Gjest eklemeg Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har i det siste merket at jeg har fått litt lukt fra mellom brystene, svettelukt liksom. Jeg dusjer hver dag som før, men har nylig sluttet med p-piller, kan det ha noe å si? Litt ubehagelig, for jeg har ikke hatt sånn før, og nå føler jeg for å vaske meg der ofte for at ingen skal kjenne lukta. Noen som vet hva dette kan være? 0 Siter
Gjest KDR Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 kan det være sopp?selv fikk jeg noe lignende både mellom brystene,og i den ene lysken.viste det til legen,og fikk skrevet ut noe jeg skulle smøre på. 0 Siter
Gjest eklemeg Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 kan det være sopp?selv fikk jeg noe lignende både mellom brystene,og i den ene lysken.viste det til legen,og fikk skrevet ut noe jeg skulle smøre på. Kanskje det ja, men pleier ikke sopp å klø? 0 Siter
Gjest har visst glemt nicket mitt Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Kanskje det ja, men pleier ikke sopp å klø? jo,det bruker ofte å klø 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Kanskje bytte bh til en som lager litt mellomrom mellom puppene så det ikke blir så tett? Evt ta på deo... 0 Siter
Gjest eklemeg Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Kanskje bytte bh til en som lager litt mellomrom mellom puppene så det ikke blir så tett? Evt ta på deo... Joda, men poenget er jo at det ikke ble sånn før med samme BH'er... Det er det som er litt underlig. Eneste forskjellen jeg vet om er slutt på p-piller, men en blir ikke luktenes "kjerring" av det vel? ;o) 0 Siter
songbirdy Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Joda, men poenget er jo at det ikke ble sånn før med samme BH'er... Det er det som er litt underlig. Eneste forskjellen jeg vet om er slutt på p-piller, men en blir ikke luktenes "kjerring" av det vel? ;o) Det er nok ikke utenkelig at det er p-pillene som er årsaken. De regulerer jo hormonene, og hormoner og svetting henger gjerne sammen.. 0 Siter
Gjest eklemeg Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Det er nok ikke utenkelig at det er p-pillene som er årsaken. De regulerer jo hormonene, og hormoner og svetting henger gjerne sammen.. Crap! Du tror jeg bare må tåle at jeg nå lukter "kjerring" altså? Var litt redd for det. Husker at mor pleide å klage på svettelukt, kanskje jeg har arvet det, men ikke har merket det før pga kunstige hormoner? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Gamle, døde hudceller kanskje? Bruk en skrubbekrem mellom brystene et par ganger i uka og se om det hjelper. Min erfaring er i alle fall at det fort samler seg masse døde hudceller der man svetter mye. 0 Siter
Gjest eklemeg Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Gamle, døde hudceller kanskje? Bruk en skrubbekrem mellom brystene et par ganger i uka og se om det hjelper. Min erfaring er i alle fall at det fort samler seg masse døde hudceller der man svetter mye. Kan ikke være det, peeler meg regelmessig, og har alltid gjort det. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Kanskje det ja, men pleier ikke sopp å klø? Det klør ikke nødvendigvis. Kan du se om du har noe slags utslett eller røde/hvite flekker på huden? 0 Siter
Gjest eklemeg Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Det klør ikke nødvendigvis. Kan du se om du har noe slags utslett eller røde/hvite flekker på huden? Nei, ikke noe utslett, men har hatt en kvise der. Merker at huden min skiller ut mer fett, blir fetere utenpå på enkelte deler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.