Annabeth Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Noen bjeller som ringer vedrørende oppskrift på en lakserett....? Form med laksefileter (sånne i 4-pk) med en slags hvit saus over og gratinert med ost...? Håper noen har forslag, og kanskje kjenner igjen dette ? Mvh 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk en nydelig lakseoppskrift her inne en gang. Kanskje det er den du tenker på? Laksefileter legges i ildfast form med biter av paprika og purreløk på toppen. Strø over godt med sitronpepper. Bland seterrømme med litt melk for å få en litt kraftig saus. Hell dette over laksen i forma. Stek midt i ovnen (husker ikke hvor lenge og hvor mange grader?) Kokt ris er nydelig ved siden av 0 Siter
Annabeth Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikk en nydelig lakseoppskrift her inne en gang. Kanskje det er den du tenker på? Laksefileter legges i ildfast form med biter av paprika og purreløk på toppen. Strø over godt med sitronpepper. Bland seterrømme med litt melk for å få en litt kraftig saus. Hell dette over laksen i forma. Stek midt i ovnen (husker ikke hvor lenge og hvor mange grader?) Kokt ris er nydelig ved siden av Hei Ja, det kan minne om den jeg var ute etter (minus paprikaen) ) Tusen takk, togli!! ) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.