Gå til innhold

tysker flyktet fra mus

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

14

• morsan

10

• hidi, the scorpion

7

• AneM1365380603

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, det får da være måte på hvor redd man skal være disse små dyra. Kan ikke fatte at noen er redd ei lita mus.

Han må har en form for fobi.

Skrevet

Hehe, det får da være måte på hvor redd man skal være disse små dyra. Kan ikke fatte at noen er redd ei lita mus.

''Han må har en form for fobi.''

Opplagt!

Gjest Thopsi
Skrevet

Nå må du huske på at det sikkert ikke er sant, ettersom en journalist har skrevet det.

AneM1365380603
Skrevet

Stakkars mann ;) Han er jo verre enn meg og edderkopper.

Skrevet

Fobi er det nok ganske sikkert ja. Jeg har musefobi, men èn mus skulle ikke fått meg til å løpe ut i snøen i bare trusa, og så flytte inn hos andre hehe. Han kan ikke ha det godt stakkars ;)

Skrevet

Stakkars mann ;) Han er jo verre enn meg og edderkopper.

Ja det var i grunnen litt godt å finne en som var verre enn meg :)

Skrevet

Nå må du huske på at det sikkert ikke er sant, ettersom en journalist har skrevet det.

Hehe, sant det.

Gjest ViViola
Skrevet

Det der hadde jeg garantert gjort også, jeg har helt panikk for mus. Og ja, jeg vet de er små, og jeg vet at de normalt ikke angriper mennesker. Men det kan sikkert skje.

DE ER HÆSLIGE!

Og forresten, jeg har rømt utendørs pga mus. Heldigvis var det sommer, heldigvis på ei avsidesliggende hytte, og heldigvis var det noen i reisefølget som klarte å få tak i faenskapen. Hadde det ikke blitt fanget, så hadde jeg reist hjem - i bare trusa.

Jeg vil starte foreningen UTRYDD MUS!

AneM1365380603
Skrevet

Fobi er det nok ganske sikkert ja. Jeg har musefobi, men èn mus skulle ikke fått meg til å løpe ut i snøen i bare trusa, og så flytte inn hos andre hehe. Han kan ikke ha det godt stakkars ;)

Det er vel større sjanser for å støte på en mus ute da. Og hvem er mest redd? Du eller musa?-))

Skrevet

Det der hadde jeg garantert gjort også, jeg har helt panikk for mus. Og ja, jeg vet de er små, og jeg vet at de normalt ikke angriper mennesker. Men det kan sikkert skje.

DE ER HÆSLIGE!

Og forresten, jeg har rømt utendørs pga mus. Heldigvis var det sommer, heldigvis på ei avsidesliggende hytte, og heldigvis var det noen i reisefølget som klarte å få tak i faenskapen. Hadde det ikke blitt fanget, så hadde jeg reist hjem - i bare trusa.

Jeg vil starte foreningen UTRYDD MUS!

Sorry, men jeg måtte smil nå, jeg er jo nesten like "galen" som tyskeren, også deg da :) Da musen løp vilt i stuen her for et par år siden, da hang jeg på veggen. Dvs jeg støttet meg på sofaryggen. Min mann reddet meg :)

Det er vondt med fobier, men jeg kan le av meg selv også, det måtte nok sett rart ut. Ei hysterisk jente som henger på veggen i frykt for at den store stygge musen skulle ta meg :)

Gjest ViViola
Skrevet

Sorry, men jeg måtte smil nå, jeg er jo nesten like "galen" som tyskeren, også deg da :) Da musen løp vilt i stuen her for et par år siden, da hang jeg på veggen. Dvs jeg støttet meg på sofaryggen. Min mann reddet meg :)

Det er vondt med fobier, men jeg kan le av meg selv også, det måtte nok sett rart ut. Ei hysterisk jente som henger på veggen i frykt for at den store stygge musen skulle ta meg :)

Hadde det kommet mus inn i huset her, altså inn i rommene, så er jeg ikke sikker på annet enn at jeg hadde flyttet. Banna bein. JEG HATER DEM!

Skrevet

Hadde det kommet mus inn i huset her, altså inn i rommene, så er jeg ikke sikker på annet enn at jeg hadde flyttet. Banna bein. JEG HATER DEM!

Det er lov. Jeg skaffet meg to slike lavfrekvens-støpsler som skulle jage bort musene, de har stått i kontaktene i to mndr nå, og ungene sier at de ikke hører noe til dem lengre. De gikk i veggene her. Har ikke sett en eneste mus i år heldigvis! grøsser

hidi, the scorpion
Skrevet

Leieboerne mine, trodde det virkelig at det hadde klikket for oss, da jeg skrek; Vil noen ta DEN musa! Og de hørte tre par løpende føtter, opp og ned trappa....

Katta kom inn med en mus og la den fra seg. Ta den opp sa jeg til min datter. Hun hentet papir og bøyde seg, men da ble da fart på musa _og_ katten..... Min sønn fikk tak i den mens han himlet med øynene over kaoset, så bet musa han i hånden, han slapp og vi hylte og løp rundt på nytt.

Jeg var helt utslitt av latter etterpå ;) Utakknemlig mus, snøftet min sønn misfornøyd.

Musa kom levende ut til slutt, katten var dødelig fornærmet og leieboerne lys våkne, he, he ;)

Gjest ViViola
Skrevet

Det er lov. Jeg skaffet meg to slike lavfrekvens-støpsler som skulle jage bort musene, de har stått i kontaktene i to mndr nå, og ungene sier at de ikke hører noe til dem lengre. De gikk i veggene her. Har ikke sett en eneste mus i år heldigvis! grøsser

Er det sant? Hvor kjøpte du slike?

Prisen driter jeg i - det der må jeg bare ha, uansett hva det koster!

Skrevet

Er det sant? Hvor kjøpte du slike?

Prisen driter jeg i - det der må jeg bare ha, uansett hva det koster!

Jeg fikk tips her på forumet faktisk. Reklamebladet nytt&nyttig har slike. De kosta bare 129kr pr stk :) De har nettbutikk også ser jeg.

www.nyttig.no

Skrevet

Leieboerne mine, trodde det virkelig at det hadde klikket for oss, da jeg skrek; Vil noen ta DEN musa! Og de hørte tre par løpende føtter, opp og ned trappa....

Katta kom inn med en mus og la den fra seg. Ta den opp sa jeg til min datter. Hun hentet papir og bøyde seg, men da ble da fart på musa _og_ katten..... Min sønn fikk tak i den mens han himlet med øynene over kaoset, så bet musa han i hånden, han slapp og vi hylte og løp rundt på nytt.

Jeg var helt utslitt av latter etterpå ;) Utakknemlig mus, snøftet min sønn misfornøyd.

Musa kom levende ut til slutt, katten var dødelig fornærmet og leieboerne lys våkne, he, he ;)

Takk skal du ha, nå fikk jeg dagens latterkule :)

Skrevet

Eg hater mus eg også!

Men hvithai og rotter er enda verre, eg fikk faktisk ei stor ekkel rotte rett ned på foten en gang...Etterpå klatra ho opp på en vegg og satt

å skulte stygt på meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...