Gå til innhold

Lukt mellom brystene

Anbefalte innlegg

Gjest eklemeg
Skrevet

Jeg har i det siste merket at jeg har fått litt lukt fra mellom brystene, svettelukt liksom. Jeg dusjer hver dag som før, men har nylig sluttet med p-piller, kan det ha noe å si? Litt ubehagelig, for jeg har ikke hatt sånn før, og nå føler jeg for å vaske meg der ofte for at ingen skal kjenne lukta. Noen som vet hva dette kan være?

Skrevet

kan det være sopp?selv fikk jeg noe lignende både mellom brystene,og i den ene lysken.viste det til legen,og fikk skrevet ut noe jeg skulle smøre på.

Gjest eklemeg
Skrevet

kan det være sopp?selv fikk jeg noe lignende både mellom brystene,og i den ene lysken.viste det til legen,og fikk skrevet ut noe jeg skulle smøre på.

Kanskje det ja, men pleier ikke sopp å klø?

Gjest har visst glemt nicket mitt
Skrevet

jo,det bruker ofte å klø

Skrevet

Kanskje bytte bh til en som lager litt mellomrom mellom puppene så det ikke blir så tett? Evt ta på deo... ;)

Gjest eklemeg
Skrevet

Kanskje bytte bh til en som lager litt mellomrom mellom puppene så det ikke blir så tett? Evt ta på deo... ;)

Joda, men poenget er jo at det ikke ble sånn før med samme BH'er... Det er det som er litt underlig. Eneste forskjellen jeg vet om er slutt på p-piller, men en blir ikke luktenes "kjerring" av det vel? ;o)

Skrevet

Joda, men poenget er jo at det ikke ble sånn før med samme BH'er... Det er det som er litt underlig. Eneste forskjellen jeg vet om er slutt på p-piller, men en blir ikke luktenes "kjerring" av det vel? ;o)

Det er nok ikke utenkelig at det er p-pillene som er årsaken. De regulerer jo hormonene, og hormoner og svetting henger gjerne sammen.. :)

Gjest eklemeg
Skrevet

Det er nok ikke utenkelig at det er p-pillene som er årsaken. De regulerer jo hormonene, og hormoner og svetting henger gjerne sammen.. :)

Crap! Du tror jeg bare må tåle at jeg nå lukter "kjerring" altså? Var litt redd for det. Husker at mor pleide å klage på svettelukt, kanskje jeg har arvet det, men ikke har merket det før pga kunstige hormoner?

Skrevet

Gamle, døde hudceller kanskje? Bruk en skrubbekrem mellom brystene et par ganger i uka og se om det hjelper. Min erfaring er i alle fall at det fort samler seg masse døde hudceller der man svetter mye.

Gjest eklemeg
Skrevet

Gamle, døde hudceller kanskje? Bruk en skrubbekrem mellom brystene et par ganger i uka og se om det hjelper. Min erfaring er i alle fall at det fort samler seg masse døde hudceller der man svetter mye.

Kan ikke være det, peeler meg regelmessig, og har alltid gjort det.

Gjest mallet
Skrevet

Det klør ikke nødvendigvis. Kan du se om du har noe slags utslett eller røde/hvite flekker på huden?

Gjest eklemeg
Skrevet

Det klør ikke nødvendigvis. Kan du se om du har noe slags utslett eller røde/hvite flekker på huden?

Nei, ikke noe utslett, men har hatt en kvise der. Merker at huden min skiller ut mer fett, blir fetere utenpå på enkelte deler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...