Hushjelpen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Prøvd å lete på skatteetatens sider, men finner ikke ut av når den skal være i postkassen, kun når man kan begynne å levere... Noen som kan fortelle meg det? 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jeg så innlegg her i går (?) om at noen har fått den, men det er nok like rundt hjørnet for oss alle. Begynnelsen av april tenker jeg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Den blir sendt ut en av de første dagene i april. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jeg så innlegg her i går (?) om at noen har fått den, men det er nok like rundt hjørnet for oss alle. Begynnelsen av april tenker jeg. Jeg må jo være blind. så ikke at du allerede hadde svart, he he. 0 Siter
morsan Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Den kommer til omtrent samme tid hvert år - det er bare påsken som er ekstra tidlig i år, og derfor føles det sent npr selvangivelsen kommer i starten av april;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jeg så innlegg her i går (?) om at noen har fått den, men det er nok like rundt hjørnet for oss alle. Begynnelsen av april tenker jeg. Det innlegget fra i går gjaldt vel ikke selvangivelsen, bare veiledningen. (Og tittelen på tråden er "apropos noe helt annet" og startet av meg... Hvis det ikke er et helt annet innlegg du tenker på da.) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Det innlegget fra i går gjaldt vel ikke selvangivelsen, bare veiledningen. (Og tittelen på tråden er "apropos noe helt annet" og startet av meg... Hvis det ikke er et helt annet innlegg du tenker på da.) Det kan så godt være ditt innlegg Det har vært endel om den selvangivelsen de siste dagene. Den rettledingen bruker forresten å komme noen dager før selve selvangivelsen om ikke jeg husker feil. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Det kan så godt være ditt innlegg Det har vært endel om den selvangivelsen de siste dagene. Den rettledingen bruker forresten å komme noen dager før selve selvangivelsen om ikke jeg husker feil. Ok. Jeg som trodde jeg var the one and only som hadde skrevet om den. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Ok. Jeg som trodde jeg var the one and only som hadde skrevet om den. Så ergelig, når noen andre er først.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.