Gå til innhold

En fin påske?

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå er påsken snart over,noen som gleder seg til hverdagen?

Har du hatt en fin påske?

hare1365380455
Skrevet

Det har vært (er!) en travel påske på grunn av jobbing. Jeg liker helligdager når jeg har fri, for da er det så godt å slappe av og kanskje få lest noe. Og da pleier jeg også å rydde litt hjemme og slike ting.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, alt i alt har påsken vært fin. Sløving på sofa, treffe venner, spist god mat ute, enkel mat hjemme.

Guttungen kommer hjem i dag, så sånn sett gleder jeg meg til hverdagen, og de faste rutinene våre.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ser fram til våren, for her er det hverken fugl eller fisk. Nå snør det på slapset. I går regnet det på snøet. Jeg har fått influensa og min kjære har problemer med ryggen. Sånn utenom det har vi hatt det koselig med barna. Det har vært litt spill, mye snop og sene kvelder.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg ser fram til våren, for her er det hverken fugl eller fisk. Nå snør det på slapset. I går regnet det på snøet. Jeg har fått influensa og min kjære har problemer med ryggen. Sånn utenom det har vi hatt det koselig med barna. Det har vært litt spill, mye snop og sene kvelder.

Gleder meg til våren jeg også,du får ha god bedring da : )

Gjest D*lilith
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206276314' post='3831592]

Ja, alt i alt har påsken vært fin. Sløving på sofa, treffe venner, spist god mat ute, enkel mat hjemme.

Guttungen kommer hjem i dag, så sånn sett gleder jeg meg til hverdagen, og de faste rutinene våre.

Blir sikkert gøy å få guttungen hjem da : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Det har vært (er!) en travel påske på grunn av jobbing. Jeg liker helligdager når jeg har fri, for da er det så godt å slappe av og kanskje få lest noe. Og da pleier jeg også å rydde litt hjemme og slike ting.

Da har du hatt det travelt ja...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Blir sikkert gøy å få guttungen hjem da : )

Ja! :o) Kjekt med barnefri innimellom, men ikke for lenge. Han har hatt det toppers da, mye bedre enn hva han hadde hatt hjemme med meg, for jeg for det meste i ro om dagen.

Gjest D*lilith
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206279943' post='3831625]

Ja! :o) Kjekt med barnefri innimellom, men ikke for lenge. Han har hatt det toppers da, mye bedre enn hva han hadde hatt hjemme med meg, for jeg for det meste i ro om dagen.

Bra han har hatt det topp da : )

Nei man kan ikke ha for lenge barnefri,da blir det et savn,godt å få dem tilbake.

Skrevet

Vi har hatt og har en fin påske. Barna har hatt sine overnattingsbesøk og vært på turer. Jeg fikk meg en liten fest og ellers så har jeg og min kjære har koset oss hjemme. Masse god mat og altfor mye snop :)

Nå har vi sådd sommerblomster, haha, lurer svært på hvordan det skal gå..... ;)

Gjest D*lilith
Skrevet

Vi har hatt og har en fin påske. Barna har hatt sine overnattingsbesøk og vært på turer. Jeg fikk meg en liten fest og ellers så har jeg og min kjære har koset oss hjemme. Masse god mat og altfor mye snop :)

Nå har vi sådd sommerblomster, haha, lurer svært på hvordan det skal gå..... ;)

Det hørtes koselig ut : )

Blir sikkert fint med blomstene,bare ikke snøen kommer,det snør her nå : (

Skrevet

Det hørtes koselig ut : )

Blir sikkert fint med blomstene,bare ikke snøen kommer,det snør her nå : (

Har sådd inne altså :) Ja det snør her også. Nei vet du hva, dette ville jeg helst vært foruten... Det er pent med nysnø i naturen, men det er det med vår også :)

Skrevet

Har hatt en strålende påske med bare strålende sol.

Gleder meg likevel litt til hverdagen, med litt mer struktur på dagene igjen :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Har sådd inne altså :) Ja det snør her også. Nei vet du hva, dette ville jeg helst vært foruten... Det er pent med nysnø i naturen, men det er det med vår også :)

Åja da så : )

Ja nå er det på tide at vi får vår.

Skrevet

Nei, eg gleder meg ikkje til hverdagen.

Ja, eg har hatt ei fantastisk flott påske med gode venner, god mat og lange turer i fjellet osv.

Gjest D*lilith
Skrevet

Har hatt en strålende påske med bare strålende sol.

Gleder meg likevel litt til hverdagen, med litt mer struktur på dagene igjen :)

Så deilig med bare sol da : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei, eg gleder meg ikkje til hverdagen.

Ja, eg har hatt ei fantastisk flott påske med gode venner, god mat og lange turer i fjellet osv.

Høres gøy ut det,synd hverdagen kommer på tirsdag da...

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har hatt en grei nok påske. I dag er den første dagen jeg føler jeg har fått slappa av mens ungene har vært våkne, satt ute i solveggen sammen med naboen i et par timer mens ungene lekte fint ute. Det var helt nydelig. :)

Og så lager en annen nabo sushi til oss andre i kveld, det gleder jeg meg også til. :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg har hatt en grei nok påske. I dag er den første dagen jeg føler jeg har fått slappa av mens ungene har vært våkne, satt ute i solveggen sammen med naboen i et par timer mens ungene lekte fint ute. Det var helt nydelig. :)

Og så lager en annen nabo sushi til oss andre i kveld, det gleder jeg meg også til. :)

Du får kose deg masse i kveld da : )

Skrevet

Ja, jeg har hatt en fin påske, både borte og hjemme, og kan (nok en gang) fastslå at jobbing er oppskrytt!! ;-) Skulle mer enn gjerne hatt enda mer fri....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...