Gå til innhold

Kåre Kruttlapp er 49 år! Hurra Hurra!

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hoppe, klappe og gratulere. :-)

Tuuuuusen takk og en varm klem tilbake.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

32

• pekkaline

4

• morsan

3

• Atene

2

Mest aktive i denne tråden

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Grattis med dagen : )

Hjertelig tusen takk D`lilith.Hils Frasier fra meg! "ler"Vi har omtrent samme pannelugg."humre"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer så mye!

:o)

Tusen takk for hilsen.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :o)

Hjertelig tusen takk Anemor.Klem til deg.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

¨Gratulerer så mye :))

Hjertelig tusen takk.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hyggelig!

Gratulerer så mye. :-)

"bukker dypt" og sier pent tusen takk.

Skrevet

....dog ikke din tur til å fylle 49;-)

Det er ikke så langt unna.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen.=)

Hjertelig tusen takk Loralei.En klem får du tilbake av meg."jøss det rima gitt" "ler"

Skrevet

Kåre du bedåre har du kjøpt deg nye sko...osv. :-)

Gratulerer!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Happy longlife to you!

Grattis :-)

"longlife" er en motorolje i mitt fag men skjønte betydningen og sier tusen hjertelig takk og skal leve opp til forventningene.Blir ikke kvitt meg så lett "sjønneru"."humre"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Kåre du bedåre har du kjøpt deg nye sko...osv. :-)

Gratulerer!

Ja faktisk kjøpte jeg meg nytt "outfit" før paaske og må bytte skoa da de gikk opp i sømmen 2 ganger."ler"Kan det være "pedalsyren" som gjør det tro? Takker så mye for hilsen din røver.Når er det din tur da?

Skrevet

Ja faktisk kjøpte jeg meg nytt "outfit" før paaske og må bytte skoa da de gikk opp i sømmen 2 ganger."ler"Kan det være "pedalsyren" som gjør det tro? Takker så mye for hilsen din røver.Når er det din tur da?

Min tur er 1 mars. he, he...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tusen takk og gratulerer med brutter`n din. Han må være usedvanlig kjekk siden han er født på denne fine dagen."humre"

Ja, han er faktisk det. Kjenner en annen også som har bursdag i dag, han er også knakandes kjekk. Er kanskje noe som ligger til datoen? ;-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer med dagen!!

:0)

Hjertelig tusen takk! og en varm klem tilbake.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Min tur er 1 mars. he, he...

Jasså du sneik deg ubemerket forbi i år.Men har merket meg datoen så du kan bare passe deg neste år."smiler bredt"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja, han er faktisk det. Kjenner en annen også som har bursdag i dag, han er også knakandes kjekk. Er kanskje noe som ligger til datoen? ;-)

Det er det helt garantert.Så flotte ville gode snille værer får du hverken før eller siden.

Skrevet

Jasså du sneik deg ubemerket forbi i år.Men har merket meg datoen så du kan bare passe deg neste år."smiler bredt"

Da er eg sikkert bortreist på dagen. *S*

Skrevet

Tusen hjertelig takk for de fine blomstene og hilsen Pekka! ps! Det er alternativmesse her i Tønsberg (Eik idrettshall) lørdag og søndag førstkommende! Ta en tur da vel! Jeg skal en tur jeg! Hadde vært hyggelig å hilst på deg og gubben! Så kan vi ta en båtprat og en bryggesleng med kaffi i solveggen!

Takk for info, det hadde vært gøy å treffe deg der. Skikkelig koselig, men det går nok desverre ikke denne helgen.

Håper du har hatt en flott dag :)

Her har datteren min feiret sin ti årsdag litt på etterskudd pga påsken. Men jeg tenkte litt på deg når jeg spiste kake hehe, har du fått kake?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...