Gå til innhold

Hjelp! Tastaturproblemer

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Faar ikke skrevet aa, ae etc, min datter har brukt tastaturet. Hvordan faa det tilbake til normale tilstander...._

Gjest bikku
Skrevet

Høres ut som om du kanskje er stilt inn på engelsk eller annet språk på tastaturet. Se om du nede til høyre på statuslinja finner et sted det står EN el lignende. Klikk der og velg NO for norsk. Det er den enkleste løsninga jeg kan komme på.

hidi, the scorpion
Skrevet

Høres ut som om du kanskje er stilt inn på engelsk eller annet språk på tastaturet. Se om du nede til høyre på statuslinja finner et sted det står EN el lignende. Klikk der og velg NO for norsk. Det er den enkleste løsninga jeg kan komme på.

Finner ikke nei! aa bli [ og oe blir; aner ikke hva hun har funnet p[...

Skrevet

Finner ikke nei! aa bli [ og oe blir; aner ikke hva hun har funnet p[...

Sjekk Start-Settings-Control Panel-Regional and language options-Languages-Details-Settings-Default input language...

Tipper det er satt til engelsk?

Skrevet

Trykk "Alt Gr"+"Shift" på venstre side (under caps lock) da går den automatisk tilbake til norsk og du får iekn æøå:-)

Skrevet

Sjekk Start-Settings-Control Panel-Regional and language options-Languages-Details-Settings-Default input language...

Tipper det er satt til engelsk?

Alt Gr + Shift endrer automatisk tilbake til norsk, enkleste måten:-)

Skrevet

Alt Gr+shift

Skrevet

Alt Gr + Shift endrer automatisk tilbake til norsk, enkleste måten:-)

Hehe,- hvorfor gjøre det enkelt :-)

Liker meg nok best langt inne i menyene og valgene, jeg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Trykk "Alt Gr"+"Shift" på venstre side (under caps lock) da går den automatisk tilbake til norsk og du får iekn æøå:-)

Faar det ikke til uansett hva jeg gjoer....

hidi, the scorpion
Skrevet

Plutselig så kunne jeg velge, ja! Tusen takk, min reddende engel ;)

Gjest systembolaget
Skrevet

Faar det ikke til uansett hva jeg gjoer....

Prøv å ta en systemgjenoppretting.

hidi, the scorpion
Skrevet

Prøv å ta en systemgjenoppretting.

Fikk det til ;) Var redd jeg ville ende opp med samisk en stund, he, he.

Skrevet

Plutselig så kunne jeg velge, ja! Tusen takk, min reddende engel ;)

Der vettu, var æøå på plass:-)

Gjest bikku
Skrevet

Alt Gr+shift

Takk! Jeg er veldig glad i hurtigtaster, og den operasjonen bruker jeg veldig mye

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...