Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Ja si det....han hadde "hanglet" en stund.Sliten,høyt blodtrykk og ny sjefsstilling,men det var kanskje ikke det som utløste det...vet ikke.

De første dagene han lå inne var det på vanlig sengepost,og jeg trodde alt skulle "gå seg til".Jeg grein på netten fordi jeg syntes synd på ham og fordi han hadde så vondt.

Nå griner jeg hele nettene fordi jeg ikke kan fatte dette har hendt ham/oss.Ikke bare er han mannen min men også den beste vennen jeg noensinne har hatt;og jeg er utrolig redd for å miste ham.

Synes bare at alt er urettferdig og føler vi har hatt så altfor mye fra før!!

Jeg som trodde at jeg visste at en ikke skulle ta livet forgitt!

hilsen

Livet er sårbart.... Jeg håper mannen din klarer seg!!!

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

20

• hidi, the scorpion

4

• Bookworm

3

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Husker godt deg også...og takk!

En har det godt og plutselig faller alt sammen,kan bare ikke forstå at det er mulig.Føler at vi hadde hatt nok for resten av livet!

Tenker på mine to eldste som har nå en far som er alvorlig kreftsyk(hatt det i to år),men fikk vite at det var spreding til skjellettet i går.Begynte med føflekkreft,spreding til 2 lymfer,tok 20 strålebehandlinger i desember(var sammen med oss på julaften),fant ny kul i ryggen for to uker siden,satset på at det var en "fettkul".Han skal nå begynne på cellegift,selv om legene mener det har dårlig effekt.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette togli,beklager,men de ser på sin stefar som sin pappa også i.o.m. de har vokst opp sammen med ham.

Det blir bare litt mye av alt....

Takk i alle fall,hilsen

Det er godt å få ut alt man har inni seg ved å skrive det ned, så her får du bare bruke oss så godt du kan!!!

Livet er desverre ikke rettferdig og noen får det tøffere enn andre..... Dette fortjener du ikke!!

*klem*

Skrevet

Huff, vin. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg husker deg, men selv gikk jeg under et annet nick på den tiden...

Ikke lett å takle alle livets motganger og jeg har ingen råd å komme med til deg nå. Ville bare si at jeg tenker på deg, og håper det går bra med dere alle.

Takk!

Det er jo ikke så mye å si.Men føler på urettferdigheten at dette var ikke det vi trengte....

Før dette hendte har jeg til og med tenkt at hvorfor skal jeg og mine få så mye?!

2 av ungene mine har jeg holdt på å miste 2 ganger,selv overlevde jeg mot alle odds da de var små,de sliter daglig med sine sykdommer(bløder,leddgikt,astma,AD/HD),hatt blodforgiftninger,hjernehinnebetennelse,lammelser,etc.... ja;dette blir sutring fra meg....er bare sliten og lei alt!

Hilsen fra

Gjest Shira :o)
Skrevet

Takk!

Har grått i puta for mange netter så det er faktisk godt å få utløp for frustrasjonen nå!

Har fått noe som heter Sobril av legen og skal prøve det til natta....

hilsen

Håper det hjelper deg, slik at du får noen timer søvn.

Skrevet

Hei deg husker jeg veldig godt ;o)

Mannen min(stor og sterk,som aldri feiler noenting),havnet på sykehuset tirsdagen før påske.

Kom inn med store magesmerter og en crp på 505 og et himmelsk høyt blodtrykk.

De kaller det en kjemisk reaksjon(ingen bakterier eller virus) og sykdommen er meget vanskelig å behandle.40% dør i løpet av de første ukene.

På en uke har jeg holdt på å miste ham 2 ganger.Han ligger på intensiven å er ikke til å kjenne igjen.

De indre organene gir slipp på seg om en annen(gir opp),og jeg har ingenting å forholde meg til!

De kan ikke love meg noe....Det eneste de sier er at klinisk sett skulle han ikke vært med bevissthet,noe han er , selv om han prater mye "tull".

Som om ikke det var nok havnet faren min på sykehuset forrige torsdag,med nyresvikt og en blodprosent på¨3.7.Ble fløyet til RH og ligger der nå....

Nei;en skal ikke ta livet forgitt......

Har totalt alenekveld(ungene er borte)og bare har skreket fra meg frustrasjon i kveld!!

Sorry;men det var godt å få skrive det fra meg også

hilsen

Dette var vondt å lese, vin.

Håper du får en rolig natt og at morgendagen vil vise at ting går den rette veien.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja si det....han hadde "hanglet" en stund.Sliten,høyt blodtrykk og ny sjefsstilling,men det var kanskje ikke det som utløste det...vet ikke.

De første dagene han lå inne var det på vanlig sengepost,og jeg trodde alt skulle "gå seg til".Jeg grein på netten fordi jeg syntes synd på ham og fordi han hadde så vondt.

Nå griner jeg hele nettene fordi jeg ikke kan fatte dette har hendt ham/oss.Ikke bare er han mannen min men også den beste vennen jeg noensinne har hatt;og jeg er utrolig redd for å miste ham.

Synes bare at alt er urettferdig og føler vi har hatt så altfor mye fra før!!

Jeg som trodde at jeg visste at en ikke skulle ta livet forgitt!

hilsen

Din beskrivelse av de siste dager, er bare så herlige! Vi må leve mens vi gjør det.

Skrevet

Det er godt å få ut alt man har inni seg ved å skrive det ned, så her får du bare bruke oss så godt du kan!!!

Livet er desverre ikke rettferdig og noen får det tøffere enn andre..... Dette fortjener du ikke!!

*klem*

Takk,men det egentlig ingen som fortjener slikt!

Og ja ; det ER godt å få skrive det ut også kjenner jeg....

Har så mange rare tanker , som for eksempel at er dette straffen for at jeg og mannen min hadde det for godt sammen?!

Vi levde mye i en kokong og trivdes beste i vårt eget selskap.Etter ungene var lagt for kvelden,var det å gå ned i vårt lille kinorom,sette på film og bare kose oss sammen.Mange av våre venner ertet oss fordi vi ofte foretrakk å bare nyte helgene vi hadde mulighet for,sammen bare oss to....

Dagen før han ble innlagt malte vi et bad nede i kjelleren,og det han sa sitter printet i hodet mitt:"Uten deg hadde ikke livet vært noe,du er ikke bare kona mi og kjæresten min , men den beste vennen jeg noen gang har hatt"

Slike ord skal en ikke ta forgitt; en gjør kanskje altfor ofte det?!

Uff;bable..bable...sorry

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206833571' post='3837927]

Håper det hjelper deg, slik at du får noen timer søvn.

Satser på det.Kan ikke fortsette å gå som en zombi på dagen.

Det er som de sier på flyet ; for å hjelpe sidemannen må en først ta på seg masken selv....

hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Husker godt deg også...og takk!

En har det godt og plutselig faller alt sammen,kan bare ikke forstå at det er mulig.Føler at vi hadde hatt nok for resten av livet!

Tenker på mine to eldste som har nå en far som er alvorlig kreftsyk(hatt det i to år),men fikk vite at det var spreding til skjellettet i går.Begynte med føflekkreft,spreding til 2 lymfer,tok 20 strålebehandlinger i desember(var sammen med oss på julaften),fant ny kul i ryggen for to uker siden,satset på at det var en "fettkul".Han skal nå begynne på cellegift,selv om legene mener det har dårlig effekt.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette togli,beklager,men de ser på sin stefar som sin pappa også i.o.m. de har vokst opp sammen med ham.

Det blir bare litt mye av alt....

Takk i alle fall,hilsen

Føler med deg i din sorg. Og barnas.

Skrevet

Dette var vondt å lese, vin.

Håper du får en rolig natt og at morgendagen vil vise at ting går den rette veien.

Ja;det vil uansett ta noen uker før de kan si noe sikkert.

Men som sagt;han er "seig" og sterk!

Takk og hilsen

Gjest togli
Skrevet

Har så mange rare tanker , som for eksempel at er dette straffen for at jeg og mannen min hadde det for godt sammen?!

Vi levde mye i en kokong og trivdes beste i vårt eget selskap.Etter ungene var lagt for kvelden,var det å gå ned i vårt lille kinorom,sette på film og bare kose oss sammen.Mange av våre venner ertet oss fordi vi ofte foretrakk å bare nyte helgene vi hadde mulighet for,sammen bare oss to....

Dagen før han ble innlagt malte vi et bad nede i kjelleren,og det han sa sitter printet i hodet mitt:"Uten deg hadde ikke livet vært noe,du er ikke bare kona mi og kjæresten min , men den beste vennen jeg noen gang har hatt"

Uff;bable..bable...sorry

Jeg skjønner at dere har et veldig flott liv sammen :)

Tvi, tvi, dette bare MÅ gå bra!!!! Håper du får sovet okei i natt, vin...

*klem*

Skrevet

Uff;bable..bable...sorry

Ikke beklag deg for at du letter dine tanker her hos oss:-)

Og ingen blir straffet for noe som helst, i hvert fall ikke for å ha det godt. Ting skjer, uten grunn - man kan som regel ikke gjøre noe med det og man får seg av og til en påminnelse om at livet er sårbart. Dessverre vet jeg hva jeg snakker om akkurat nå:-(

Skrevet

Livet er sårbart.... Jeg håper mannen din klarer seg!!!

Ja ; og jeg av alle burde vite det.Men hadde liksom aldri forestilt meg at mannen min,av alle,skulle kunne bli så alvorlig syk!

Men man vet aldri;så ta vare på det en har!

Hilsen

Skrevet

Jeg skjønner at dere har et veldig flott liv sammen :)

Tvi, tvi, dette bare MÅ gå bra!!!! Håper du får sovet okei i natt, vin...

*klem*

Takk og returklems!!!

Skrevet

Ikke beklag deg for at du letter dine tanker her hos oss:-)

Og ingen blir straffet for noe som helst, i hvert fall ikke for å ha det godt. Ting skjer, uten grunn - man kan som regel ikke gjøre noe med det og man får seg av og til en påminnelse om at livet er sårbart. Dessverre vet jeg hva jeg snakker om akkurat nå:-(

Sant nok og heldigvis vet en ingenting før det skjer!En må bare huske på å ta vare på de man er glad i ; og det hver dag!

hilsen

Skrevet

Føler med deg i din sorg. Og barnas.

Takk ; de er noen flotte barn/ungdommer som jeg er heldig å få være mamma for!De vet ikke hva godt de skal gjøre.Selv om jeg prøver å skjule sorgen , ser de det...

Hilsen

Gjest Shira :o)
Skrevet

Satser på det.Kan ikke fortsette å gå som en zombi på dagen.

Det er som de sier på flyet ; for å hjelpe sidemannen må en først ta på seg masken selv....

hilsen

Ja, det er viktig at du får både litt søvn og reagere. Det er viktig at du støtter opp, og jeg tviler ikke på at du gjør en flott jobb, men ikke glem deg selv.

Kanskje Dol kan være et pusterom for deg? Her kan du skrive ned akkurat det du har i tankene. Mange kloke mennesker her inne, som kan komme med noen ord på veien.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206834843' post='3837968]

Ja, det er viktig at du får både litt søvn og reagere. Det er viktig at du støtter opp, og jeg tviler ikke på at du gjør en flott jobb, men ikke glem deg selv.

Kanskje Dol kan være et pusterom for deg? Her kan du skrive ned akkurat det du har i tankene. Mange kloke mennesker her inne, som kan komme med noen ord på veien.

Takk ; ja jeg vet fra "gamledager" at det er mange kloke mennesker her inne.Det var vel det som fikk meg til å logge meg inn her i kveld.Ensomheten ,tomheten og frustrasjonen!

Her er det rom for så mangt ;o)

Legger meg snart til ; go`natta!

Skrevet

Takk ; ja jeg vet fra "gamledager" at det er mange kloke mennesker her inne.Det var vel det som fikk meg til å logge meg inn her i kveld.Ensomheten ,tomheten og frustrasjonen!

Her er det rom for så mangt ;o)

Legger meg snart til ; go`natta!

Ha en god natt som mulig, vin.

Skrevet

Ha en god natt som mulig, vin.

Takk i like måte ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...