Gå til innhold

Kåre Kruttlapp er 49 år! Hurra Hurra!

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

32

• pekkaline

4

• morsan

3

• Atene

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gratulerer med dagen. Brutter'n blir 50 år i dag, han. :-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Tusen hjertelig takk for de fine blomstene og hilsen Pekka! ps! Det er alternativmesse her i Tønsberg (Eik idrettshall) lørdag og søndag førstkommende! Ta en tur da vel! Jeg skal en tur jeg! Hadde vært hyggelig å hilst på deg og gubben! Så kan vi ta en båtprat og en bryggesleng med kaffi i solveggen!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen !!!!

Da jeg fylte 39 hadde jeg en kjempestor jentefest, på innbydelsen skrev jeg "Panikk-fest", siden det var siste året i 30-åra. Jagde ut mann og barn og hadde en heidundrenes jentefest :)

Bare et lite tips :)

Tusen takk for hilsen og tips! Men er det noe jeg ikke har så er det panikk og "pannelugg" (humre) Men ellers har jeg det alldeles strålende!

Skrevet

Grattis med de 49! Regner med storfest om et år ;o)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Feliz cumpleaños!! :-)

Muchos gratsias senorita! "hun er vakker som en nordisk vår og har et blikk som veier flere tonn"!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1206546002' post='3834756]

Grattis med de 49! Regner med storfest om et år ;o)

Tusen takk unge dame! Skulle ikke forundre meg om jeg fant på noe extra for alle disse herlige menneskene her inne.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer! Han en fantastisk dag. (Og husk at det er min tur på fredag.)

Ahhh! Det skal jeg huske på! Tusen takk og bare gled deg. En værkvinne er ikke dagligdags kost. "humre"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

....dog ikke din tur til å fylle 49;-)

Uansett er jeg en glad laks idag! Håper du også har en fin vårdag for i dag kom solen og da må jeg jo ha vært snill.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer med dagen. Brutter'n blir 50 år i dag, han. :-)

Tusen takk og gratulerer med brutter`n din. Han må være usedvanlig kjekk siden han er født på denne fine dagen."humre"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer med dagen:)

Tusen hjertelig takk!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hehe :-)

Grattis med dagen! :-)

Bukker dypt og sier tusen takk.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer så meget med dagen.

Hjertelig tusen takk.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer så masse til DOLs humørspreder KK! :D

Takker deg så mye for hilsen og et flott kompliment.Skal fortsette å skape glede for alle disse herlige mennesker her inne og så har jeg det liddeli artig her da!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer med dagen:-)

Tusen takk morsan. Er det din tur snart da? Synes jeg kan kjenne at du også står for tur.Klem får du også.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hurra for deg :-))

"bukker dypt" og sier tusen takk Toglimor

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer så hjertelig mye med dagen!

Må den bringe deg mye godt;)

Bursdagsklem fra

Hjertelig tusen takk lillegull.Fornuftig som du alltid så får du dette "kosenavnet" av meg.+ en klem.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen:-) Hipp, hipp, ballongslipp og greier:-)

Ha en fin dag:-)

Hjertelig tusen takk din charmante og alltid elegante dol venn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...