Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barnefri for første gang på et halv år, og har sagt til gubben de siste 14 dagene at i dag går vi ut og spiser. Han har hele tiden vært enig, men nå i e.middag så finner han ut at han ikke har lyst :-(

Og jeg som hadde gledet meg så, sitter her og er såååå skuffa og lei meg *uhu*

Måtte bare si det til noen

Skrevet

Hva vil gubben da? Har han noe godt alternativ, eller en god grunn?

Skrevet

Ikke lyst?! Ærlig talt! Mannfolk ass!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hadde kaldkvelt gubben!

Det er stygt gjort, rett og slett :(

Ta deg en tur ut på pub eller noe,med en venninne i stedet ;)

Skrevet

Hva vil gubben da? Har han noe godt alternativ, eller en god grunn?

Han gidder ingen ting i kveld. Og dette som kunne vært så koselig da...

Tror jeg ringer en vennine jeg.

Skrevet

Hadde kaldkvelt gubben!

Det er stygt gjort, rett og slett :(

Ta deg en tur ut på pub eller noe,med en venninne i stedet ;)

Var inne på tanken om å kverken ja, :-) Men tror han kan sitte alene i kveld så kan jeg finne på noe med ei vennine.

Skrevet

Ikke lyst?! Ærlig talt! Mannfolk ass!

Skulle vært dumpen uti fjorden med et tungt lokk på beina :-D

hidi, the scorpion
Skrevet

Var inne på tanken om å kverken ja, :-) Men tror han kan sitte alene i kveld så kan jeg finne på noe med ei vennine.

Det hadde jeg gjort, uten å nøle engang!

hidi, the scorpion
Skrevet

Skulle vært dumpen uti fjorden med et tungt lokk på beina :-D

Humrer ;)

Skrevet

Det hadde jeg gjort, uten å nøle engang!

Da tenker jeg at han kommer til å angre. Tror jeg pynter meg skikkelig før jeg går ut :-D og så kommer jeg seint hjem *haha*

Gjest D*lilith
Skrevet

Det var dårlig gjort,gå ut med en veninne du : )

Skrevet

Det var dårlig gjort,gå ut med en veninne du : )

Det skal jeg jammen gjøre, så kan han bare sitte her.

Gjest D*lilith
Skrevet

Bra,kos deg da : )

Skrevet

Er han ikke typen til å sitte og spise en romantisk middag for to kanskje? Jeg trodde han ville være hjemme for å lage en perfekt elskovsramme for dere to, men etter hva du skriver er det neppe slik heller. Kom deg ut, du, du har jo gledet deg lenge! :)

Skrevet

Bra,kos deg da : )

Det skal jeg, takk skal du ha.

hidi, the scorpion
Skrevet

Da tenker jeg at han kommer til å angre. Tror jeg pynter meg skikkelig før jeg går ut :-D og så kommer jeg seint hjem *haha*

Klart du skal pynte deg og sminke deg ;)

Så kan han sitte der foran TV og kjenne "at søren òg så fin hun er", og angre livet på at han sa nei til middag, he ,he

Skrevet

Er han ikke typen til å sitte og spise en romantisk middag for to kanskje? Jeg trodde han ville være hjemme for å lage en perfekt elskovsramme for dere to, men etter hva du skriver er det neppe slik heller. Kom deg ut, du, du har jo gledet deg lenge! :)

Etter 15 år sammen har nok romantikken falmet litt, men slike ting som å gå ut å spise sammen en sjelden gang gjør veldig godt for forholdet..... Man får en litt ekstra piff i forholdet, og hva vet som hadde vanket når man kom hjem i kveld? Men det tenker nok ikke han på.

Skrevet

Klart du skal pynte deg og sminke deg ;)

Så kan han sitte der foran TV og kjenne "at søren òg så fin hun er", og angre livet på at han sa nei til middag, he ,he

Takk, den trang jeg nå. Tror jeg skal tusle ut på badet jeg, og virkelig fiffe meg opp :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk, den trang jeg nå. Tror jeg skal tusle ut på badet jeg, og virkelig fiffe meg opp :-)

Gjør det;)

Noen menn vet ikke hva de har, før dama rusler "hot" ut av døra med en venninne....

Kos deg masse, men ha i tankene mannen din som sitter hjemme,og vrir seg pga egen dumhet ;)

Skrevet

Gjør det;)

Noen menn vet ikke hva de har, før dama rusler "hot" ut av døra med en venninne....

Kos deg masse, men ha i tankene mannen din som sitter hjemme,og vrir seg pga egen dumhet ;)

Tror jeg skal ta et ekstra glass vin for den tanken ja, :-)

Ha en god kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...