Gå til innhold

Nå har jeg fortalt!!!


Friggy

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå har jeg fortalt det. Det var ikke jeg som sa noe først. Han spurte om det var noe eller noen jeg ikke klarte å glemme. Jeg ble liksom nødt til å førtelle det. Det føltes godt etterpå, så tusen takk alle som rådet meg til å fortelle.

"dette forandrer ikke på noe av det jeg føler for deg" var det første han sa etterpå. Det er godt å vite at han vet.

Det er faktisk noen som er virkelig glad i meg, å det føles godt.Lenge siden sist det føltes sånn.

Sier bare takk for at dere er her!

Tenker på dere!

Stor sommerklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra jobbet, nå har du brutt en kjempeviktig barriere!!! Jeg er stolt av deg, for jeg vet godt hvor mye det koster. Har vært der selv!

Det er så herlig å bli møtt med aksept og respekt, det er til å grine fiskesuppe av!! Ønsker deg lykke til videre!

Sommersmil og klem fra Grete i DIXI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hei Figgy!

Så flott du gjorde dette med:)

Nå det blir letter framover både deg og din venn.

Jeg glad for dette at du klare dette..

Klem og God sommer :)

Hilsen Blått Havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra, friggy!

jeg er så stolt av deg, du er tøff!

å få det ut er som regel det beste, det åpner mange porter.

*kjempeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest (tillitsfull/Anonymous)

Friggy!

Så herlig å høre!

Tenk å ha mot til å gjøre det man ikke trodde man skulle tørre? Lykke til videre, lykke til begge to!

Varme hilsener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...