Gå til innhold

Oppfordring, igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest unngå mating
Skrevet

Ikke svar på provoserende innlegg skrevet av div nick. Det ser ut til å ha positiv effekt for personen bak nickene, og det produseres i øst og vest.

Gjest Moderator
Skrevet

Slike innlegg som dette, er minst like mye som andre ting å mate evt. troll vi måtte ha her inne.

Såvidt oss bekjent, er det ikke så mye trolling her inne for tiden. Noe er det alltid, men liten grunn til å mistenkeliggjøre andre gjennom slike innlegg.

Mvh

Gjest Unødvendig
Skrevet

Har lest mye på DOL i denne uken, men kan ikke huske å ha sett ett eneste "trolleinnlegg".

Skrevet

Har lest mye på DOL i denne uken, men kan ikke huske å ha sett ett eneste "trolleinnlegg".

Helt enig med deg, selvfølgelig er det folk som ønsker å provisere, men jeg synes ikke det er det samme som trolleinnlegg. Det blir jo livlige diskusjoner ut av det, i et ellers stille forum.

Skrevet

Synes da ikke det er noe særlig trolling her inne nå, synes det er forskjell på innlegg eller svar skrevet for å provosere, det skaper jo bare diskusjoner. Skjønner ikke denne opphenginga i disse trollene jeg:-)

Gjest doling
Skrevet

Er det noen som er hårsåre her?

Litt action på forumet..er da bare gøy! Ler en masse:0))))))

Gjest puppetmaster
Skrevet

Haha, narr meg ikke til å le. Dere storkoser dere når det kommer slike fæle folk inn på det hellige forumet deres, så får dere noe å osje og asje dere over. Dritkjedelig er det her også, så dere bør heller være glade for at noen kommer og lager litt liv. Jeg vet akkurat hvilke knapper man skal trykke på.

Skrevet

Er det noen som er hårsåre her?

Litt action på forumet..er da bare gøy! Ler en masse:0))))))

Helt enig, jeg skjønner ikke at det betyr så mye for noen. Det trenger da vel for søren meg ikke å være så dønn alvorlig og ærlig hele tiden:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...