Gjest noanoa Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 hvilket merke ansiktskrem kan du anbefale? har brukt decleor i noen år men må spare litt penger nå... 0 Siter
Gjest VaselineIntensiveCare Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Det er jo som å spørre noen om hvilken bil som er bra, når du ikke sier hva slags hudtype du har. Jeg bruker Vaseline Intensive Care, den er drøy og billig for normal hud. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg liker Clarins, men det er heller ikke billig. Tror det finnes mange gode kremer til en rimeligere pris som høyst sannsynlig er omtrent like bra, men jeg unner meg nå denne luksusen . Har stor tiltro til en del av kremene som føres på apotek, f.eks. Vichy. 0 Siter
Babette Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjøper min på Coopen, rød krukke som Guri Schanke reklamerer for. Og anbefalt av selveste fru Dr. Phil! Det blir jo nesten som Vitamininstituttet i Schweiz. 0 Siter
Gjest noanoa Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Det er jo som å spørre noen om hvilken bil som er bra, når du ikke sier hva slags hudtype du har. Jeg bruker Vaseline Intensive Care, den er drøy og billig for normal hud. da misforsto du meg, jeg spør jo hvilket merke, ikke akkurat hvilken krem. jeg bruker decleor nå og de har jo kremer til tørr, fet, blandet hud osv.. jeg er klar over at dere på dol ikke kan vite hvilken type krem jeg trenger. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg bruker ingenting :-) Desidert billigst og enklest... 0 Siter
Gjest VaselineIntensiveCare Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 da misforsto du meg, jeg spør jo hvilket merke, ikke akkurat hvilken krem. jeg bruker decleor nå og de har jo kremer til tørr, fet, blandet hud osv.. jeg er klar over at dere på dol ikke kan vite hvilken type krem jeg trenger. Det kan være forskjellig hvilket merke som er best ettersom hva slags hudtype du har. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg bruker Esteè Lauder sin Daywear Plus. Lett og god. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Dermalogica. Jeg kjøper dritdyre kremer, dritdyre kosttilskudd - og dritbillige klær. Spørs hva man syns er viktigst. Så er jeg gammel også. Og har stadig pen hud. Og stadig klær fra Fretex o.l. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg bruker A-krem. Det er den aller beste har jeg funnet ut. Utrolig drøy er den igså 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Aderma for øyeblikket. Apotekprodukt. Bruker litt Biotherm+ også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjøper dritdyre kremer, dritdyre kosttilskudd - og dritbillige klær. Spørs hva man syns er viktigst. Så er jeg gammel også. Og har stadig pen hud. Og stadig klær fra Fretex o.l. Hehe, alt kler den smukke, vettu. 0 Siter
Elbereth Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Siste året har jeg brukt Elizabeth Arden, Visible Difference. Brukte den i min pure ungdom på åttitallet også - får helt flashback av duften ). Innimellom bruker jeg A-creme, særlig som nattkrem, føler den er litt feit. Ellers har jeg i mange år brukt den "røde fra Garnier", den er kjempegod. Rimeligst på Rema 1000 0 Siter
Elbereth Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjøper min på Coopen, rød krukke som Guri Schanke reklamerer for. Og anbefalt av selveste fru Dr. Phil! Det blir jo nesten som Vitamininstituttet i Schweiz. Jaa! Den har jeg også brukt mye! Den er billigere på Rema enn på Coop, tror jeg ;D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.