Gå til innhold

Klem.

Anbefalte innlegg

Gjest Vet du det?
Skrevet

Når er barn for gamle til å klemme?

Skrevet

Det er vel veldig individuelt? Noen er "klemmere" hele livet - andre trekker seg unna fra de er ganske så små. Tommelfingerregelen må vel være at det er opp til ungene selv ;-)

Gjest Vet du det?
Skrevet

Det er vel veldig individuelt? Noen er "klemmere" hele livet - andre trekker seg unna fra de er ganske så små. Tommelfingerregelen må vel være at det er opp til ungene selv ;-)

Enig.

Skrevet

Ha!

men til gjengjeld var ikke jeg en tviler! *Ha selv!* ;-)

Skrevet

I all offentlighet: mellom 10 og 20 kanskje...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg svarer som de andre her: Aldri

Skrevet

Mine eldste hadde en ikkeklemperiode i slutten av tenårene, men har heldigvis tatt seg opp igjen:-) selv om dem ikke klemmer hver gang vi sees.

Attpåklatten (som enda bor hjemme) har ikke hatt slik periode, vi klemmer når hun går om morgenen og nattaklem, men kan også gi hverandre en impulsiv klem.

Svigerdatter og jeg derimot klemmer hver gang vi møtes og skilles og takker for noe, har bare blitt sånn....

Skrevet

spørs på barnet. jeg klarte ikke klemming fra midten av barneskolen og har fremdeles et anstrengt forhold til det hva familie angår. men det har mer med mitt forhold til min familie å gjøre enn alder.

Gjest rullestolbruker
Skrevet

Barn blir aldri for gamle til å klemme, jeg klemmer min far og mor hver gang jeg ser dem, jeg er 55 år, og jeg får klem og nyss på kinnen hver morgen av minstemann på 17 år.

Hilsem

Skrevet

Mine eldste hadde en ikkeklemperiode i slutten av tenårene, men har heldigvis tatt seg opp igjen:-) selv om dem ikke klemmer hver gang vi sees.

Attpåklatten (som enda bor hjemme) har ikke hatt slik periode, vi klemmer når hun går om morgenen og nattaklem, men kan også gi hverandre en impulsiv klem.

Svigerdatter og jeg derimot klemmer hver gang vi møtes og skilles og takker for noe, har bare blitt sånn....

Det har nok mer med personlighet enn med alder å gjøre.

8-åringen vår har aldri frivillig klemt noen andre enn meg og pappaen.

Skrevet

Sorry - den var til "Vet du det"

Skrevet

Jeg håper virkelig at mine barn aldri blir for gamle til å klemme meg! :o)

Foreløbig klemmer vi mange ganger hver dag når vi er sammen og det er så koselig. Men poden begynte å kutte ut klemminga på skolen da han var 8 år. :o) En gang i vinter glemte han seg bort da jeg kom og hentet ham og løp bort til meg og hoppet opp for å klemme meg, men så husket han det og ble hengende på meg og liksom lekesloss istedet. *Hehe*

Snuppa er 7,5 år og jeg merker nå at hun også ikke er fullt så villig til å klemme meg foran kompisene på skolen lengre og det tar jeg selvfølgelig hensyn til. :o)

Ellers klemmer jeg kjæresten hele tiden, eksen får en klem og stemora til ungene får nesten flere enn eksen! :o) Jeg er rett og slett en klemmer.

Skrevet

Det har nok mer med personlighet enn med alder å gjøre.

8-åringen vår har aldri frivillig klemt noen andre enn meg og pappaen.

Jo, enig i det, men i en viss alder forandrer man seg vel på alle områder og "gamle vaner" dukker gjerne opp igjen.

Tror også det er mere vanlig med klemming i dag, når man møter venner etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...