Gå til innhold

Ømt og vondt

Anbefalte innlegg

Gjest litt ekkelt
Skrevet

Jenter - dere med eggstokker - .. jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge dette men.. jeg har veldig ømme eggstokker, det virker som om de er større enn vanlig.. ømme/vonde under sex, ved dobesøk og kjenner det godt når jeg setter meg ned. Noen som har opplevd dette? Synes det er ekkelt og skal heldigvis til legen snart.!!

Gjest lille-trille-nille
Skrevet

Kan det være at du har cyste på eggstokken/e?Da tenker jeg på vanncyster som er helt vanlig å ha, og som oftes forsvinner/sprekker de av seg selv.Jeg har vært plaget med det selv i årevis.En brennende og ubehagelig følelse.Kjenner cystene godt utenpå magen.De er ca 5-6 cm.Går til ultralyd hvert år for kontroll.

Gjest litt ekkelt
Skrevet

Kan det være at du har cyste på eggstokken/e?Da tenker jeg på vanncyster som er helt vanlig å ha, og som oftes forsvinner/sprekker de av seg selv.Jeg har vært plaget med det selv i årevis.En brennende og ubehagelig følelse.Kjenner cystene godt utenpå magen.De er ca 5-6 cm.Går til ultralyd hvert år for kontroll.

Takk for svar:) Jeg kan iallefall ikke kjenne noe utenpå magen men jeg har kjent det innvendig mer og mer.. ikke en brennende følelse heller.. mer som om jeg skulle vært litt støl liksom.. men ikke helt det heller :S

Persille1365381127
Skrevet

Muskelknuter kanskje?

En venninde som har muskelknuter i livmoren beskriver det på samme måte...

Gjest ViViola
Skrevet

Hvis du legger til vondt å plante bena hardt i bakken, gå ned trapper og trykke når man skal gjøre "bomme-lom" - så er det beskrivelsen på min vanncyste som jeg hadde for noen små år siden.

Det var just som å ha "vondt i et tomrom".

Ufarlig, men smertefullt...

Gjest litt ekkelt
Skrevet

Hvis du legger til vondt å plante bena hardt i bakken, gå ned trapper og trykke når man skal gjøre "bomme-lom" - så er det beskrivelsen på min vanncyste som jeg hadde for noen små år siden.

Det var just som å ha "vondt i et tomrom".

Ufarlig, men smertefullt...

Jo, du har rett i bommelom... vondt.. og div aktiviteteter i sengehalmen er ikke videre behagelig for tiden.

Takk for svar:) Skal bli kjekt å finne ut av det.. :)

Gjest litt ekkelt
Skrevet

Muskelknuter kanskje?

En venninde som har muskelknuter i livmoren beskriver det på samme måte...

Ja, håper det kan være noe så enkelt:)

Persille1365381127
Skrevet

Ja, håper det kan være noe så enkelt:)

Ikke for å være kjip, men det er ikke helt enkelt det da... Det må opereres ut, forminsker livmoren osv...

Gjest litt ekkelt
Skrevet

Ikke for å være kjip, men det er ikke helt enkelt det da... Det må opereres ut, forminsker livmoren osv...

Det skal nok gå bra isåfall. Så lenge det er ufarlig skal jeg være fornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...