Gå til innhold

Hjelp!

Gjest veldig flau og anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ganske flaut...det er det verste jeg har opplevd... Jeg var ute og gikk tur, så måtte jeg på do noe veldig...jeg prøvde og holde meg til jeg kom hjem, men bare noen meter fra døra begynte det og pipple og jeg klarte ikke å holde igjen... Jeg bæsja i buksa. Det er så flaut, jeg tør ikke si det til noen...tenk å bæsje seg ut når man er voksen. Er jeg syk eller noe? Hadde ikke noe vondt i magen, det bare kom helt plutslig.

Skrevet

Hvorfor skal du si det til noen?

Kanskje jeg har en sykdom...det er ikke vanlig og bæsje seg ut i voksen alder? Det var ikke diare.

Skrevet

Og poenget med å fortelle om dette til oss var....???

Skrevet

Kanskje jeg har en sykdom...det er ikke vanlig og bæsje seg ut i voksen alder? Det var ikke diare.

Joda, det tror jeg faktisk har skjedd de fleste en eller annen gang

Skrevet

Jeg har klart å holde meg til jeg traff ramma, men det har vært nære på flere ganger ja. :o) Det er ikke sååå uvanlig, men ikke akkurat noe man snakker høyt om nei.

Gjest anonymisert
Skrevet

Bare la vær å si det til noen. Så er det jo ikke flaut. Det har skjedd meg én gang, stod heldigvis med nøkkelen i hånda foran døra, var alene hjemme. så ingen skade skjedd. Hvorfor forteller du det her forresten, siden du syns det var så fælt? mitt råd: fortreng det og lat som det aldri har skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...