Gå til innhold

Noe godt til i kveld.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Skal du ha noe godt til i kveld?

Her har vi alltid noe godt på lørdags kvelder,og i kveld blir det lasange : )

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skal ha en deilig salat, og så koker jeg blomkål senere på kvelden, med saus til. Nam, nam

Ingen barn hjemme, he, he

candyqueen_83
Skrevet

Vi skal ha biff med bearnaise, sopp og gratinerte grønnsaker.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skal spise pizzarester fra i går kveld til Farmen. Jeg skal være alene i kveld også, så da får jeg ty litt til dol :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skal spise pizzarester fra i går kveld til Farmen. Jeg skal være alene i kveld også, så da får jeg ty litt til dol :o)

Så koselig! Jeg har også tenkt å være på dol i kveld ;)

Gjest sjokolademus
Skrevet

Det ble grandiosa... Kjedelig, men kontoen er tom.

Nå er det sjokolade og lakris.

AneM1365380603
Skrevet

Så koselig! Jeg har også tenkt å være på dol i kveld ;)

Det er godt jeg ikke blir alene her i kveld da :o) Følger du med på Farmen? Jeg lurer sånn på hva slags regelbrudd som er begått der, og hvem som har vært med på det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er godt jeg ikke blir alene her i kveld da :o) Følger du med på Farmen? Jeg lurer sånn på hva slags regelbrudd som er begått der, og hvem som har vært med på det.

Følger med på farmen, ja! Tror regelbruddet er at hun brukte det røde flagget, og det var ikke en nødssituasjon.....

AneM1365380603
Skrevet

Følger med på farmen, ja! Tror regelbruddet er at hun brukte det røde flagget, og det var ikke en nødssituasjon.....

Åh, ikke verre da :o) Jeg var jo litt redd for at Geir Ove hadde fått i seg ulovlig mat. Som du skjønner er han favoritten nett no :). Vi får vente å se da. Jeg er jo enig i at den flaggheisinga ikke var en krise akkurat.

Tidligere år har deltakerne blitt fristet av lokale med nistepakker og sjokolade.

hidi, the scorpion
Skrevet

Åh, ikke verre da :o) Jeg var jo litt redd for at Geir Ove hadde fått i seg ulovlig mat. Som du skjønner er han favoritten nett no :). Vi får vente å se da. Jeg er jo enig i at den flaggheisinga ikke var en krise akkurat.

Tidligere år har deltakerne blitt fristet av lokale med nistepakker og sjokolade.

Jeg kan jo ikke være sikker... GeirO er min favoritt også! Og nå er det bare en halv time til vi får svaret. Hvem tror du Ida velger som andrekjempe?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan jo ikke være sikker... GeirO er min favoritt også! Og nå er det bare en halv time til vi får svaret. Hvem tror du Ida velger som andrekjempe?

Jeg tror hun velger Ann Kristin, men det ville vært gøy om hun valgte Unni.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg skal ha en deilig salat, og så koker jeg blomkål senere på kvelden, med saus til. Nam, nam

Ingen barn hjemme, he, he

Hvilken saus?

Skrevet

Jeg tror hun velger Ann Kristin, men det ville vært gøy om hun valgte Unni.

Blir spennende å se ja! :o) Håper uansett at Ida går ut, makan til ufyselig menneske!

AneM1365380603
Skrevet

Blir spennende å se ja! :o) Håper uansett at Ida går ut, makan til ufyselig menneske!

Ja, hun er det mest usympatiske vesenet jeg har sett på lange tider. Hun virker nesten stolt av sin egen oppførsel i alle de intervjuene jeg har lest.

Hvis Geir Ove ikke vinner.. Hvem er din favoritt da? Jeg er litt usikker, men jeg synes faktisk Vigdis er en kul dame.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvilken saus?

Kommer an på hva jeg har lyst på! Noen ganger bruker jeg ferdigsaus, viltsaus, fløtesaus eller kyllingsaus med hvitløk og paprika. Noen ganger lager jeg den selv fra bunnen av, med masse spennende krydder, river en hvitløksbåt i den, kanskje litt brunost og fløte (om jeg har det i hus).

Skrevet

Ja, hun er det mest usympatiske vesenet jeg har sett på lange tider. Hun virker nesten stolt av sin egen oppførsel i alle de intervjuene jeg har lest.

Hvis Geir Ove ikke vinner.. Hvem er din favoritt da? Jeg er litt usikker, men jeg synes faktisk Vigdis er en kul dame.

Jeg er veldig glad Ida ikke er i min omgangskrets for å si det sånn...

Favoritten min var Hugo så nå vet jeg ikke hvem jeg heier på. GeriO antagelig. Han virker veldig trivelig og sympatisk. :o) Evt. Silje. Det er vel bare de to jeg har sansen for nå.

Aliza1365380759
Skrevet

Brus og hjemmelaget pizza, og litt sjokolade til dessert :)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er veldig glad Ida ikke er i min omgangskrets for å si det sånn...

Favoritten min var Hugo så nå vet jeg ikke hvem jeg heier på. GeriO antagelig. Han virker veldig trivelig og sympatisk. :o) Evt. Silje. Det er vel bare de to jeg har sansen for nå.

Silje er veldig sympatisk, ja :o) Hun er en av de tre jeg unner å vinne. Ann Kristin er ok, men jeg håper en av de jeg nevnte vinner. Helst Geir Ove da :o)

De jeg ikke nevnte håper jeg går på hue og rævva ut!

Skrevet

Silje er veldig sympatisk, ja :o) Hun er en av de tre jeg unner å vinne. Ann Kristin er ok, men jeg håper en av de jeg nevnte vinner. Helst Geir Ove da :o)

De jeg ikke nevnte håper jeg går på hue og rævva ut!

Jeg syntes AK var ok, men det ble vel mye fjortisoppførsel da hun kranglet med GeirO sist. :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror Vigdis er veldig falsk. Når hun undertegnet hatgreiene mot Katarina på nettet, mistet hun all respekt fra meg. Slik gjør ikke en voksen person, mot noen....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...