hidi, the scorpion Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Faar ikke skrevet aa, ae etc, min datter har brukt tastaturet. Hvordan faa det tilbake til normale tilstander...._ 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Høres ut som om du kanskje er stilt inn på engelsk eller annet språk på tastaturet. Se om du nede til høyre på statuslinja finner et sted det står EN el lignende. Klikk der og velg NO for norsk. Det er den enkleste løsninga jeg kan komme på. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Høres ut som om du kanskje er stilt inn på engelsk eller annet språk på tastaturet. Se om du nede til høyre på statuslinja finner et sted det står EN el lignende. Klikk der og velg NO for norsk. Det er den enkleste løsninga jeg kan komme på. Finner ikke nei! aa bli [ og oe blir; aner ikke hva hun har funnet p[... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Finner ikke nei! aa bli [ og oe blir; aner ikke hva hun har funnet p[... Sjekk Start-Settings-Control Panel-Regional and language options-Languages-Details-Settings-Default input language... Tipper det er satt til engelsk? 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Trykk "Alt Gr"+"Shift" på venstre side (under caps lock) da går den automatisk tilbake til norsk og du får iekn æøå:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Sjekk Start-Settings-Control Panel-Regional and language options-Languages-Details-Settings-Default input language... Tipper det er satt til engelsk? Alt Gr + Shift endrer automatisk tilbake til norsk, enkleste måten:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Høres ut som om du kanskje er stilt inn på engelsk eller annet språk på tastaturet. Se om du nede til høyre på statuslinja finner et sted det står EN el lignende. Klikk der og velg NO for norsk. Det er den enkleste løsninga jeg kan komme på. Alt Gr+shift 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Alt Gr + Shift endrer automatisk tilbake til norsk, enkleste måten:-) Hehe,- hvorfor gjøre det enkelt :-) Liker meg nok best langt inne i menyene og valgene, jeg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Trykk "Alt Gr"+"Shift" på venstre side (under caps lock) da går den automatisk tilbake til norsk og du får iekn æøå:-) Faar det ikke til uansett hva jeg gjoer.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Trykk "Alt Gr"+"Shift" på venstre side (under caps lock) da går den automatisk tilbake til norsk og du får iekn æøå:-) Plutselig så kunne jeg velge, ja! Tusen takk, min reddende engel 0 Siter
Gjest systembolaget Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Faar det ikke til uansett hva jeg gjoer.... Prøv å ta en systemgjenoppretting. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Prøv å ta en systemgjenoppretting. Fikk det til Var redd jeg ville ende opp med samisk en stund, he, he. 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Plutselig så kunne jeg velge, ja! Tusen takk, min reddende engel Der vettu, var æøå på plass:-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Alt Gr+shift Takk! Jeg er veldig glad i hurtigtaster, og den operasjonen bruker jeg veldig mye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.