Gå til innhold

Husker vi å stille klokka...?

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

36

• Bookworm

15

• morsan

7

• Loralei

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg og, men kommer nok på det i løpet av søndagen.

Og så må vi stå en time tidligere opp...uff!

Skrevet

Lurer på hvilken vegg jeg skal flytte klokka til denne gangen:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Eg og, men kommer nok på det i løpet av søndagen.

Og så må vi stå en time tidligere opp...uff!

Ikke sant...!

Det skal litt omstillelse til for de stakkars kroppene våre ;)

Skrevet

Niks, jeg kommer ikke til å glemme det. Siden jeg skal jobbe den natta og da får en time mindre på jobb. Stakkars dem som skal avløse meg halv seks om morgenen og har hatt en time mindre søvn....

hidi, the scorpion
Skrevet

Lurer på hvilken vegg jeg skal flytte klokka til denne gangen:-)

Flytter du hele klokka da?

*lurer fælt på hva Bookworm holder på med*

hidi, the scorpion
Skrevet

Niks, jeg kommer ikke til å glemme det. Siden jeg skal jobbe den natta og da får en time mindre på jobb. Stakkars dem som skal avløse meg halv seks om morgenen og har hatt en time mindre søvn....

Så godt at du er en en av de heldige ;)

Bare husk å stille klokkene når du kommer hjem ellers kan det føre til full forvirring senere....!

Skrevet

Flytter du hele klokka da?

*lurer fælt på hva Bookworm holder på med*

Alle går rundt å minner meg på at jeg skal flytte klokka, men jeg skjønner ikke hva som er galt med det stedet den henger nå??

Neida, jeg er bare i et slikt humør i dag... Har vært totalt nede i flere dager, og ikke spist eller sover, og da blir humoren litt sær, beklager.

Skrevet

Ikke sant...!

Det skal litt omstillelse til for de stakkars kroppene våre ;)

Hvert år så ser eg frem til å stille klokka en time _tilbake_

slik at eg kan sove lenger, men en time frem er et mareritt for meg.

Men, men..skal vel klare det i år også...:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Alle går rundt å minner meg på at jeg skal flytte klokka, men jeg skjønner ikke hva som er galt med det stedet den henger nå??

Neida, jeg er bare i et slikt humør i dag... Har vært totalt nede i flere dager, og ikke spist eller sover, og da blir humoren litt sær, beklager.

Elsker sær humor, jeg, så for all del ikke beklag, bare flytt den forbaskade klokken ut av syne ;)

Klokka mi har bare betydning, om jeg skal til tannlege, lege eller noe annet spennende.

Jeg vet hva det vil si å ha søvnløse netter med smerter, frustrasjon og alt det medfører! Så bare få det ut, Bookworm!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvert år så ser eg frem til å stille klokka en time _tilbake_

slik at eg kan sove lenger, men en time frem er et mareritt for meg.

Men, men..skal vel klare det i år også...:-)

Vi gjør nok det, Geir ;)

Skrevet

haha.. ja det spørs om jeg husker å stille den som er på hånda. Er bare et par mnd siden en venninne av meg stilte den til vintertid.

Mobilen og Pc'n stiller seg heldigvis automatisk ;o)

Skrevet

Elsker sær humor, jeg, så for all del ikke beklag, bare flytt den forbaskade klokken ut av syne ;)

Klokka mi har bare betydning, om jeg skal til tannlege, lege eller noe annet spennende.

Jeg vet hva det vil si å ha søvnløse netter med smerter, frustrasjon og alt det medfører! Så bare få det ut, Bookworm!

Vet du, mye av det du skriver, er som å lese om meg selv. Du har to katter (det samme som jeg) og sliter med smerter, nattevåk og frustrasjon (ja, selvfølgelig er det mange som gjør det), men det virker som om vi tenker ganske likt også.

Jeg også bryr meg bare om klokka for å få jenta på skolen, legetimer og et par tv-programmer:-)

Får jeg lov å spørre deg (har kanskje ikke fulgt godt nok med?) og du svarer selvfølgelig bare hvis du vil: Du lider av en eller annen sykdom? Hvilken? (og hvis du svarer deg jeg kanskje tror du svarer nå, så blir jeg nesten litt skremt;-))

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal prøve å huske det, men jeg har fri i helgen så det er ikke så farlig om jeg ikke kommer på det før søndag. ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

haha.. ja det spørs om jeg husker å stille den som er på hånda. Er bare et par mnd siden en venninne av meg stilte den til vintertid.

Det er en velsignelse med alt som går automatisk;)

Hos meg er det alltid klokka på kjøkkenet som blir stilt sist, og den kan skape full panikk, he, he.

Skrevet

Hos mamma er det ei klokka som har "mammatid" - det vil si at den ikke blir stilt i det hele tatt, så halve året går den en time feil. Men av en eller merkelig grunn så tar jeg aldri feil av hvor mye klokka er:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet du, mye av det du skriver, er som å lese om meg selv. Du har to katter (det samme som jeg) og sliter med smerter, nattevåk og frustrasjon (ja, selvfølgelig er det mange som gjør det), men det virker som om vi tenker ganske likt også.

Jeg også bryr meg bare om klokka for å få jenta på skolen, legetimer og et par tv-programmer:-)

Får jeg lov å spørre deg (har kanskje ikke fulgt godt nok med?) og du svarer selvfølgelig bare hvis du vil: Du lider av en eller annen sykdom? Hvilken? (og hvis du svarer deg jeg kanskje tror du svarer nå, så blir jeg nesten litt skremt;-))

Jeg er plaget med skjevt bekken og er litt bevegelseshemmet pga det. Er midlertidig uførtrygdet.

Kan gå turer i mitt tempo, men hater å gå i kjøpesenter, hvor det skal stoppes og kikkes etc.

Smerter er en del av meg, og de kontrollerer vel livet mitt til en viss grad. men jeg snakker lite om det. Faktisk letter å skrive om det ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skal prøve å huske det, men jeg har fri i helgen så det er ikke så farlig om jeg ikke kommer på det før søndag. ;)

Om en bare husker det på søndagen, he, he.

hare1365380455
Skrevet

Om en bare husker det på søndagen, he, he.

Ja, det var det da! :D

Det blir nok noen tråder om det her.. ;)

Skrevet

Det er en velsignelse med alt som går automatisk;)

Hos meg er det alltid klokka på kjøkkenet som blir stilt sist, og den kan skape full panikk, he, he.

hehe.. klokka på micro'n står 00.00 hele døgnet med meg.. Har ikke giddet å stille den etter at det var strømbrudd..

Trenger som dere bare klokke når jeg skal til legen og div. små ting som ikke skjer så ofte.. så når guttungen skal på skole da =)

Bruker stort sett bare klokka på mobilen til sånne ting. den hyler, piper å vibrerer når jeg må huske noe, så da går det ganske greit. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...