Gjest vaskeglad Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 mopper, vasketuer, ol. samler jeg i ei bøtte etter bruk og når jeg begynner å bli fri vasker jeg det i maskinen. Bruker moppene bare engang, så etter tre gulvvaske er jeg fri for mopper. Kjøkkenkluter og kjøkkenhandkle samler jeg i ei anna bøtte og vasker dette når det begynner ¨å bli fritt. Hvordan gjør dere det, vasker det adskilt sånn som meg eller samler dere det med andre klær? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Gulvtuer og mopper brukes definitivt mer enn en gang før det går i vaskemaskina... Skyller dem jo godt opp i rent vann etter bruk og henger dem til tørk. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Kjøkkenkluter og kjøkkenhåndklær vasker jeg sammen med andre kluter og håndklær. Gulvkluter og -mopper vaskes etter behov, men slett ikke etter hver gang. De blir jo grundig skylt etter bruk. 0 Siter
Gjest husmus Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Vasker det sammen med andre klær på 30-40 grader. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Nå lurer jeg nesten på om vi studerte sammen? Gikk nemlig sammen med en hyggelig, meeget huslig anlagt jente som helt sikkert vasker moppen etter hver gang, og som dengang gliste og ristet på hodet over min omtrentlighet når det kom til rengjøring. Hun vasket seg faktisk inn en gang hun skulle overnatte! 0 Siter
Gjest har nok mopper Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg vasker de etter hver gang, og gjerne sammen med annet. 0 Siter
Gjest jamvold Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Mopper vaskes etter et par gangers bruk. De vaskes alltid alene på 60 grader. Synes det er ekkelt å blande sammen med vanlige klær. Håndklær og kluter og koppehåndklær vaskes i sammen de også på like mange grader. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Moppene går rett i vaskemaskinen etter bruk, hvis den er ledig da. Jeg vasker dem alltid før de taes i bruk igjen. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Samler opp, og vasker aldri slikt sammen med klær/håndklær/sengetøy. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg samler det opp. Har stort vaskerom, så da synes jeg det er veldig greit og ha slikt for seg selv, og vaske det for seg selv. Bruker omtrent bare microkluter, og de brukes bare en gang på gulvene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har aldri tenkt tanken at det skal være grisete å vaske gulvmopper, kluter etc sammen med andre klær *gulp* Alt vaskes jo på minst 60 grader og det skal jo drepe alle bakterier? 0 Siter
morsan Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Nå lurer jeg nesten på om vi studerte sammen? Gikk nemlig sammen med en hyggelig, meeget huslig anlagt jente som helt sikkert vasker moppen etter hver gang, og som dengang gliste og ristet på hodet over min omtrentlighet når det kom til rengjøring. Hun vasket seg faktisk inn en gang hun skulle overnatte! ''Hun vasket seg faktisk inn en gang hun skulle overnatte! ;)'' *he he* Høres ut som en gjest det passer å få på overnattingsbesøk minst et par ganger i måneden;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 ''Hun vasket seg faktisk inn en gang hun skulle overnatte! ;)'' *he he* Høres ut som en gjest det passer å få på overnattingsbesøk minst et par ganger i måneden;-) Var helt suverent! Rent og fint da hun dro! Hun har det forresten alltid gullende rent fremdeles, mens jeg har det mer average. Skal se hun kunne tenkt seg å dra kluten den dag i dag, hehe? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg bruker nok moppene et par ganger før jeg vasker de. Jeg vasker de ALDRI sammen med andre klær. Kun mopper i en maskin. Men vanlige kopphåndklær og kjøkkenkluter vasker jeg sammen med andre håndklær og kluter, på 60grader. 0 Siter
oktaviastar Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Vasker alt av mopper, kluter håndklær etc sammen. Vasker ikke disse tingene sammen med vanlige klær fordi klærne da fort blir nuppete og loete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.