Gå til innhold

FU: Liker du cabaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk noe cabaret-aktige greier med krepsehaler kjøpt på Jacob's engang, det gikk an.

Men sånn vanlig med reker og egg og erter? Nei takk.

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• adelie

11

• Babette

10

• mariaflyfly

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Leslesles
Skrevet

Var mannen din stolt fordi du hadde laget cabaret..? Mulig jeg er treg, men den skjønte jeg ikke.

Første gang HAN laget det.

Gjest Elextra
Skrevet

Første gang HAN laget det.

Ah, ser det nå, leste visst litt for fort :I)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har foresten spist det i dag også. Den svære bollen med kabaret jeg lagde på fjellet ble raskt tom.

Men jeg så mye fiskepuddig, reker, crabbsticks og grønnsaker og egg at mannen min fant ut at han måtte lage en i dag om vi skulle bli kvitt ingrediensene.

Første gangen han laget det da og han var stolt som bare det:)

.

Skrevet

Ja, jeg synes det er kjempegodt, særlig hvis den inneholder reker, asparges og fiskepudding. Har også smakt en variant med skinke og den slags, det var også godt. Jeg finnes ikke kresen og elsker mat.

Gjest Blikkboks
Skrevet

Usj.. nei, det styrer jeg bestandig unna på julebord og andre tilstelninger hvor det blir servert. Klarer ikke aspikgeleen. Det som er inni er jo godt, hvorfor ødelegge det med den ekle geleen ?

Nei, det gjør jeg overhode ikke. Vi kalte det aspikk hjemme, eller er det noe annet?

Grøsser av den gjennomsikteige ekle geleen.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg fikk noe cabaret-aktige greier med krepsehaler kjøpt på Jacob's engang, det gikk an.

Men sånn vanlig med reker og egg og erter? Nei takk.

Og hva tror du om statistikken her? Jeg har ikke telt opp ennå.

Skrevet

Nei, jeg liker IKKE cabaret, og har aldri skjønt hvorfor den er en slik koldtbord-slager.

Den ser jo dekorativ ut, da, særlig dersom ingen forsyner seg av den;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Den ser jo dekorativ ut, da, særlig dersom ingen forsyner seg av den;-)

Ja, men så snart noen har forsynt seg, er det katastrofe.

Forbinder cabaret med ekkel buljong-gele (aspik) og eller temmelig smakløst innhold, jeg.

Skrevet

Grandis full pakke er enda bedre! :o)

Vi kjøpte en grandis full pakke på bensinstasjon på vei hjem fra påskefjellet, og jo - den var et hakk bedre enn vanlig grandis, men det er noe ekkelt noe med den sausen synes jeg (eller hva det nå er).

Det går an som 'fressen' men ikke som 'essen'! ;-)

Skrevet

Ja, men så snart noen har forsynt seg, er det katastrofe.

Forbinder cabaret med ekkel buljong-gele (aspik) og eller temmelig smakløst innhold, jeg.

Ja, trikset må være å få noen til å spre rykter om at du lager kjempevonde cabareter slik at den bøir stående i fred;-)

Eventuelt dekorere bordet med blomster i stedet - de er jo pene i flere dager *he he*

Gjest Cabaret ja takk
Skrevet

Jeg elsker det og det har jeg alltid gjort. Jeg er 36. :)

Skrevet

Jeg liker det ikke. Det smaker helt motbydelig.

Skrevet

Var mannen din stolt fordi du hadde laget cabaret..? Mulig jeg er treg, men den skjønte jeg ikke.

Nei, fordi han laget den selv og fordi den var like god som min:)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, fordi han laget den selv og fordi den var like god som min:)

Skjønte etterhvert at HAN hadde laget den, kanskje mine fordommer preget min litt for hastige gjennomlesning av innlegget ditt?

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg synes cabaret er kjempegodt. Spesielt med hjemmelaget remuladesaus til. Og det er lenge til jeg blir 75.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1206391308' post='3832710]

Kalde kokte grønnsaker? De kommer rett fra frysedisken, og er sikkert forvellet før pakking, men kokes ikke i tilberedning til cabaret.

Er det _rå_ erter og gulerøtter i cabaret? (Har ikke smakt cabaret siden jeg var 20 og det er en stund siden..)

Skrevet

Kokt egg - kaviar.

Stekt egg - ketchup.

Ellers får jeg omtrent ikke ned noen av delene.

Prøv med taco-saus i stedet, så får du en mer høyverdig matopplevelse. Jeg har også prøvd med hvitløk og pepper. Godt :)

Skrevet

Helt enig med deg, men et virkelig sterkt minus til kaviaren ;)

Har aldri forstått at folk liker kaviar.. Men de fleste har vel fått det som barn og er vant med det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...