Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har hatt det? Har liksom ikke hørt om mange som har vært syke... Bor på Østlandet. Og de som har influensa mange ganger i året telles ikke med. :-)

Skrevet

Nei, jeg har heller ikke hørt om det på østlandet i år...

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har ikke hatt influensa i år. Hadde i fjor, er den eneste gangen jeg kommer på som jeg virkelig har hatt influensa.

Har en bekjent som er den eneste jeg vet om som har hatt influensa. Han var sykmeldt i nærmere en måned, var skikkelig syk.

I tillegg har jeg flere bekjente som har influensa flere ganger hver vinter, de teller ikke jeg med helelr.

Skrevet

Jeg tror jeg har hatt det. Jeg ble så dårlig og fikk 39,7 i feber og ble innlagt på sykehuset med intravenøst fordi jeg var så uttørket. Egentlig trodde jeg det var noe annet, men i ettertid tror jeg faktisk det var influensa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...