Gjest tube Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Er det noen som har prøvd rensekuren c-24? erfaringer med dette? jeg vurderer å prøve denne kuren men har ikke helt bestemt meg ennå. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har tatt den, og den var ok og effektiv. Jeg tok ikke olje i en blanding som kunne ha det i, for det var ikke nødvendig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har tatt den. Var veldig effektiv på meg. Gikk ned to-tre kilo, og kroppen føltes liksom helt ren etterpå. En deilig følelse. De første glassene gikk greit å få ned, men når morgenen kom hadde jeg problemer med resten. Men hold deg for nesa, og drikk uten å smake ) Det er verdt det. Blir sittende mye på do da. De som er sarte, ikke les videre ) Helt på slutten når tarmene virkelig var tømt, kom det grønne klumper, som erter, og bare helt lys væske. Det var antakelig galle, så ikke bli redd om det skjer deg og. Jeg begynte hvertfall å lure ) Prøv da vel ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.