Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikk tips her på forumet faktisk. Reklamebladet nytt&nyttig har slike. De kosta bare 129kr pr stk De har nettbutikk også ser jeg. www.nyttig.no 99,- nå! Tusen takk! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 de var visst billigere, 98kr stk http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=17&id=554 He-he, rota rundt på sidene deres og så ikke svaret til meg - men du har rett, det var 98, ikke 99,- som jeg skrev. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 Eg hater mus eg også! Men hvithai og rotter er enda verre, eg fikk faktisk ei stor ekkel rotte rett ned på foten en gang...Etterpå klatra ho opp på en vegg og satt å skulte stygt på meg! Åh fy flate.... Æ hadde daua! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 He-he, rota rundt på sidene deres og så ikke svaret til meg - men du har rett, det var 98, ikke 99,- som jeg skrev. :-) Så nå er det bare å bestille. Det tok litt tid, men det er verdt å vente på at musen forsvinner pakken kom kjapt, noen dager etter bare 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Så nå er det bare å bestille. Det tok litt tid, men det er verdt å vente på at musen forsvinner pakken kom kjapt, noen dager etter bare Har allerede fått ordrebekreftelse på mail, så detta går med lynfart! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Så nå er det bare å bestille. Det tok litt tid, men det er verdt å vente på at musen forsvinner pakken kom kjapt, noen dager etter bare Eg gikk inn på sida og bestillte to stykker! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Eg hater mus eg også! Men hvithai og rotter er enda verre, eg fikk faktisk ei stor ekkel rotte rett ned på foten en gang...Etterpå klatra ho opp på en vegg og satt å skulte stygt på meg! Rotter eksisterer ikke. Deres eksistens har jeg kort og godt fortrengt. Dermed basta. 0 Siter
morsan Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Eg hater mus eg også! Men hvithai og rotter er enda verre, eg fikk faktisk ei stor ekkel rotte rett ned på foten en gang...Etterpå klatra ho opp på en vegg og satt å skulte stygt på meg! Ser du noe mye til hvithaiene for tiden, eller kommer de først senere på våren? 0 Siter
morsan Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 de var visst billigere, 98kr stk http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=17&id=554 Men vil katter og hunder høre lyden?? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Ser du noe mye til hvithaiene for tiden, eller kommer de først senere på våren? Knegg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 de var visst billigere, 98kr stk http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=17&id=554 Mannen min kjøpte en sånn pga edderkoppskrekken min. Vi mistet troa på den saken der den dagen en edderkopp parkerte rett ved i et nett. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Mannen min kjøpte en sånn pga edderkoppskrekken min. Vi mistet troa på den saken der den dagen en edderkopp parkerte rett ved i et nett. He, he, den hadde sikkert bygget seg immunforsvar eller kanskje den var døv.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 He, he, den hadde sikkert bygget seg immunforsvar eller kanskje den var døv.... Kanskje den var døv, ja.. Jeg burde absolutt gitt den saken en sjanse til før den gikk i bosset. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Rotter eksisterer ikke. Deres eksistens har jeg kort og godt fortrengt. Dermed basta. Det kryr av rotter, ihvertfall i Bergen og de er stooore, stygge, full av bakterier og så kan de gå til angrep på folk. Basta bom! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Ser du noe mye til hvithaiene for tiden, eller kommer de først senere på våren? Det er helst i badesesongen de dukker frem, kanskje de går i "hi" om vinteren? 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Det kryr av rotter, ihvertfall i Bergen og de er stooore, stygge, full av bakterier og så kan de gå til angrep på folk. Basta bom! Jeg har hørt om dem, morder-rottene i Bergen.. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Det kryr av rotter, ihvertfall i Bergen og de er stooore, stygge, full av bakterier og så kan de gå til angrep på folk. Basta bom! Hold kjeft. Hold kjeft. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hold kjeft. Hold kjeft. I naborommet til tanta mi krydde det av rotter, for der hadde den lokale bakeren melet sitt.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har hørt om dem, morder-rottene i Bergen.. Eg las en gang et anslag over kor mange rotter det var i New York og det var ikkje lite kan eg fortelle deg (sikkert ikkje like gale som i Bergen), nå har eg glemt tallet men det var ihvertfall millionvis av de! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 I naborommet til tanta mi krydde det av rotter, for der hadde den lokale bakeren melet sitt.... NÆÆÆÆÆI!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.