Gå til innhold

Uføretrygd - forskudd eller etterskudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir uføretrygden utbetalt forskuddsvis eller på etterskudd?

Gjest ChiengMai
Skrevet

På forskudd eller etterskudd av hva? Kan ikke skjønne hva det har å si for akkurat uføretrygd.

Skrevet

På forskudd eller etterskudd av hva? Kan ikke skjønne hva det har å si for akkurat uføretrygd.

Jeg uføretrygdes f.o.m. 1. april, og lurer derfor på om jeg vil få trygden betalt nå i slutten av mars for kommende måned, eller om trygdeutbetalingen kommer etterskuddsvis i slutten av april.

Gjest verken eller
Skrevet

Jeg uføretrygdes f.o.m. 1. april, og lurer derfor på om jeg vil få trygden betalt nå i slutten av mars for kommende måned, eller om trygdeutbetalingen kommer etterskuddsvis i slutten av april.

Du får utbetalt trygden for april i april.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Aha, det var jo ikke lett å skjønne ut fra innlegget ditt. Utbetaling for april skjer vel i april, tenker jeg.

Skrevet

Aha, det var jo ikke lett å skjønne ut fra innlegget ditt. Utbetaling for april skjer vel i april, tenker jeg.

Nei, jeg ser at jeg var litt utydelig, :o) men takk for opplysningen. Da gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...