Henrikke67 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hei! Er det noen som kan forklare meg hvordan en minnepenn brukes. Har nettopp kjøpt meg en, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få filene over på minnepennen! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Kan du ikke bare høyreklikke på en fil, velge klipp ut eller kopier, høyreklikke i minnepenn-vinduet og velge lim inn? 0 Siter
Henrikke67 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Kan du ikke bare høyreklikke på en fil, velge klipp ut eller kopier, høyreklikke i minnepenn-vinduet og velge lim inn? Minnepenn-vinduet?? Hvor er det? 0 Siter
soleil Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Minnepenn-vinduet?? Hvor er det? Gå på "min datamaskin" så ser du at det er koblet til en enhet der. Hvis du har satt inn minnepennen, da. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Minnepenn-vinduet?? Hvor er det? Jeg vet ikke hvor langt du er kommet, men du må "finne" minnepennen på maskina først. Tipper det funker slik: Plugg den i, vent litt, høyreklikk på Start nede til venstre på skjermen din og velg Utforsk... Nå kommer det opp en hel rad med ikoner til venstre på skjermen, en oversikt over hva som finnes på maskina di. Et stykke nedover bør det dukke opp et ikon som heter minnepenn eller noe lignende. Klikk på dette, og du får opp et tomt vindu på skjermen. Har du et dokument i word kan du høyreklikke på ikonet og velge kopier elle rklipp ut, gå tilbake i minnepenn-vinduet og velg lim inn. 0 Siter
Henrikke67 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Gå på "min datamaskin" så ser du at det er koblet til en enhet der. Hvis du har satt inn minnepennen, da. OK=) Har fått det til nå!! Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.