Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt mye vann i kroppen, men etter denne menstruasjonen er det akkurat som det henger igjen. Pleier å bli pløsete og få ekstra vann i kroppen under menstruasjonen, men det pleier å gå bort igjen. Etter denne mensen føler jeg meg fortsatt pløsete og mye vann. Trusestrikken lager store merker, bh-en også. Og føler meg konstant mett. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Bortsett fra å drikke mye selvfølgelig.

Skrevet

Du kan prøve vanndrivende tabletter..

Har prøvd det før uten hell. De som heter Bio Drain. Og Aqua et eller annet. Har lurt litt på sånne detox kurer. Så de hadde noen pillekurer på helsekosten igår, men fungerer de? Skal liksom drive ut giftstoffer av kroppen osv.

Gjest D*lilith
Skrevet

Har prøvd det før uten hell. De som heter Bio Drain. Og Aqua et eller annet. Har lurt litt på sånne detox kurer. Så de hadde noen pillekurer på helsekosten igår, men fungerer de? Skal liksom drive ut giftstoffer av kroppen osv.

Jeg har prøvd noen fra helsekosten og de fungerte..

Men nå tar jeg de ikke mer,og har vann i kroppen igjen.

Skrevet

Jeg har god erfaring med grønn te! Drikker fire-fem kopper og et par liter vann, så ordner det seg. :-)

Gjest trening er tingen for meg
Skrevet

Jeg pleier å ta noen harde treningsøkter, og synes det hjelper godt.

Gjest Elextra
Skrevet

Kanskje det ikke var ordentlig menstruasjon og du er gravid!? ;)

Slik følte jeg meg i hvertfall da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...