Gå til innhold

når blir uføretrygden utbetalt?

Anbefalte innlegg

Gjest blakk og utålmodig!
Skrevet

får midl ufør,og er blakk,derfor er jeg utålmodig etter å få utbetalt månedens trygd.bruker komme 25,men noen som vet ca klokkeslett?(midnatt?9?15?)

Skrevet

hehe huff da, håper de står på konto i morgen tidlig kl åtte da :)

Skrevet

Jeg fikk denne månedens uføretrygd utbetalt den 14, altså før påskeuka. Hvis du ikke fikk det, så er den på kontoen din i morgen så snart den har gått gjennom systemet. I Postbanken er det ca kl 10 om formiddagen

Skrevet

Hvis det er tidsbegrenset stønad du får så står det at den kommer 26.mars på NAV sine sider

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg fikk denne månedens uføretrygd utbetalt den 14, altså før påskeuka. Hvis du ikke fikk det, så er den på kontoen din i morgen så snart den har gått gjennom systemet. I Postbanken er det ca kl 10 om formiddagen

Varig blir utbetalt 14, mens midlertidig som det spørres etter blir utbetalt 26 denne måneden. Ikke like datoer.

He he, jeg vet for jeg teller dager, virkelig teller dager denne gangen ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206388839' post='3832646]

Varig blir utbetalt 14, mens midlertidig som det spørres etter blir utbetalt 26 denne måneden. Ikke like datoer.

He he, jeg vet for jeg teller dager, virkelig teller dager denne gangen ;o)

Jeg fikk min før påske, den 15.

Skrevet

Jeg fikk min før påske, den 15.

Ja, for du har varig. Er noen av oss som sitter fast på tidbegrenset vet du ;o)

Jeg er helt blakk, har en haug med regninger, så her telles det ned til 26. Noen ganger kommer det en dag før, men jeg tør ikke håpe for da gjør det garantert ikke det :-/

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206389220' post='3832653]

Ja, for du har varig. Er noen av oss som sitter fast på tidbegrenset vet du ;o)

Jeg er helt blakk, har en haug med regninger, så her telles det ned til 26. Noen ganger kommer det en dag før, men jeg tør ikke håpe for da gjør det garantert ikke det :-/

Jeg liker ikke å få pengene før tida verken til påske, 17.mai eller til jul. Det er vanskelig nok å få pengene til å holde en mnd og når vi får en uke før så er man blakk enda tidligere neste mnd. Det virker som om NAV tror at vi plutselig kan bruke pengene til lukses fordi det er helligdager. Da gjelder det å være streng og ikke handle noe ekstra likevel og det er ikke lett. Nå har ikke jeg brukt noe ekstra så jeg har vært flink.

Skrevet

Jeg liker ikke å få pengene før tida verken til påske, 17.mai eller til jul. Det er vanskelig nok å få pengene til å holde en mnd og når vi får en uke før så er man blakk enda tidligere neste mnd. Det virker som om NAV tror at vi plutselig kan bruke pengene til lukses fordi det er helligdager. Da gjelder det å være streng og ikke handle noe ekstra likevel og det er ikke lett. Nå har ikke jeg brukt noe ekstra så jeg har vært flink.

Ja, det er sant, men akkurat denne måneden skulle av en eller annen grunn regningene ha tidlig forfalldato. Problemet er at jeg enda ikke har fått dekket depositumet av ferieturen vi avbestilte. Egentlig et luksusproblem. Så ble det så himla mye penger i bandasje, jeg stirret bare dumt på dama i kassen jeg, fatter ikke at kan koste så mye. Hun måtte tro jeg var helt fjern ;o)

Du har vært flink! :o) Jeg har nesten ikke handlet heller, annet enn ei flaske vin som jeg syntes at jeg fortjnete ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206390217' post='3832675]

Ja, det er sant, men akkurat denne måneden skulle av en eller annen grunn regningene ha tidlig forfalldato. Problemet er at jeg enda ikke har fått dekket depositumet av ferieturen vi avbestilte. Egentlig et luksusproblem. Så ble det så himla mye penger i bandasje, jeg stirret bare dumt på dama i kassen jeg, fatter ikke at kan koste så mye. Hun måtte tro jeg var helt fjern ;o)

Du har vært flink! :o) Jeg har nesten ikke handlet heller, annet enn ei flaske vin som jeg syntes at jeg fortjnete ;o)

Jeg har betalt hele billetten min til Thailand. Heldigvis.

Skrevet

Jeg har betalt hele billetten min til Thailand. Heldigvis.

Det er jo godt :o)

Vi har sett bort ferieturpengene, for vi skal på tur, uansett. Må bare fikse opp alt dette først.

Skrevet

Helt enig, jeg liker heller ikke å få pengene før tida... veldig bra akkurat der og da, men det kommer virkelig til å svi om noen dager...

Gjest blakk og utålmodig!
Skrevet

endelig er pengene på konto:) så nå er det bare å vente til butikken åpner 8,så skal jeg endelig få i meg mat med mer kvalitet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...