Gå til innhold

kontrollfrik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg unnslapp også såvidt. Jeg liker ikke å vente på folk som ikke holder avtalen, og jeg er glad i å sjefe over fjernkontrollen.

hehe, jeg ser deg for meg der du river bort kontrollen fra den som vil ta den ;)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• morsan

5

• willow

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I'm in deep shit! :-)

Jepp, jeg er visst en seriøs kontrollfreak, ikke at det var noen stor bombe akkurat. Men psykisk lidelse - tja...

Jeg synes utfra disse at ingen er psykisk syke. Det må jo kunne gå an å ha litt kontroll uten og være frik :) Men dersom man må dobbeltsjekke enhver ting i tillegg, da er man nok er garva frik :)

Skrevet

Oi, jeg er visst en av dem. Det skal sies til mitt forsvar at jeg ikke er av typen som løper rundt med kjevla og kommanderer folk, da. Jeg er mer en kontrollfrik i det stille:)

System i hodet og tankene da :) Bra det!

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg synes utfra disse at ingen er psykisk syke. Det må jo kunne gå an å ha litt kontroll uten og være frik :) Men dersom man må dobbeltsjekke enhver ting i tillegg, da er man nok er garva frik :)

Som morsan sier lenger ned, det er jo endel svar som ikke egentlig er mulig å svare rent ja eller nei på. Som dette med lister. Jeg elsker lister, men bruker det jo ikke f.eks. over ungenes klær, hva jeg har i kjøleskap/fryser osv. Men jeg har alltid handleliste for ukeshandel, bruker lister når vi skal bort osv.

Men samma det, jeg vet at jeg liker å ha kontroll - men jeg elsker overraskelsesfester, da! Også for meg selv - jeg er veldig glad i oppmerksomhet. :-)

Skrevet

Jeg svarte bekreftende på 2, 3 og 6, så jeg er visst en kontrollfrik.

2-ern var litt vanskelig å svare på, for hvis jeg har en sterk mening om noe eller er 100% sikker på et eller annet, så virker jeg sikkert sta og påståelig.

Er jeg usikker, vil jeg aldri ikke finne på å stå på mitt, så derfor er jeg ikke sikker på om resulatet ble helt korrekt:)

En smule frik bare da :) Høres helt normalt ut å reagere på noen punkter, men jeg synes det var vrient å si klar ja eller klar nei på flere av dem.

Skrevet

Som morsan sier lenger ned, det er jo endel svar som ikke egentlig er mulig å svare rent ja eller nei på. Som dette med lister. Jeg elsker lister, men bruker det jo ikke f.eks. over ungenes klær, hva jeg har i kjøleskap/fryser osv. Men jeg har alltid handleliste for ukeshandel, bruker lister når vi skal bort osv.

Men samma det, jeg vet at jeg liker å ha kontroll - men jeg elsker overraskelsesfester, da! Også for meg selv - jeg er veldig glad i oppmerksomhet. :-)

''Men jeg har alltid handleliste for ukeshandel, bruker lister når vi skal bort osv.'' samme her :)

Når tid har du bursdag? hehe

Gjest ViViola
Skrevet

''Men jeg har alltid handleliste for ukeshandel, bruker lister når vi skal bort osv.'' samme her :)

Når tid har du bursdag? hehe

Bursdag - den er hemmelig her. :-)

Skrevet

Bursdag - den er hemmelig her. :-)

Næmen... tenkte det var greit å vite så får du kanskje litt oppmerksomhet herfra ;) Neida, er så greit atte.

Jeg ble overrasket en gang. Dvs jeg hadde en anelse men unngikk å få det bekreftet :) Koselig dè luxe

Gjest ViViola
Skrevet

Næmen... tenkte det var greit å vite så får du kanskje litt oppmerksomhet herfra ;) Neida, er så greit atte.

Jeg ble overrasket en gang. Dvs jeg hadde en anelse men unngikk å få det bekreftet :) Koselig dè luxe

He-he, jeg får visst nok oppmerksomhet på bursdagen min. Siden jeg elsker å lage selskaper, så inviterer jeg gjerne masse folk - og dermed legger jo "alle" merke til når jeg har bursdag. Gubben blir helt "svett i øra" av alle meldingene som ramler inn, sier han, men jeg tror det mest er misunnelse. :-)

Jeg nærmer meg rundt tall, og jeg er veldig spent på om det er min egen planlegging som teller, eller om gubben og venner har slått seg sammen for å overraske meg. He-he.

AneM1365380603
Skrevet

hehe, jeg ser deg for meg der du river bort kontrollen fra den som vil ta den ;)

Så ille er det da ikke ;) Jeg sørger stort sett for å ha den atmed meg. Det er bare mannen min som har avslørt meg. Vi ser ikke så mye på tv, så det har aldri vært noe problem. I tillegg har vi fått tv på kjøkkenet også :)

Skrevet

Så ille er det da ikke ;) Jeg sørger stort sett for å ha den atmed meg. Det er bare mannen min som har avslørt meg. Vi ser ikke så mye på tv, så det har aldri vært noe problem. I tillegg har vi fått tv på kjøkkenet også :)

Vi er vel litt der begge to - vil helst ha fjernkontrollen ved siden av seg selv, særlig hvis den andre sitter of flipper og en ikke er enig i flippinga;-)

Skrevet

He-he, jeg får visst nok oppmerksomhet på bursdagen min. Siden jeg elsker å lage selskaper, så inviterer jeg gjerne masse folk - og dermed legger jo "alle" merke til når jeg har bursdag. Gubben blir helt "svett i øra" av alle meldingene som ramler inn, sier han, men jeg tror det mest er misunnelse. :-)

Jeg nærmer meg rundt tall, og jeg er veldig spent på om det er min egen planlegging som teller, eller om gubben og venner har slått seg sammen for å overraske meg. He-he.

Ja nå har de sikkert planen igang for deg, så spennende :) Er han flink til å holde noe hemmelig da?

Skrevet

Den testen gidder eg ikkje ta, for eg _vet_ eg er en "kontrollfrik"! :-)

Skrevet

Den testen gidder eg ikkje ta, for eg _vet_ eg er en "kontrollfrik"! :-)

Enkelt og greit hehe. Hva skjer dersom du får overraskende besøk, eller må gjøre ting som ikke var planlagt?

Skrevet

Enkelt og greit hehe. Hva skjer dersom du får overraskende besøk, eller må gjøre ting som ikke var planlagt?

Eg blir litt "satt ut" i starten, men så går det fint. :-)

Skrevet

Eg blir litt "satt ut" i starten, men så går det fint. :-)

Godt å høre ;)

Skrevet

jeg unnslapp såvidt jeg og. har veldig lyst til å skrive ut den der artikkelen og henge den på veggen på jobben. er noen av skiftlederne som burde ha lest den der ;)

Skrevet

jeg unnslapp såvidt jeg og. har veldig lyst til å skrive ut den der artikkelen og henge den på veggen på jobben. er noen av skiftlederne som burde ha lest den der ;)

Men ledere må vel nødvendigvis være litt kontrollfriker? En leder som ikke får minst tre treff her må være en dårlig leder som jeg ser det.

Gjest ViViola
Skrevet

Ja nå har de sikkert planen igang for deg, så spennende :) Er han flink til å holde noe hemmelig da?

Han kan holde på en hvilken som helst hemmelighet, ingen tvil om det. Man kan si litt av hvert om gubben min, men løsmunnet er han ikke. :-)

Skrevet

Men ledere må vel nødvendigvis være litt kontrollfriker? En leder som ikke får minst tre treff her må være en dårlig leder som jeg ser det.

ikke nødvendigvis. vi har en assisterende arbeidsleder som er over kanten kontrollerende. ja, han skal ha kontroll, men ikke på så og si alle punktene på lista der. det er stor forskjell på å ha kontroll og å være måtte ha superduper-kontroll på hver minste detalj (særskilt såkalte urelevante sådan).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...