Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Nå er påsken snart over,noen som gleder seg til hverdagen? Har du hatt en fin påske? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Det har vært (er!) en travel påske på grunn av jobbing. Jeg liker helligdager når jeg har fri, for da er det så godt å slappe av og kanskje få lest noe. Og da pleier jeg også å rydde litt hjemme og slike ting. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Ja, alt i alt har påsken vært fin. Sløving på sofa, treffe venner, spist god mat ute, enkel mat hjemme. Guttungen kommer hjem i dag, så sånn sett gleder jeg meg til hverdagen, og de faste rutinene våre. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Jeg ser fram til våren, for her er det hverken fugl eller fisk. Nå snør det på slapset. I går regnet det på snøet. Jeg har fått influensa og min kjære har problemer med ryggen. Sånn utenom det har vi hatt det koselig med barna. Det har vært litt spill, mye snop og sene kvelder. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Jeg ser fram til våren, for her er det hverken fugl eller fisk. Nå snør det på slapset. I går regnet det på snøet. Jeg har fått influensa og min kjære har problemer med ryggen. Sånn utenom det har vi hatt det koselig med barna. Det har vært litt spill, mye snop og sene kvelder. Gleder meg til våren jeg også,du får ha god bedring da : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1206276314' post='3831592] Ja, alt i alt har påsken vært fin. Sløving på sofa, treffe venner, spist god mat ute, enkel mat hjemme. Guttungen kommer hjem i dag, så sånn sett gleder jeg meg til hverdagen, og de faste rutinene våre. Blir sikkert gøy å få guttungen hjem da : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Det har vært (er!) en travel påske på grunn av jobbing. Jeg liker helligdager når jeg har fri, for da er det så godt å slappe av og kanskje få lest noe. Og da pleier jeg også å rydde litt hjemme og slike ting. Da har du hatt det travelt ja... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Blir sikkert gøy å få guttungen hjem da : ) Ja! ) Kjekt med barnefri innimellom, men ikke for lenge. Han har hatt det toppers da, mye bedre enn hva han hadde hatt hjemme med meg, for jeg for det meste i ro om dagen. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1206279943' post='3831625] Ja! ) Kjekt med barnefri innimellom, men ikke for lenge. Han har hatt det toppers da, mye bedre enn hva han hadde hatt hjemme med meg, for jeg for det meste i ro om dagen. Bra han har hatt det topp da : ) Nei man kan ikke ha for lenge barnefri,da blir det et savn,godt å få dem tilbake. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Vi har hatt og har en fin påske. Barna har hatt sine overnattingsbesøk og vært på turer. Jeg fikk meg en liten fest og ellers så har jeg og min kjære har koset oss hjemme. Masse god mat og altfor mye snop Nå har vi sådd sommerblomster, haha, lurer svært på hvordan det skal gå..... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Vi har hatt og har en fin påske. Barna har hatt sine overnattingsbesøk og vært på turer. Jeg fikk meg en liten fest og ellers så har jeg og min kjære har koset oss hjemme. Masse god mat og altfor mye snop Nå har vi sådd sommerblomster, haha, lurer svært på hvordan det skal gå..... Det hørtes koselig ut : ) Blir sikkert fint med blomstene,bare ikke snøen kommer,det snør her nå : ( 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Det hørtes koselig ut : ) Blir sikkert fint med blomstene,bare ikke snøen kommer,det snør her nå : ( Har sådd inne altså Ja det snør her også. Nei vet du hva, dette ville jeg helst vært foruten... Det er pent med nysnø i naturen, men det er det med vår også 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Har hatt en strålende påske med bare strålende sol. Gleder meg likevel litt til hverdagen, med litt mer struktur på dagene igjen 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Har sådd inne altså Ja det snør her også. Nei vet du hva, dette ville jeg helst vært foruten... Det er pent med nysnø i naturen, men det er det med vår også Åja da så : ) Ja nå er det på tide at vi får vår. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Nei, eg gleder meg ikkje til hverdagen. Ja, eg har hatt ei fantastisk flott påske med gode venner, god mat og lange turer i fjellet osv. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Har hatt en strålende påske med bare strålende sol. Gleder meg likevel litt til hverdagen, med litt mer struktur på dagene igjen Så deilig med bare sol da : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Nei, eg gleder meg ikkje til hverdagen. Ja, eg har hatt ei fantastisk flott påske med gode venner, god mat og lange turer i fjellet osv. Høres gøy ut det,synd hverdagen kommer på tirsdag da... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har hatt en grei nok påske. I dag er den første dagen jeg føler jeg har fått slappa av mens ungene har vært våkne, satt ute i solveggen sammen med naboen i et par timer mens ungene lekte fint ute. Det var helt nydelig. Og så lager en annen nabo sushi til oss andre i kveld, det gleder jeg meg også til. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har hatt en grei nok påske. I dag er den første dagen jeg føler jeg har fått slappa av mens ungene har vært våkne, satt ute i solveggen sammen med naboen i et par timer mens ungene lekte fint ute. Det var helt nydelig. Og så lager en annen nabo sushi til oss andre i kveld, det gleder jeg meg også til. Du får kose deg masse i kveld da : ) 0 Siter
morsan Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Ja, jeg har hatt en fin påske, både borte og hjemme, og kan (nok en gang) fastslå at jobbing er oppskrytt!! ;-) Skulle mer enn gjerne hatt enda mer fri....;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.