Gå til innhold

SMS når man kjører bil

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Leser eller sender du sms når du kjører bil? Jeg gjør ikke, men jeg har en venninne som gjør. Skjønner ikke at hun tør med to barn i baksetet.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bustebeisa

9

• Lillemus

7

• Katt-ja

4

• cathlin

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke! Utrolig ansvarsløst av en mor å oppføre seg slik, og det hadde jeg sagt til henne ;(

candyqueen_83
Skrevet

Ja jeg gjør det, men burde absolutt ikke. Har stort sett fokus på veien, og skriver i blinde, men mister fokuset innimellom, og bilen skjener ut til sida. Det er en uting.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg gjorde det før, men har slutta med det. Det er ikke særlig smart.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger, i spesielle situasjoner - og aldri med ungene (eller andre) i bilen.

Står jeg i kø, så kan jeg gjøre det. Og kjører jeg i rolig fart på rette strekninger, så har jeg gjort det. Men jeg har telefonen i et stativ, sitter ikke med den i hånda, så blikket flyttes lite mellom vei og telefon.

Skrevet

Nei, jeg tar ikke engang telefonen når jeg kjører bil.

Skrevet

Jeg gjorde det før (alene), helt til en lastebil tydeligvis så hva jeg holdt på med. Han tuta så jeg skvatt himmelhøyt!

Skrevet

Er eg aleine så stopper eg på en egna utkjørsel og leser meldinga, er det viktig så svarer eg også ellers venter eg med å sende svar til eg har kommet frem.

Gjest Skikkelig fæl mamma
Skrevet

Ja, jeg gjør begge deler, og både med og uten unger i bilen.

Dessuten lurer jeg på hvor DOL henter klientellet sitt fra.

lngen SMS i bil.

Ingen Nugatti på brødskiva.

Aldri godterier på hverdager

Osv osv osv. Mer plettfrie folk enn her inne skal du jaggumeg få leite lenge etter.

Skrevet

''Skjønner ikke at hun tør med to barn i baksetet.

'' Nei, jeg bruker ikke mobilen når jeg kjører. Hvis den ringer og jeg ikke kan stoppe, lar jeg være å ta den.

Og det spiller ingen rolle om man har unger i baksetet eller ikke, for man kan jo kræsje med andre!

Skrevet

lngen SMS i bil.

Osv osv osv. Mer plettfrie folk enn her inne skal du jaggumeg få leite lenge etter.

synes folk er ganske ærlige her inne jeg!

Skrevet

lngen SMS i bil.

Nå blir jeg vel kastet ut fra varmen her inne, men:

Jeg sender SMS og ringer i bil

Jeg gir Nugatti på brødskiva av og til.

Vi spiser til og med godteri på hverdagen også, og drikker cola hvis vi f.eks. har pizza til middag (oi, det er jo to synder på én gang)

Jeg husker til og med en gang hvor vesla fikk lov til å legge seg uten å pusse tennene sine fordi hun var så sliten.

Skrevet

Nå blir jeg vel kastet ut fra varmen her inne, men:

Jeg sender SMS og ringer i bil

Jeg gir Nugatti på brødskiva av og til.

Vi spiser til og med godteri på hverdagen også, og drikker cola hvis vi f.eks. har pizza til middag (oi, det er jo to synder på én gang)

Jeg husker til og med en gang hvor vesla fikk lov til å legge seg uten å pusse tennene sine fordi hun var så sliten.

:-)

Skrevet

Kjører ikke bil, men hender at jeg leser og skriver sms når jeg sykler ute i trafikken. Tror jeg har kontroll, men kanskje jeg skal sluttte med det.

Gjest ViViola
Skrevet

lngen SMS i bil.

''Dessuten lurer jeg på hvor DOL henter klientellet sitt fra.''

Vet du ikke det??? Vi blir jo fanget av en lysstråle, og ført opp i et DOL-skip hvor vi gjennomgår omfattende hjernevasking før vi bli sendt tilbake til våre respektive familier. Og da er vi fri for nugatti, godteri på hverdager, SMS i bil osv.

;-)

Skrevet

''Dessuten lurer jeg på hvor DOL henter klientellet sitt fra.''

Vet du ikke det??? Vi blir jo fanget av en lysstråle, og ført opp i et DOL-skip hvor vi gjennomgår omfattende hjernevasking før vi bli sendt tilbake til våre respektive familier. Og da er vi fri for nugatti, godteri på hverdager, SMS i bil osv.

;-)

hehe:-)

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det.

Men for 20 år siden, da hendte det rett som det var at jeg både spiste frokost og fikset håret (ja, samtidig) mens jeg kjørte.

Skrevet

Jepp... det gjør jeg. Skamme meg, men desverre. Leser sms, svarer på sms, svarer telefonen. Har til og med gjort det når jeg kjører motorsykkel. Da kjører jeg også og knipser bilder.

Dum, dummere og dummest, men sånn er jeg bare. Kommer sannsynligvis til å fortsette med det også.

Men igjen...i forhold til mye av det som blir skrevet her inne om det å kjøre bil, så vil jeg faktisk påstå at det er ikke så mye verre enn mange av de andre trafikkantene her inne.... ;o)

Gjest Klaudia
Skrevet

Hender jeg gjør begge deler....

Å skrive/lese sms er forøvrig nesten verre enn å snakke i telefonen. Da ser du jo ikke en gang ordentlig på veien mens du kjører:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...