Gå til innhold

ansiktskrem

Anbefalte innlegg

Gjest noanoa
Skrevet

hvilket merke ansiktskrem kan du anbefale? har brukt decleor i noen år men må spare litt penger nå...

Gjest VaselineIntensiveCare
Skrevet

Det er jo som å spørre noen om hvilken bil som er bra, når du ikke sier hva slags hudtype du har.

Jeg bruker Vaseline Intensive Care, den er drøy og billig for normal hud.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg liker Clarins, men det er heller ikke billig.

Tror det finnes mange gode kremer til en rimeligere pris som høyst sannsynlig er omtrent like bra, men jeg unner meg nå denne luksusen :).

Har stor tiltro til en del av kremene som føres på apotek, f.eks. Vichy.

Skrevet

Jeg kjøper min på Coopen, rød krukke som Guri Schanke reklamerer for. Og anbefalt av selveste fru Dr. Phil! Det blir jo nesten som Vitamininstituttet i Schweiz.

Gjest noanoa
Skrevet

Det er jo som å spørre noen om hvilken bil som er bra, når du ikke sier hva slags hudtype du har.

Jeg bruker Vaseline Intensive Care, den er drøy og billig for normal hud.

da misforsto du meg, jeg spør jo hvilket merke, ikke akkurat hvilken krem. jeg bruker decleor nå og de har jo kremer til tørr, fet, blandet hud osv..

jeg er klar over at dere på dol ikke kan vite hvilken type krem jeg trenger.

Skrevet

Jeg bruker ingenting :-) Desidert billigst og enklest...

Gjest VaselineIntensiveCare
Skrevet

da misforsto du meg, jeg spør jo hvilket merke, ikke akkurat hvilken krem. jeg bruker decleor nå og de har jo kremer til tørr, fet, blandet hud osv..

jeg er klar over at dere på dol ikke kan vite hvilken type krem jeg trenger.

Det kan være forskjellig hvilket merke som er best ettersom hva slags hudtype du har.

Skrevet

Jeg bruker Esteè Lauder sin Daywear Plus. Lett og god.

Skrevet

Dermalogica.

Jeg kjøper dritdyre kremer, dritdyre kosttilskudd - og dritbillige klær. Spørs hva man syns er viktigst. Så er jeg gammel også. Og har stadig pen hud. Og stadig klær fra Fretex o.l.

:)

Gjest zilja
Skrevet

Jeg bruker A-krem. Det er den aller beste har jeg funnet ut. Utrolig drøy er den igså :)

Gjest bikku
Skrevet

Aderma for øyeblikket. Apotekprodukt. Bruker litt Biotherm+ også.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg kjøper dritdyre kremer, dritdyre kosttilskudd - og dritbillige klær. Spørs hva man syns er viktigst. Så er jeg gammel også. Og har stadig pen hud. Og stadig klær fra Fretex o.l.

:)

Hehe, alt kler den smukke, vettu. ;)

Skrevet

Siste året har jeg brukt Elizabeth Arden, Visible Difference. Brukte den i min pure ungdom på åttitallet også - får helt flashback av duften ;)).

Innimellom bruker jeg A-creme, særlig som nattkrem, føler den er litt feit. Ellers har jeg i mange år brukt den "røde fra Garnier", den er kjempegod. Rimeligst på Rema 1000 :D

Skrevet

Jeg kjøper min på Coopen, rød krukke som Guri Schanke reklamerer for. Og anbefalt av selveste fru Dr. Phil! Det blir jo nesten som Vitamininstituttet i Schweiz.

Jaa! Den har jeg også brukt mye! Den er billigere på Rema enn på Coop, tror jeg ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...