Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja...si det.

Sønnen min har eg omtrent klemt flat, men nå (når han snart fyller 17) syntes han det er litt ugreit, så nå sitter klemmene litt lengre inne.

Mor mi begynte først å klemme på meg for et år siden, etter ei klemmetørke på ca. 30 år.

Eg begynte først å klemme på søstra mi for ca. 6-7 år siden, plutselig føltes det naturlig.

De jentene eg er onkel for har eg klemt og fått masse klemmer av siden de ble født omtrent.

Eg har vært (i perioder) i klemmemiljøer, og stort sett har det vært positivt, mine beste venner klemmer eg mye på.

Ps! Eg klemmer aldri på nyttårsaften!!!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

7

• morsan

6

• AneM1365380603

6

• Lillemus

2

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg klemmer alltid barna mine inderlig, så klemmer jeg nær familie, når det passer seg slik. Er det lenge siden jeg har sett en nær venninne, så får også hun en hjertelig klem ;)

Kjærester, får også mange klemmer, når jeg har en da....

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er på linje med deg, og ble nesten litt beklemt av hele denne tråden;-) men det var interessant å høre om de forskjelliges forhold til klemming.

Ser at det fins forskjellige typer klemming, og fant ut at jeg mente i utgangspunktet sånne hilse-klemmer. At foreldre klemmer barna sine og omvendt er jo bare hyggelig, syns jeg, men all denne hilse-klemmingen i det offentlige rom syns jeg blir litt påtatt - for meg.

Kanskje det har utviklet seg en klemme-kultur fra andre land.

Syns også håndtrykk er bra når det er første gangen man møter noen.

''Kanskje det har utviklet seg en klemme-kultur fra andre land.''

Antakelig har vi fusjonert klemmekulturen fra sydligere strøk med den norske bjørneklemmen og fått den klemmekulturen vi har i dag.

Når det gjelder hilsing på folk man ikke kjenner særlig godt har jeg mer sans for den litt "overflatiske" klemmingen med liksomkyss på kinnet man gjør sydover, enn den gniingen av kinn vi gjør her, som fort blir for beklemmende intimt.

Skrevet

''Kanskje det har utviklet seg en klemme-kultur fra andre land.''

Antakelig har vi fusjonert klemmekulturen fra sydligere strøk med den norske bjørneklemmen og fått den klemmekulturen vi har i dag.

Når det gjelder hilsing på folk man ikke kjenner særlig godt har jeg mer sans for den litt "overflatiske" klemmingen med liksomkyss på kinnet man gjør sydover, enn den gniingen av kinn vi gjør her, som fort blir for beklemmende intimt.

Uenig - jeg liker ikke den der kyssinga på kinnet! Jge tror jeg skal få¨en real klem, og så bare smaskes det. Og ikke nok med det - det kommer jammen meg en til på det andre kinnet rett etterpå! Ikke noe for meg, nei;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Uenig - jeg liker ikke den der kyssinga på kinnet! Jge tror jeg skal få¨en real klem, og så bare smaskes det. Og ikke nok med det - det kommer jammen meg en til på det andre kinnet rett etterpå! Ikke noe for meg, nei;-)

Kyssingen skjer gjerne bare ut i luften og treffer ikke kinnet da. Og det føles langt mindre intimt enn at ukjente gnir kinnet og kroppen mot deg.

Vi får være enige om at vi er uenige :-).

Merket meg forøvrig at du ikke kommenterte min kommentar om din mann Finn i andre tråden - jeg balanserte hårfint på streken og trådte muligens litt over :P.

Skrevet

Kyssingen skjer gjerne bare ut i luften og treffer ikke kinnet da. Og det føles langt mindre intimt enn at ukjente gnir kinnet og kroppen mot deg.

Vi får være enige om at vi er uenige :-).

Merket meg forøvrig at du ikke kommenterte min kommentar om din mann Finn i andre tråden - jeg balanserte hårfint på streken og trådte muligens litt over :P.

? husker ikke. Må sjekke

Skrevet

Jeg liker å bli klemt, men grensen for over-klemming er følsom. Et hakk for mye, for tett, for lenge, for klamt og jeg får antipanti mot vedkommende.

Skrevet

Jeg liker å bli klemt, men grensen for over-klemming er følsom. Et hakk for mye, for tett, for lenge, for klamt og jeg får antipanti mot vedkommende.

Får du antipati mot de som ikke klemmer?

Skrevet

Tja...si det.

Sønnen min har eg omtrent klemt flat, men nå (når han snart fyller 17) syntes han det er litt ugreit, så nå sitter klemmene litt lengre inne.

Mor mi begynte først å klemme på meg for et år siden, etter ei klemmetørke på ca. 30 år.

Eg begynte først å klemme på søstra mi for ca. 6-7 år siden, plutselig føltes det naturlig.

De jentene eg er onkel for har eg klemt og fått masse klemmer av siden de ble født omtrent.

Eg har vært (i perioder) i klemmemiljøer, og stort sett har det vært positivt, mine beste venner klemmer eg mye på.

Ps! Eg klemmer aldri på nyttårsaften!!!

Jeg har heldigvis klart å styre unna de verste klemme-miljøene!

Skrevet

Jeg har heldigvis klart å styre unna de verste klemme-miljøene!

Ekte klemmer er godt da, vi trenger mye kroppskontakt ellers visner vi og blir kalde litt etter litt...

Skrevet

Får du antipati mot de som ikke klemmer?

Hei, lenge siden jeg var her og leste.

For å svare på det du spør om: Nei, selvsagt ikke! Mye heller uklemt enn klam klem. Bare dropp klemmingen du, tro meg, det er helt ok for folk :)

Skrevet

Hei, lenge siden jeg var her og leste.

For å svare på det du spør om: Nei, selvsagt ikke! Mye heller uklemt enn klam klem. Bare dropp klemmingen du, tro meg, det er helt ok for folk :)

Jeg vil i hverfall ikke bli den klamme klemmern. (Det får holde med et klamt håndtrykk).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...