Gå til innhold

Kåre Kruttlapp er 49 år! Hurra Hurra!

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31
Skrevet

"longlife" er en motorolje i mitt fag men skjønte betydningen og sier tusen hjertelig takk og skal leve opp til forventningene.Blir ikke kvitt meg så lett "sjønneru"."humre"

Hehe :-)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

32

• pekkaline

4

• morsan

3

• Atene

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er det helt garantert.Så flotte ville gode snille værer får du hverken før eller siden.

Pøsj, flotte værer får du da andre datoer også. :-)

Skrevet

Tusen takk morsan. Er det din tur snart da? Synes jeg kan kjenne at du også står for tur.Klem får du også.

Feil årstid og _ihvertfall_ feil alder! *knegg*

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Takk for info, det hadde vært gøy å treffe deg der. Skikkelig koselig, men det går nok desverre ikke denne helgen.

Håper du har hatt en flott dag :)

Her har datteren min feiret sin ti årsdag litt på etterskudd pga påsken. Men jeg tenkte litt på deg når jeg spiste kake hehe, har du fått kake?

Har en "toscakake" som mitt påskebesøk lagde til meg i kjøleskapet. Har smakt litt på den!.nammers!!! Men takk for tanken den likte jeg.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hurra for Kåre! Gratulerer med dagen:)

Tuuuusen takk Toniemor! Returnerer en klem til deg jeg.

Skrevet

Har en "toscakake" som mitt påskebesøk lagde til meg i kjøleskapet. Har smakt litt på den!.nammers!!! Men takk for tanken den likte jeg.

Fikk du forresten mere besøk i påsken? En mann? ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Fikk du forresten mere besøk i påsken? En mann? ;)

Ja min venn! og han hadde en grå fritidsjakke på seg! Jeg visste han ville komme(uten at han hadde snakket om det) men allikevel.Jeg fryder meg over dine "egenskaper"Og intuisjonen min sa selv at han ville dukke opp.Synd du ikke kan ta en tur til helgen men jeg er så klar nå for å "gå videre" med sansene mine. Sist jeg var i oslo på alternativmessen der (3 år)siden var jeg preget av for mye som sperret.men jeg snakket med en klarsynt,og fikk lagt tarot kort,os osv.Gleder meg til helgen gitt!

Skrevet

Ja min venn! og han hadde en grå fritidsjakke på seg! Jeg visste han ville komme(uten at han hadde snakket om det) men allikevel.Jeg fryder meg over dine "egenskaper"Og intuisjonen min sa selv at han ville dukke opp.Synd du ikke kan ta en tur til helgen men jeg er så klar nå for å "gå videre" med sansene mine. Sist jeg var i oslo på alternativmessen der (3 år)siden var jeg preget av for mye som sperret.men jeg snakket med en klarsynt,og fikk lagt tarot kort,os osv.Gleder meg til helgen gitt!

Åh, jeg skulle gjerne vært i dine sko til helgen... Så spennende med utviklingen din! :) Håper du kommer med tilbakemelding etter helgen da. Det er bra at du utforsker videre :)

Skrevet

Hjertelig tusen takk din charmante og alltid elegante dol venn.

Hehe, jeg er ikke slik alltid.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hjertelig tusen takk lillegull.Fornuftig som du alltid så får du dette "kosenavnet" av meg.+ en klem.

Tusen takk!

*rødmer dypt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...