Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Hoppe, klappe og gratulere. :-) Tuuuuusen takk og en varm klem tilbake. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Grattis med dagen : ) Hjertelig tusen takk D`lilith.Hils Frasier fra meg! "ler"Vi har omtrent samme pannelugg."humre" 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye! ) Tusen takk for hilsen. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen ) Hjertelig tusen takk Anemor.Klem til deg. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 ¨Gratulerer så mye ) Hjertelig tusen takk. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Hyggelig! Gratulerer så mye. :-) "bukker dypt" og sier pent tusen takk. 0 Siter
Atene Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 ....dog ikke din tur til å fylle 49;-) Det er ikke så langt unna. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen.=) Hjertelig tusen takk Loralei.En klem får du tilbake av meg."jøss det rima gitt" "ler" 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Kåre du bedåre har du kjøpt deg nye sko...osv. :-) Gratulerer! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Happy longlife to you! Grattis :-) "longlife" er en motorolje i mitt fag men skjønte betydningen og sier tusen hjertelig takk og skal leve opp til forventningene.Blir ikke kvitt meg så lett "sjønneru"."humre" 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Kåre du bedåre har du kjøpt deg nye sko...osv. :-) Gratulerer! Ja faktisk kjøpte jeg meg nytt "outfit" før paaske og må bytte skoa da de gikk opp i sømmen 2 ganger."ler"Kan det være "pedalsyren" som gjør det tro? Takker så mye for hilsen din røver.Når er det din tur da? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Ja faktisk kjøpte jeg meg nytt "outfit" før paaske og må bytte skoa da de gikk opp i sømmen 2 ganger."ler"Kan det være "pedalsyren" som gjør det tro? Takker så mye for hilsen din røver.Når er det din tur da? Min tur er 1 mars. he, he... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk og gratulerer med brutter`n din. Han må være usedvanlig kjekk siden han er født på denne fine dagen."humre" Ja, han er faktisk det. Kjenner en annen også som har bursdag i dag, han er også knakandes kjekk. Er kanskje noe som ligger til datoen? ;-) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med dagen!! :0) Hjertelig tusen takk! og en varm klem tilbake. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Min tur er 1 mars. he, he... Jasså du sneik deg ubemerket forbi i år.Men har merket meg datoen så du kan bare passe deg neste år."smiler bredt" 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Ja, han er faktisk det. Kjenner en annen også som har bursdag i dag, han er også knakandes kjekk. Er kanskje noe som ligger til datoen? ;-) Det er det helt garantert.Så flotte ville gode snille værer får du hverken før eller siden. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jasså du sneik deg ubemerket forbi i år.Men har merket meg datoen så du kan bare passe deg neste år."smiler bredt" Da er eg sikkert bortreist på dagen. *S* 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tusen hjertelig takk for de fine blomstene og hilsen Pekka! ps! Det er alternativmesse her i Tønsberg (Eik idrettshall) lørdag og søndag førstkommende! Ta en tur da vel! Jeg skal en tur jeg! Hadde vært hyggelig å hilst på deg og gubben! Så kan vi ta en båtprat og en bryggesleng med kaffi i solveggen! Takk for info, det hadde vært gøy å treffe deg der. Skikkelig koselig, men det går nok desverre ikke denne helgen. Håper du har hatt en flott dag Her har datteren min feiret sin ti årsdag litt på etterskudd pga påsken. Men jeg tenkte litt på deg når jeg spiste kake hehe, har du fått kake? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.