Gå til innhold

Trenger tips til å finne en landskode!

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hei alle påske kyllinger på "dol".Noen ringte meg fra utlandet i morges og jeg hadde telefonen på "lydløs" Landskoden som kom opp var (+88) og jeg er ikke kar om å finne landet. Er det noen smartinger her inne som har et tips fra hvilket land?

Jeg har en stedatter som akkurat nå er på Bali! Og enda en stedatter i Colorado som akkurat nå har besøk av min ex med min datter.

Har en følelse av at telefonen kom fra disse stedene men vil ikke ringe før jeg er helt sikker.

Tips mottas med stor takk.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

http://www.180.no/info/landskoder/

Jeg fant 00880 som er Bangladesh, men vet ikke om det ble helt riktig.

Takk AneM.Men nr som kom på displayet var +88 og så 622....mer sier jeg ikke men flott uansett.

Skrevet

Takk AneM.Men nr som kom på displayet var +88 og så 622....mer sier jeg ikke men flott uansett.

0088 er det samme som +88

Kåre Kruttlapp
Skrevet

0088 er det samme som +88

Jøss men jeg takker uansett! Men Bangladesh da?? Jeg fatter ikke hvem det skulle vært.Men det kommer nok for en dag."humre"

Gjest mandolina
Skrevet

Taiwan har landskode +886

USA har landskode +1 (Colorado er vel en av De forente stater)

Bali er en øy i Indonesia og Indonesia har landskode +62.

Hilsen

AneM1365380603
Skrevet

Jeg fant nå Taiwan lenger nede på siden som har 00886.

Skrevet

Jøss men jeg takker uansett! Men Bangladesh da?? Jeg fatter ikke hvem det skulle vært.Men det kommer nok for en dag."humre"

Jeg hadde noen som støtt og stadifg sendte meg meldinger fra Montenegro. Forstod så klart ikke et ord, men så hadde jeg besøk av et vennepar av min søster. Han er tolk, og kunne fortelle meg at det var noen som sendte meldinger til tanta si. :-)

Fikk ham til å skrive en melding tilbake, slik at de fikk vite at de sendte meldinger til feil nummer. Hadde forsøkt selv på engelsk tidligere, men det hjalp ingenting. :-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Taiwan har landskode +886

USA har landskode +1 (Colorado er vel en av De forente stater)

Bali er en øy i Indonesia og Indonesia har landskode +62.

Hilsen

Takker så mye.Jeg finner det vel ut før eller siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...