Gå til innhold

Sykt barn-dag pga. lus?

Anbefalte innlegg

Gjest Lusemor
Skrevet

Har man rett til å bruke sykt barn-dag fordi man må være hjemme og kjøre lusekur på barnet sitt? Ungen kan jo ikke dra i barnehagen før kuren er tatt og lusene er borte?

Skrevet

Jeg gjorde ihverfall det da minstemor gikk i barnehagen og fikk lus.

Jeg fortalte årsaken på jobb og det var ikke noe problem det.

Skrevet

Arb.giver har ikke krav på å vite hva som feiler. Endten det gjelder barn som er syk, eller om du selv er syk.

Så, det er ingen problem.

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, det synes jeg blir feil.

Hva er det som blir feil med det? Du får ikke levere et barn i barnehagen/skolen før de er blitt behandlet for lus.

Skrevet

Ja, det synes jeg virkelig du har. LOL, tror de andre foreldrene har like lite lyst på lus som omgangssyke :)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det synes jeg virkelig du har. LOL, tror de andre foreldrene har like lite lyst på lus som omgangssyke :)

Jeg ville valgt en kraftig omgangssyke framfor lus ;)

Skrevet

Jeg ville valgt en kraftig omgangssyke framfor lus ;)

Åh - er det sant? Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn omgangssyke (av slikt som går over).

Lus bekymrer meg ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...