Gjest Jente31 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 "longlife" er en motorolje i mitt fag men skjønte betydningen og sier tusen hjertelig takk og skal leve opp til forventningene.Blir ikke kvitt meg så lett "sjønneru"."humre" Hehe :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Det er det helt garantert.Så flotte ville gode snille værer får du hverken før eller siden. Pøsj, flotte værer får du da andre datoer også. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk morsan. Er det din tur snart da? Synes jeg kan kjenne at du også står for tur.Klem får du også. Feil årstid og _ihvertfall_ feil alder! *knegg* 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Takk for info, det hadde vært gøy å treffe deg der. Skikkelig koselig, men det går nok desverre ikke denne helgen. Håper du har hatt en flott dag Her har datteren min feiret sin ti årsdag litt på etterskudd pga påsken. Men jeg tenkte litt på deg når jeg spiste kake hehe, har du fått kake? Har en "toscakake" som mitt påskebesøk lagde til meg i kjøleskapet. Har smakt litt på den!.nammers!!! Men takk for tanken den likte jeg. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Hurra for Kåre! Gratulerer med dagen:) Tuuuusen takk Toniemor! Returnerer en klem til deg jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Har en "toscakake" som mitt påskebesøk lagde til meg i kjøleskapet. Har smakt litt på den!.nammers!!! Men takk for tanken den likte jeg. Fikk du forresten mere besøk i påsken? En mann? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Fikk du forresten mere besøk i påsken? En mann? Ja min venn! og han hadde en grå fritidsjakke på seg! Jeg visste han ville komme(uten at han hadde snakket om det) men allikevel.Jeg fryder meg over dine "egenskaper"Og intuisjonen min sa selv at han ville dukke opp.Synd du ikke kan ta en tur til helgen men jeg er så klar nå for å "gå videre" med sansene mine. Sist jeg var i oslo på alternativmessen der (3 år)siden var jeg preget av for mye som sperret.men jeg snakket med en klarsynt,og fikk lagt tarot kort,os osv.Gleder meg til helgen gitt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Ja min venn! og han hadde en grå fritidsjakke på seg! Jeg visste han ville komme(uten at han hadde snakket om det) men allikevel.Jeg fryder meg over dine "egenskaper"Og intuisjonen min sa selv at han ville dukke opp.Synd du ikke kan ta en tur til helgen men jeg er så klar nå for å "gå videre" med sansene mine. Sist jeg var i oslo på alternativmessen der (3 år)siden var jeg preget av for mye som sperret.men jeg snakket med en klarsynt,og fikk lagt tarot kort,os osv.Gleder meg til helgen gitt! Åh, jeg skulle gjerne vært i dine sko til helgen... Så spennende med utviklingen din! Håper du kommer med tilbakemelding etter helgen da. Det er bra at du utforsker videre 0 Siter
mrxx Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hjertelig tusen takk din charmante og alltid elegante dol venn. Hehe, jeg er ikke slik alltid. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hjertelig tusen takk lillegull.Fornuftig som du alltid så får du dette "kosenavnet" av meg.+ en klem. Tusen takk! *rødmer dypt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.