Gå til innhold

Tror du på utenomjordisk liv?

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Tror du det finnes liv på andre planeter?

Det tror jeg : )

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, men tviler på at det finnes hva vi definerer som intelligent liv.

Skrevet

Ja, jeg tror det er er meget sannsynlig at det finnes en eller annen form for liv ett eller annet sted i universet, eventuelt flere steder. Men jeg tror nok det er mer sannsynlig at det er i form av bakterier og slikt, og jeg tror ihvertfall ikke på at det er alskens 'aliens' som driver og besøker jorda og kidnapper mennesker til forsøk oppe i romskipene deres;-) osv

Skrevet

Det er vel rart om det ikke var det. Når man tenker på hvor stort dette er, så er det merkelig om det skulle være liv bare på vår planet. Men at de har vært her og besøkt oss, tror jeg ikke noe på.

Skrevet

Ja, men du tror jo på det meste som er "overnaturlig" jeg jeg merket... Jeg tror ikke på en dritt av det...

Skrevet

Det hadde vært veldig rart om denne kloden var så spesiell blant alle de milliarder av planeter, at vi var de eneste med intelligent liv.

Gjest Angela26
Skrevet

Med tanke pà hvor stort universet er, som er uendelig stort, sà er det rart om det ikke finnes liv der ute. Jeg har sett en ufo, men hva som kjòrte dette fartòyet aner jeg ikke :-) Det jeg vet, er at det finnes ikke slike enorme fartòyer her pà jorden...

Skrevet

Rimelig arrogant å tro at vi er alene i alle fall :)

Skrevet

Ja det tror jeg det må være. Universet er mye mye mere enn hva som er "oppdaget".

villbringebær
Skrevet

At det fins en type intelligent liv, eller i det minste liv, ja det kan vel være. Jeg fornekter det ihvertfal ikke, for jeg kan ikke motbevise det, for jeg har ikke vært "der ute" ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Nei.

Jeg reagerer på nicket ditt, he he. Jeg har ikke sett det før. *Grøss*

AneM1365380603
Skrevet

Det er litt spennende å tenke på, men jeg vet nå ikke. Jeg vil i allefall ikke utelukke det.

Skrevet

Jeg utelukker ikke at det finns liv på andre pøaneter. De kan enda til være mer intelligente enn oss, og de har kanskje vært her på besøk!

Skrevet

Det rare er jo at det er liv på _denne_ planeten. Altså, at ting har klaffa slik at vi i dag lever som vi gjør, i et kjempesystem.

Om det er liv andre steder vil jeg ikke utelukke, men jeg har vondt for å tro at alle tilfeldighetene som skulle til for at jorden vår og livet her ble som det ble, har forekommet andre steder. Utviklingen her har jo skjedd over svært lang tid.

Kanskje det finnes samfunn der ute som bare er i startgropa?

Skrevet

Javisst. :o) Hvorfor i all verden skal det bare være liv på en eneste bitteliten filleplanet når det finnes millioner og milliarder av planeter?

Skrevet

Ja, jeg tror det er er meget sannsynlig at det finnes en eller annen form for liv ett eller annet sted i universet, eventuelt flere steder. Men jeg tror nok det er mer sannsynlig at det er i form av bakterier og slikt, og jeg tror ihvertfall ikke på at det er alskens 'aliens' som driver og besøker jorda og kidnapper mennesker til forsøk oppe i romskipene deres;-) osv

''jeg tror ihvertfall ikke på at det er alskens 'aliens' som driver og besøker jorda og kidnapper mennesker til forsøk oppe i romskipene deres;-)''

Så du tror ikke på Gry Jannicke Jarlum, eller JDiva (?), altså? Hun som virker såååå fullt tilregnelig... ;o)

Skrevet

''jeg tror ihvertfall ikke på at det er alskens 'aliens' som driver og besøker jorda og kidnapper mennesker til forsøk oppe i romskipene deres;-)''

Så du tror ikke på Gry Jannicke Jarlum, eller JDiva (?), altså? Hun som virker såååå fullt tilregnelig... ;o)

;-)

Er det ikke ganske pussig at de eneste som har blitt kidnappet av aliens er relativt ubetydelige mennesker og ikke f eks statsledere og slikt? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...