Gå til innhold

å klare å fest to dager på rad

Anbefalte innlegg

Gjest festehjelp
Skrevet

Har aldri klart å feste to dager på rad, kommer aldri i form dag nummer to. Men nå har jeg tenkt å være i storform både fredag og lørdag.

Gode tips til å komme i form også på lørdagen

Gjest ViViola
Skrevet

Holde alkoholinntaket på et minimum dag 1, og sørge for laaaang søvn mellom dag 1 og 2.

Skrevet

Jeg har klart slike ting på turer med jobben. Trikset mitt er å begynne ganske hardt fredagen, og roe drikkingen litt tidlig på kvelden, men likevel holde koken litt utover natta.

Andre dag tar jeg kanskje noen raske snaps med sprit, før jeg går over til øl. Da bruker jeg å komme raskt i gassen.

Lykke til!

hare1365380455
Skrevet

Hm. Hva med å ikke drikke fredagen? Eller ha med deg kun litt drikke og holde deg til det?

Gjest mora2
Skrevet

Bare reparer med et par pils til frokost det!

Mrs. Wallace
Skrevet

Drikk mye vann både i løpet av festen og før du legger deg. Sørg for å få så mye søvn som mulig. Spis sunt - og så tar du et shot med Fernet når du er klar for å starte lørdagens fest.

Skrevet

Tyrker, altså tyrkisk pepper drink :) Det gjør susen, et par av de når du står opp eller sånn, så er du på plass.

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare det, men jaggu sa jeg smør. Det ble to livlige hyttekvelder den gangen :)

Skrevet

Ta to Zyrtec (mild allergimedisin, reseptfri på apoteket) før du begynne å drikke begge dagene. Drikk mye vann før du legger deg fredag, og få nok søvn. Og sørg for at vinduet er åpent om natten!

Gjest Elextra
Skrevet

Har i hvertfall tidligere ikke hatt problemer med å feste to dager på rad.

Men kan da ikke ta den helt ut fredagen, begrenser drikkingen etter midnatt og passer (forsøksvis) hele tiden på å få i meg nok væske i tillegg til den alkoholholdige.

Gjest Linnea79
Skrevet

Det er sjeldent det frister med alkohol dagen derpå, men samtidig er faktisk alkohol også det eneste som hjelper dersom du er bakfull. Det er en grunn til at vi har funnet opp utrykket "reperasjons-pils/drink". For min egen del er jeg faktisk også mindre fyllesjuk etter den andre feste, men dette er nok individuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...