Gjest litt ekkelt Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jenter - dere med eggstokker - .. jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge dette men.. jeg har veldig ømme eggstokker, det virker som om de er større enn vanlig.. ømme/vonde under sex, ved dobesøk og kjenner det godt når jeg setter meg ned. Noen som har opplevd dette? Synes det er ekkelt og skal heldigvis til legen snart.!! 0 Siter
Gjest lille-trille-nille Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Kan det være at du har cyste på eggstokken/e?Da tenker jeg på vanncyster som er helt vanlig å ha, og som oftes forsvinner/sprekker de av seg selv.Jeg har vært plaget med det selv i årevis.En brennende og ubehagelig følelse.Kjenner cystene godt utenpå magen.De er ca 5-6 cm.Går til ultralyd hvert år for kontroll. 0 Siter
Gjest litt ekkelt Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Kan det være at du har cyste på eggstokken/e?Da tenker jeg på vanncyster som er helt vanlig å ha, og som oftes forsvinner/sprekker de av seg selv.Jeg har vært plaget med det selv i årevis.En brennende og ubehagelig følelse.Kjenner cystene godt utenpå magen.De er ca 5-6 cm.Går til ultralyd hvert år for kontroll. Takk for svar:) Jeg kan iallefall ikke kjenne noe utenpå magen men jeg har kjent det innvendig mer og mer.. ikke en brennende følelse heller.. mer som om jeg skulle vært litt støl liksom.. men ikke helt det heller :S 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Muskelknuter kanskje? En venninde som har muskelknuter i livmoren beskriver det på samme måte... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hvis du legger til vondt å plante bena hardt i bakken, gå ned trapper og trykke når man skal gjøre "bomme-lom" - så er det beskrivelsen på min vanncyste som jeg hadde for noen små år siden. Det var just som å ha "vondt i et tomrom". Ufarlig, men smertefullt... 0 Siter
Gjest litt ekkelt Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Hvis du legger til vondt å plante bena hardt i bakken, gå ned trapper og trykke når man skal gjøre "bomme-lom" - så er det beskrivelsen på min vanncyste som jeg hadde for noen små år siden. Det var just som å ha "vondt i et tomrom". Ufarlig, men smertefullt... Jo, du har rett i bommelom... vondt.. og div aktiviteteter i sengehalmen er ikke videre behagelig for tiden. Takk for svar:) Skal bli kjekt å finne ut av det.. 0 Siter
Gjest litt ekkelt Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Muskelknuter kanskje? En venninde som har muskelknuter i livmoren beskriver det på samme måte... Ja, håper det kan være noe så enkelt:) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Ja, håper det kan være noe så enkelt:) Ikke for å være kjip, men det er ikke helt enkelt det da... Det må opereres ut, forminsker livmoren osv... 0 Siter
Gjest litt ekkelt Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Ikke for å være kjip, men det er ikke helt enkelt det da... Det må opereres ut, forminsker livmoren osv... Det skal nok gå bra isåfall. Så lenge det er ufarlig skal jeg være fornøyd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.