Gå til innhold

Hva tror du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke uforklarige saker var dette?

Ting som flytter seg, lyder, blant annet av skritt i en etasje der det ikke var noen.

Gjest mimmi mu
Skrevet

Ting som flytter seg, lyder, blant annet av skritt i en etasje der det ikke var noen.

Skritt i etasjen over kan være lyder som oppstår naturlig i gamle hus.

Skrevet

Skritt i etasjen over kan være lyder som oppstår naturlig i gamle hus.

Ja, et eller to dunk kan høres som skritt. Dette var helt tydelige - og mange - skritt. Har aldri hørt noe slikt selv.

Men hvis du har bestemt deg for at dette ikke kan skje, så gidder ikke jeg prøve å overbevise deg...

Gjest Angela26
Skrevet

Ja jeg har sett en avdòd person, og opplevd mye merkelig ogsà, i forbindelse med 2 dòdsfall.... Det var jeg heller ikke alene om, sà det kan ikke forklares med at jeg hallusinerte eller noe sànt, da vi var 3-4 stykker som opplevde det samme.

Vil legge til at jeg drev med tarotkort en tid fòr jeg ble kristen, og det lokket vel til seg en god del djevelskap ogsà.

Men at det var de avdòde, eller om det var onde ànder... Jeg vet bare at jeg ble vettskremt og vil aldri i mitt liv oppleve noe lignende igjen! (Selv om alt ikke var direkte ondt, sà ble jeg redd)

Jeg har opplevd andre ting som ikke kan forklares naturlig ogsà, som er godt, og som jeg vet er fra Gud :-)

Gjest mimmi mu
Skrevet

Ja jeg har sett en avdòd person, og opplevd mye merkelig ogsà, i forbindelse med 2 dòdsfall.... Det var jeg heller ikke alene om, sà det kan ikke forklares med at jeg hallusinerte eller noe sànt, da vi var 3-4 stykker som opplevde det samme.

Vil legge til at jeg drev med tarotkort en tid fòr jeg ble kristen, og det lokket vel til seg en god del djevelskap ogsà.

Men at det var de avdòde, eller om det var onde ànder... Jeg vet bare at jeg ble vettskremt og vil aldri i mitt liv oppleve noe lignende igjen! (Selv om alt ikke var direkte ondt, sà ble jeg redd)

Jeg har opplevd andre ting som ikke kan forklares naturlig ogsà, som er godt, og som jeg vet er fra Gud :-)

Hvordan vet du forskjellen på det som er onde krefter og det som er fra Gud?

Skrevet

Har aldri sett noen, men kan jo ikke avfeie det for det.

Hvem vet...

Skrevet

Jeg har begynt å tro litt på dem etter at jeg så tre stk vesener, eller hva jeg nå skal kalle dem, på en og samme gang for noen år siden. Nei, jeg har ingen diagnose og bruker ikke narkotika. Bare sånn for å ha nevnt det;)

Gjest mimmi mu
Skrevet

Jeg har begynt å tro litt på dem etter at jeg så tre stk vesener, eller hva jeg nå skal kalle dem, på en og samme gang for noen år siden. Nei, jeg har ingen diagnose og bruker ikke narkotika. Bare sånn for å ha nevnt det;)

Hva slags vesener var det? I hvilken forbindelse var det, og hva skjedde?

Skrevet

Hva slags vesener var det? I hvilken forbindelse var det, og hva skjedde?

Det var tre små barneskikkelser i halvlange litt gammeldagse kjoler. Det hele var underlig. Mens jeg studerte tok jeg nattevakter på et sykehjem i Oslo. Det var bare jeg og en sykepleier på jobb, og hun ambulerte mellom alle avdelingene og var ikke der da det skjedde. Midt på natta ringte det på et rom der det bodde en steinsenil gammel dame. Jeg tenkte at hun sikkert hadde kommet borti klokken, for hun var så borte at hun neppe forstod hvordan alarmsystemet virket. Da jeg kom inn satt damen i sengen og veivet og ropte at jeg måtte se til å få de små barna i seng. Jadda, jeg jattet med og lot som jeg jaget dem ut. Så måtte damen på do, og mens jeg satt på kne ved sengekanten og tok på henne tøflene fløy det tre små vesener forbi ute i korridoren. Jeg var på bena fort som fy, men før jeg kom ut var de borte vekk enda det ikke kan ha tatt mer en noen sekunder. Senere snakket jeg med sykepleieren, og hun bare smilte og sa at det ikke var første gangen det skjedde. Jeg vet ikke hva det var, jeg. Har aldri funnet noen god forklaring på det.

villbringebær
Skrevet

Nei, jeg har ikke sett noe spøkelse, og ikke har jeg lyst til å se noe heller. Ja, jeg tror dem fins, men jeg tror ikke det er meningen at vi skal sosialisere med dem eller oppsøke dem...

Skrevet

Jeg har bilde av munken i nidarosdomen som eldstemann har tatt. Nesten litt skummelt. Som en sky hvor man ser ryggraden og hodeskallen. Ikke sikkert det er munken da, men noe rart er det.

Skrevet

Nei jeg har ikke sett spøkelse. Ja jeg tror det er noen som kan se ånder. Jeg ser dem i drømmene mine stadig vekk ;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har aldri sett et spøkelse. Hvis det er noen rundt meg er de veldig snille, for de plager meg ikke.

Skrevet

Jeg har aldri sett spøkelser, men jeg tror de finnes. Har slektninger som har opplevd merkelige ting i huset,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...