Gjest blakk og utålmodig! Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 får midl ufør,og er blakk,derfor er jeg utålmodig etter å få utbetalt månedens trygd.bruker komme 25,men noen som vet ca klokkeslett?(midnatt?9?15?) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 hehe huff da, håper de står på konto i morgen tidlig kl åtte da 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 http://www.nav.no/page?id=1073743841 0 Siter
vanilje Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk denne månedens uføretrygd utbetalt den 14, altså før påskeuka. Hvis du ikke fikk det, så er den på kontoen din i morgen så snart den har gått gjennom systemet. I Postbanken er det ca kl 10 om formiddagen 0 Siter
vintermor Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Hvis det er tidsbegrenset stønad du får så står det at den kommer 26.mars på NAV sine sider 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk denne månedens uføretrygd utbetalt den 14, altså før påskeuka. Hvis du ikke fikk det, så er den på kontoen din i morgen så snart den har gått gjennom systemet. I Postbanken er det ca kl 10 om formiddagen Varig blir utbetalt 14, mens midlertidig som det spørres etter blir utbetalt 26 denne måneden. Ikke like datoer. He he, jeg vet for jeg teller dager, virkelig teller dager denne gangen ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1206388839' post='3832646] Varig blir utbetalt 14, mens midlertidig som det spørres etter blir utbetalt 26 denne måneden. Ikke like datoer. He he, jeg vet for jeg teller dager, virkelig teller dager denne gangen ;o) Jeg fikk min før påske, den 15. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk min før påske, den 15. Ja, for du har varig. Er noen av oss som sitter fast på tidbegrenset vet du ;o) Jeg er helt blakk, har en haug med regninger, så her telles det ned til 26. Noen ganger kommer det en dag før, men jeg tør ikke håpe for da gjør det garantert ikke det :-/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1206389220' post='3832653] Ja, for du har varig. Er noen av oss som sitter fast på tidbegrenset vet du ;o) Jeg er helt blakk, har en haug med regninger, så her telles det ned til 26. Noen ganger kommer det en dag før, men jeg tør ikke håpe for da gjør det garantert ikke det :-/ Jeg liker ikke å få pengene før tida verken til påske, 17.mai eller til jul. Det er vanskelig nok å få pengene til å holde en mnd og når vi får en uke før så er man blakk enda tidligere neste mnd. Det virker som om NAV tror at vi plutselig kan bruke pengene til lukses fordi det er helligdager. Da gjelder det å være streng og ikke handle noe ekstra likevel og det er ikke lett. Nå har ikke jeg brukt noe ekstra så jeg har vært flink. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg liker ikke å få pengene før tida verken til påske, 17.mai eller til jul. Det er vanskelig nok å få pengene til å holde en mnd og når vi får en uke før så er man blakk enda tidligere neste mnd. Det virker som om NAV tror at vi plutselig kan bruke pengene til lukses fordi det er helligdager. Da gjelder det å være streng og ikke handle noe ekstra likevel og det er ikke lett. Nå har ikke jeg brukt noe ekstra så jeg har vært flink. Ja, det er sant, men akkurat denne måneden skulle av en eller annen grunn regningene ha tidlig forfalldato. Problemet er at jeg enda ikke har fått dekket depositumet av ferieturen vi avbestilte. Egentlig et luksusproblem. Så ble det så himla mye penger i bandasje, jeg stirret bare dumt på dama i kassen jeg, fatter ikke at kan koste så mye. Hun måtte tro jeg var helt fjern ;o) Du har vært flink! ) Jeg har nesten ikke handlet heller, annet enn ei flaske vin som jeg syntes at jeg fortjnete ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1206390217' post='3832675] Ja, det er sant, men akkurat denne måneden skulle av en eller annen grunn regningene ha tidlig forfalldato. Problemet er at jeg enda ikke har fått dekket depositumet av ferieturen vi avbestilte. Egentlig et luksusproblem. Så ble det så himla mye penger i bandasje, jeg stirret bare dumt på dama i kassen jeg, fatter ikke at kan koste så mye. Hun måtte tro jeg var helt fjern ;o) Du har vært flink! ) Jeg har nesten ikke handlet heller, annet enn ei flaske vin som jeg syntes at jeg fortjnete ;o) Jeg har betalt hele billetten min til Thailand. Heldigvis. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har betalt hele billetten min til Thailand. Heldigvis. Det er jo godt ) Vi har sett bort ferieturpengene, for vi skal på tur, uansett. Må bare fikse opp alt dette først. 0 Siter
vanilje Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg liker ikke å få pengene før tida verken til påske, 17.mai eller til jul. Det er vanskelig nok å få pengene til å holde en mnd og når vi får en uke før så er man blakk enda tidligere neste mnd. Det virker som om NAV tror at vi plutselig kan bruke pengene til lukses fordi det er helligdager. Da gjelder det å være streng og ikke handle noe ekstra likevel og det er ikke lett. Nå har ikke jeg brukt noe ekstra så jeg har vært flink. Helt enig, jeg liker heller ikke å få pengene før tida... veldig bra akkurat der og da, men det kommer virkelig til å svi om noen dager... 0 Siter
Gjest blakk og utålmodig! Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 endelig er pengene på konto:) så nå er det bare å vente til butikken åpner 8,så skal jeg endelig få i meg mat med mer kvalitet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.