Gjest HASTER!! Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Røykvarsleren piper fordi jeg stekte mat som det ble mye røyk av. (nei, jeg er ikke kokk...) Og så tok jeg ut batteriet men når jeg prøver sette det inn igjen nå så piper det fremdeles! Hvordan får jeg "nullstilt" den???? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 La batteriet være ute til du har foretatt en gjennomlufting! Og luft godt! Så setter du batteriet inn igjen! Piper den fortsatt så pælm hele greia og kjøp ny! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Det er vel fremdeles for mye røyk i lufta da? 0 Siter
Gjest HASTER!! Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Det er vel fremdeles for mye røyk i lufta da? Det er ikke mye røyk her nå... Herregud den må være overfølsom!! Eller så er jeg så røykforgifta at jeg ikke kjenner det 0 Siter
Gjest HASTER!! Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 La batteriet være ute til du har foretatt en gjennomlufting! Og luft godt! Så setter du batteriet inn igjen! Piper den fortsatt så pælm hele greia og kjøp ny! Ja....... Så det er ingen knapp eller noe jeg må trykke på... Fant ingen heller.. .Søren! 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Den vil alltid pipe litt med en gang du i batteriet, altså ett sekund eller to, men fortsetter den og pipe så er det røyk igjen som den reagerer på. Den er nok ikke ødelagt. 0 Siter
Gjest HASTER!! Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Den vil alltid pipe litt med en gang du i batteriet, altså ett sekund eller to, men fortsetter den og pipe så er det røyk igjen som den reagerer på. Den er nok ikke ødelagt. TAKK! Den sluttet etter et par sekunder... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.