Gjest tintinn Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Noen ideer om hva man gir til en mann som fyller 70? Det er en i svigerfamilien og jeg kjenner ham ikke så aner ikke om han har hobbyer. 0 Siter
Gjest noen tips Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Billedbok fra hjemsted. Historiebok fra hjemsted. Sjokolade. Hansker. Ullteppe/fleeceteppe. Cognac om han liker det. Gavekort cd. Dusjsåpe og håndklær. Time hos fotpleie/frisør. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Min mor fylte 70 i høst, og fikk mange fine gaver. Noe av det jeg husker (og som kan passe til en mann), var: Bøker (både Drageløperen og Tusen strålende soler bl.a.) Ullpledd Blomster ....nå stod det helt stille her i toppen..... Min far fikk tursekk til 60 års dagen, husker jeg, og mobiltelefon :-) 0 Siter
Gjest svigermora Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hva med en aktuell lydbok? Fint å høre på når man kjører bil, b.a. Det fins også lydbøker med spiller i sånn at man ikke trenger å ha cd-spiller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.