Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• Lillemus

4

• hidi, the scorpion

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du finner mye rart, morsan! Men når jeg leser "shampoo å balsam" får jeg så rare assosiasjoner. Jeg burde jo ha vent meg til at mange ikke behersker og/å, men i mine ører blir "å" et utrop når det brukes slik.

Gjest Kayia
Skrevet

Morsan du er selveste FinnEksperten, ingen ved siden - ingen over!! :D Måtte le høyt da jeg så at shampoflasken var fotogratert fra alle vinkler! :D

Gjest Elextra
Skrevet

Hvordan kommer du stadig over slike rariteter!? Sitter du og leter på finn.no eller får du de flotte linkene på mail...?

*nysgjerrig*

Skrevet

Hvordan kommer du stadig over slike rariteter!? Sitter du og leter på finn.no eller får du de flotte linkene på mail...?

*nysgjerrig*

Morsan er forlovet med selveste finn.no. Han fra reklamen med de fikse brillene.

Gjest Elextra
Skrevet

Morsan er forlovet med selveste finn.no. Han fra reklamen med de fikse brillene.

Der har vi nok sammenhengen, ja, får innsideinformasjonen intravenøst.

Skrevet

Der har vi nok sammenhengen, ja, får innsideinformasjonen intravenøst.

Ja, både intravenøst og i senga. Han skal visst være en skikkelig hingst.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, mener å huske hun snakket om hvordan hun pleide be ham styre spruten i en annen tråd her...

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er nå et unikum ;)

Min datter siglet godt over påskeegget, he ,he. Alle tenker at det sikkert er gitt bort for leeenge siden, så det er ikke sikkert de får gitt det bort engang, sa hun ;)

candyqueen_83
Skrevet

Bare tatt en sprut av flaska. Lol :o)

Og den er kjøpt for mange penger :o) Koster vel 30 kr pr flaske. Hehe.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg kroner deg herved til den ubestridte finn.no-queen. :)

Skrevet

Hehe:)

Disse annonsene MÅ jo bare være tull? Eller?

AneM1365380603
Skrevet

Når jeg leser enkelte overskrifter her ser jeg bare med en gang hvem som er forfatteren ;) Slik som denne og "anneks til hytte" som var nylig.

En annen ting er at jeg hadde en samtale med rytme her en dag pga en link du sendte, he he.

Skrevet

Hvis denne annonsen nå er ekte..... Så er mitt spørsmål: hva trodde han _egentlig_ at han kjøpte???

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis denne annonsen nå er ekte..... Så er mitt spørsmål: hva trodde han _egentlig_ at han kjøpte???

Shampoo for kort hår, daaahhh ;)

Skrevet

Du finner mye rart, morsan! Men når jeg leser "shampoo å balsam" får jeg så rare assosiasjoner. Jeg burde jo ha vent meg til at mange ikke behersker og/å, men i mine ører blir "å" et utrop når det brukes slik.

Ja, det skjærer i øynene med slike og/å-feil.

Skrevet

Morsan du er selveste FinnEksperten, ingen ved siden - ingen over!! :D Måtte le høyt da jeg så at shampoflasken var fotogratert fra alle vinkler! :D

Takk, takk! ;-)

Ja, han hadde gjort seg flid med annonsen - bortsett fra rettskriving og sånt, da;.)

Skrevet

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...