Gjest trolline Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Litt på kanten...men jeg tar sjansen:0) To Nabovenninner , fikk barnefri og tok seg en tur til byen. På veien hjem, ble de veldig nøden, og tok snarveien gjennom Kirkegården. Hun ene satt seg bak en busk, men hadde ikke noe å tørke med...så hun tok trusa! Hun andre satt seg rett ned, ved siden av en nylagt grav med blomsterkranser med nydelige sløyfebånd! Neste morgen..slo gubbene av en Prat over gjerdet! temmelige sure! Tror du ikke Kjerringa mi, kom hjem uten bukse inatt...dette skal jeg ha en forklaring på! Samme her..sier naboen. Hun var ikke uten bukse..men jeg fant en sløyfe i buksa hennes, og på den sto det: En siste hilsen fra dine Arbeidskolleger .0) 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Helt konge! "ler" he-he..ja en artigen:0) gjorde bare en liten bommert på slutten i tilfelle du skal fortelle den videre! I stedenfor : en siste hilsen fra abeidskolleger....så skal det stå. EN SISTE HILSEN fra Gutta på jobben. he-he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.