Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har nok vi hatt årets siste skitur sier gubben plutselig! Jeg trodde vi skulle ut i morra også og kanskje enda noen helger fremover, men nå er det visst stopp.

I vinter har vi vært flinke da, har vært på ski de fleste helgene etter nyttår tror jeg, en eller to turer hver helg. I påska har vi vært 4 dager på rad, langtur i går, 5,5 time! Den turen sitter i kroppen i dag også så i dag ble det bare en liten tur. Vi gikk et sted jeg ikke liker å gå, det er rett oppover når man starter og bare motbakke - motbakke - motbakke i det uendelig og så rett utfor og altfor bratt når man skal ned igjen. Andre gangen jeg er med dit og jeg tror ikke det blir flere ganger heller, da får han heller ta med en kompis.

Men vi kan i alle fall parkere skiene med god samvittighet etter denne vinteren! :o) Om noen uker er det forhåpentligvis såpass bart og kanskje tørt at det går an å begynne å jogge utenfor gangveien også. :o) *Gleder seg*

Gjest forgudsskyld
Skrevet

Nei og nei så interessant..............

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var motbakker og himla gnagsår, som fikk meg til å legge skiene på hylla, som 15-åring!

Holder meg strengt til mine spaserturer ;) Joggere forsvinner så fort oppover bakkene, at det tar pusten fra meg noen ganger...!

Hilsen oldingen!

Skrevet

Nei og nei så interessant..............

Men du _måtte_ lese og ikke minst du måtte til og med svare! ;o)

Skrevet

Vi legger dem ikke bort riktig ennå. Skal ihverfall på fjellet om 14 dager. Det er så mye snø der i år og enda mer kom det i påsken.

Vi gravde oss rett nedover på flata til vi nådde gresstustene. Mannen min er nesten 2 meter og det var bare litt av hodet hans som stakk opp. Deretter gravde vi snøhule med flere rom og en lang tunnel fra det ene rommet til det andre. Vi har hatt det morsomt i påsken ja. Ble like engasjert som i barndommen;o) Og nå er vi spent på om mesterverket vårt er like helt om 14 dager:)

Gjest ViViola
Skrevet

Vi har gått mye på ski i påsken, både bortover og nedover (= langrenn og alpint). Men slutt er det absolutt ikke, vi har igjen 2 helger med nedoverski hele gjengen, og gubben og ungene "sniker" seg nok til en skikkelig fjelltur første helga i mai også, tenker jeg (men da er jeg bortreist og får ikke vært med... Sukk...).

Av en eller annen grunn elsker begge ungene her å stå på og gå på ski, så de er veldig lette å få med ut i vinterhalvåret også. I påsken ble det 6-8 timer utendørs hver dag, selv de dagene det blåste skikkelig og tildels snødde. Ikke var de kalde heller, de har jo gode klær.

Og det var dårlige klær og dårlig utstyr som gjorde at jeg gikk lei av ski i min ungdom, så naturlig nok har de det svært komfortabelt. Heldiggrisene. :-)

Kanskje vi tar ei uke av sommerferien på bre i år? Hm, det må vi tenke litt på, ja. :-)

Skrevet

Vi var på ski i dag, skal på slalåmrenn i morgen og Bend-it alpin cup i helga.

-men etter det er det nok slutt for i år.

Vurderer å pakke vekk langrennsutstyret, men kanskje vi skal ha det med til Ål i helga?

Nå skal jeg prøve å fylle ut Distansekort på nett for ungene. Tror jeg har glemt det siden i vinterferien...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...