg skal rådføre meg med lege, men legen får jeg nok ikke tak i nå i påska. holder det å komme seg til vakthavende apotek i sentrum i dag, og ta fra i dag av? og så være sex-løs/evt med kondom i en uke? bruker yasmin. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Bruk kondom ei uke eller to. Det står sikkert i bruksanvisninga hvor lenge. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Glemte å si at dersom du kommer deg til vakthavende apotek, er det gode muligheter for at de selger deg ett enkelt brett dersom du ikke har mer igjen på resepten. Ta med resepten hvis du har den. 0 Siter
willow Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Bruk kondom ei uke eller to. Det står sikkert i bruksanvisninga hvor lenge. nei, det er akkurat det. det står ikke. når man har glemt mer enn en pille står det bare at man skal rådføre seg med legen. når man har glemt 1, og det har gått mer enn 12 timer, står det an man må bruke annen prevensjon i en uke. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 nei, det er akkurat det. det står ikke. når man har glemt mer enn en pille står det bare at man skal rådføre seg med legen. når man har glemt 1, og det har gått mer enn 12 timer, står det an man må bruke annen prevensjon i en uke. Da må du bruke annen prevensjon i ei uke. 0 Siter
Gjest fraufebrilsk Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Da må du bruke annen prevensjon i ei uke. avholdenhet? jeg er allergisk mot den plast-greia de bruker i kondomer. oh well. bra jeg jobber kveld OG lørdag! 0 Siter
Gjest latexfri Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 avholdenhet? jeg er allergisk mot den plast-greia de bruker i kondomer. oh well. bra jeg jobber kveld OG lørdag! De selger latexfrie kondomer på apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.