bibben Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Blir uføretrygden utbetalt forskuddsvis eller på etterskudd? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 På forskudd eller etterskudd av hva? Kan ikke skjønne hva det har å si for akkurat uføretrygd. 0 Siter
bibben Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 På forskudd eller etterskudd av hva? Kan ikke skjønne hva det har å si for akkurat uføretrygd. Jeg uføretrygdes f.o.m. 1. april, og lurer derfor på om jeg vil få trygden betalt nå i slutten av mars for kommende måned, eller om trygdeutbetalingen kommer etterskuddsvis i slutten av april. 0 Siter
Gjest verken eller Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg uføretrygdes f.o.m. 1. april, og lurer derfor på om jeg vil få trygden betalt nå i slutten av mars for kommende måned, eller om trygdeutbetalingen kommer etterskuddsvis i slutten av april. Du får utbetalt trygden for april i april. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg uføretrygdes f.o.m. 1. april, og lurer derfor på om jeg vil få trygden betalt nå i slutten av mars for kommende måned, eller om trygdeutbetalingen kommer etterskuddsvis i slutten av april. Aha, det var jo ikke lett å skjønne ut fra innlegget ditt. Utbetaling for april skjer vel i april, tenker jeg. 0 Siter
bibben Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Aha, det var jo ikke lett å skjønne ut fra innlegget ditt. Utbetaling for april skjer vel i april, tenker jeg. Nei, jeg ser at jeg var litt utydelig, ) men takk for opplysningen. Da gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg. 0 Siter
Gjest lurerpådetjeg Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 http://www.nav.no/page?id=1073744027 Du må nok desverre vente ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.