Gå til innhold

tysker flyktet fra mus

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg fikk tips her på forumet faktisk. Reklamebladet nytt&nyttig har slike. De kosta bare 129kr pr stk :) De har nettbutikk også ser jeg.

www.nyttig.no

99,- nå!

Tusen takk!

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

14

• morsan

10

• hidi, the scorpion

7

• AneM1365380603

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg hater mus eg også!

Men hvithai og rotter er enda verre, eg fikk faktisk ei stor ekkel rotte rett ned på foten en gang...Etterpå klatra ho opp på en vegg og satt

å skulte stygt på meg!

Åh fy flate.... Æ hadde daua!

Skrevet

He-he, rota rundt på sidene deres og så ikke svaret til meg - men du har rett, det var 98, ikke 99,- som jeg skrev. :-)

Så nå er det bare å bestille. Det tok litt tid, men det er verdt å vente på at musen forsvinner :) pakken kom kjapt, noen dager etter bare :)

Gjest ViViola
Skrevet

Så nå er det bare å bestille. Det tok litt tid, men det er verdt å vente på at musen forsvinner :) pakken kom kjapt, noen dager etter bare :)

Har allerede fått ordrebekreftelse på mail, så detta går med lynfart! :-)

Skrevet

Eg gikk inn på sida og bestillte to stykker!

Gjest ViViola
Skrevet

Eg hater mus eg også!

Men hvithai og rotter er enda verre, eg fikk faktisk ei stor ekkel rotte rett ned på foten en gang...Etterpå klatra ho opp på en vegg og satt

å skulte stygt på meg!

Rotter eksisterer ikke. Deres eksistens har jeg kort og godt fortrengt. Dermed basta.

Skrevet

Eg hater mus eg også!

å skulte stygt på meg!

Ser du noe mye til hvithaiene for tiden, eller kommer de først senere på våren?

Gjest ViViola
Skrevet

Knegg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mannen min kjøpte en sånn pga edderkoppskrekken min. Vi mistet troa på den saken der den dagen en edderkopp parkerte rett ved i et nett.

He, he, den hadde sikkert bygget seg immunforsvar eller kanskje den var døv....;)

AneM1365380603
Skrevet

He, he, den hadde sikkert bygget seg immunforsvar eller kanskje den var døv....;)

;) Kanskje den var døv, ja.. Jeg burde absolutt gitt den saken en sjanse til før den gikk i bosset.

Skrevet

Rotter eksisterer ikke. Deres eksistens har jeg kort og godt fortrengt. Dermed basta.

Det kryr av rotter, ihvertfall i Bergen og de er stooore, stygge, full av bakterier og så kan de gå til angrep på folk. Basta bom!

Skrevet

Det er helst i badesesongen de dukker frem, kanskje de går i "hi" om vinteren?

Skrevet

Det kryr av rotter, ihvertfall i Bergen og de er stooore, stygge, full av bakterier og så kan de gå til angrep på folk. Basta bom!

Jeg har hørt om dem, morder-rottene i Bergen..

Gjest ViViola
Skrevet

Hold kjeft. Hold kjeft.

Skrevet

Hold kjeft. Hold kjeft.

I naborommet til tanta mi krydde det av rotter, for der hadde

den lokale bakeren melet sitt....

Skrevet

Jeg har hørt om dem, morder-rottene i Bergen..

Eg las en gang et anslag over kor mange rotter det var i New York

og det var ikkje lite kan eg fortelle deg (sikkert ikkje like gale som

i Bergen), nå har eg glemt tallet men det var ihvertfall millionvis av de!

Gjest ViViola
Skrevet

I naborommet til tanta mi krydde det av rotter, for der hadde

den lokale bakeren melet sitt....

NÆÆÆÆÆI!!!!!!!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...