Gå til innhold

Lyst på et smalt anneks til hytta? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da Bomringen kom, ble det "lovet" at den bare skulle stå i 10 år eller noe sånt. Dvs. politikerne gjorde et vedtak i den retning, men ingen trodde på det, verken pressen eller folk flest. Alle skjønte jo at det heller ville bli mer av denslags, ikke mindre.

I den forbindelse var det en avis (gamle "På siden" i Dagbladet?) som lagde en haug med tulletegninger om hva disse bom-husene kunne brukes til _etter_ de 10 årene. Altså i samme situasjon som nå, men av en annen årsak. De tegningene var utrolig morsomme - tror bl.a. det var en løsning med å ha hester inni der, husene likner jo litt på tilhengere for dyretransport.

Jeg husker dette ennå, så det var mer enn gjennomsnittlig morsomt. Dessverre var det før alt kom på nett...

Skrevet

Da Bomringen kom, ble det "lovet" at den bare skulle stå i 10 år eller noe sånt. Dvs. politikerne gjorde et vedtak i den retning, men ingen trodde på det, verken pressen eller folk flest. Alle skjønte jo at det heller ville bli mer av denslags, ikke mindre.

I den forbindelse var det en avis (gamle "På siden" i Dagbladet?) som lagde en haug med tulletegninger om hva disse bom-husene kunne brukes til _etter_ de 10 årene. Altså i samme situasjon som nå, men av en annen årsak. De tegningene var utrolig morsomme - tror bl.a. det var en løsning med å ha hester inni der, husene likner jo litt på tilhengere for dyretransport.

Jeg husker dette ennå, så det var mer enn gjennomsnittlig morsomt. Dessverre var det før alt kom på nett...

Ja, det høres ut som om avisen burde grave litt i arkivene og trykke tegningene en gang til! :-)

Skrevet

Hehe, de kan kanskje brukes til lager? Jeg trenger lagerplass til campingmøbler ;) Men jeg får vente til de selger i nærmiljøet :)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, de kan kanskje brukes til lager? Jeg trenger lagerplass til campingmøbler ;) Men jeg får vente til de selger i nærmiljøet :)

Hva med et par slike "uthus" ved campingvognen, det må jo gjøre seg og være rasende praktisk som gjestehus?

:D

Gjest trolline
Skrevet

he-he her bobler det opp masse ideer!De kan jo brukes til så mye.Så synd...det står alt 2 boder på tomta hos oss:0)

Skrevet

he-he her bobler det opp masse ideer!De kan jo brukes til så mye.Så synd...det står alt 2 boder på tomta hos oss:0)

Men denne 'boden' må vel være så godt som vedlikeholdsfri - den verken ruster eller råtner;-)

Skrevet

Hva med et par slike "uthus" ved campingvognen, det må jo gjøre seg og være rasende praktisk som gjestehus?

:D

Eller jeg kan rett og slett sette den opp ved inngangen og kreve bompenger ;) hehe

Jeg lurer på om det kunne vært en grei lekehytte for småbarn? De bom-buene som står her sørpå er bredere, jeg slår kanskje til da om de skal selge hehe (synes jeg så jeg hadde en slik en på campingplassen)

Gjest trolline
Skrevet

Men denne 'boden' må vel være så godt som vedlikeholdsfri - den verken ruster eller råtner;-)

sant! søren og , at jeg ikke har plass! mon tro, de selges billig? Kan jo brukes til Dukkehus eller røykerom..utedass..Bod..gjesterom 0) mulighetene er mange!

Skrevet

sant! søren og , at jeg ikke har plass! mon tro, de selges billig? Kan jo brukes til Dukkehus eller røykerom..utedass..Bod..gjesterom 0) mulighetene er mange!

Og hvis du kjøper mange, kan du jo koble dem sammen på rekke og rad og lage et helt hus av det:-)

Skrevet

Og hvis du kjøper mange, kan du jo koble dem sammen på rekke og rad og lage et helt hus av det:-)

Jeg tror en entreprenør kommer til å kjøpe hele stasen og gjøre nettopp det. Luksus-polakk-hybelhus!

Skrevet

Jeg tror en entreprenør kommer til å kjøpe hele stasen og gjøre nettopp det. Luksus-polakk-hybelhus!

...eventuelt kan man sette dem _etter hverandre_ og lage vår moderne variant av den kinsesiske mur;-)

Gjest trolline
Skrevet

yepp! det tror jeg også!

Aircondition..varme og strøm.Skikkelig Luxus:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...