Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er vi selvfølgelig enige om! :) Selvfølgelig syns jeg det er trist om folk får det tungt og vanskelig, men det var jo ikke det vi diskuterte. Så selv om jeg håper folk tåler renteøkningen, mener jeg altså likevel at man ikke kan skylde på andre om man har tatt seg vann over hode.

I innlegget mitt så var det akkurat de som hadde lånt for mye jeg ville frem til,så det var vel det vi i utgangspunktet diskuterte eller hva?

Gjest in control
Skrevet

I innlegget mitt så var det akkurat de som hadde lånt for mye jeg ville frem til,så det var vel det vi i utgangspunktet diskuterte eller hva?

Hvorfor skal man synes synd på folk som ikke er intelligente nok til å planlegge noen år fram i tid?

Gjest Kayia
Skrevet

Nei det jeg svarte deg på var hvem som var bevisstløse av bankene eller lånetakerne. Og der mener jeg altså at lånetakerne er bevisstløse om de ikke tar høyde for rentestigning når renta er historisk lav.

Skrevet

Hvorfor skal man synes synd på folk som ikke er intelligente nok til å planlegge noen år fram i tid?

Ikke alle kan være like gløgge vettu,også har det noe med å føle med andre når de får problemer.

Men nå gidder jeg ikke diskutere det mer,vi får alle føle som vi gjør,noen mennesker er medmennesker og andre er det ikke.

Her har vi klare både med og ikke medmennesker.

Thats it.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...