Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk ; de er noen flotte barn/ungdommer som jeg er heldig å få være mamma for!De vet ikke hva godt de skal gjøre.Selv om jeg prøver å skjule sorgen , ser de det...

Hilsen

Klart de gjør, de vil dele sorgen med deg! La de få lov.....

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

20

• hidi, the scorpion

4

• Bookworm

3

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvsagt husker jeg deg, vin.

Koselig at du er tilbake, men leit at du har det vondt.

Kanskje vi klarer å få frem et lite smil etterhvert :)

Skrevet

Hei deg husker jeg veldig godt ;o)

Mannen min(stor og sterk,som aldri feiler noenting),havnet på sykehuset tirsdagen før påske.

Kom inn med store magesmerter og en crp på 505 og et himmelsk høyt blodtrykk.

De kaller det en kjemisk reaksjon(ingen bakterier eller virus) og sykdommen er meget vanskelig å behandle.40% dør i løpet av de første ukene.

På en uke har jeg holdt på å miste ham 2 ganger.Han ligger på intensiven å er ikke til å kjenne igjen.

De indre organene gir slipp på seg om en annen(gir opp),og jeg har ingenting å forholde meg til!

De kan ikke love meg noe....Det eneste de sier er at klinisk sett skulle han ikke vært med bevissthet,noe han er , selv om han prater mye "tull".

Som om ikke det var nok havnet faren min på sykehuset forrige torsdag,med nyresvikt og en blodprosent på¨3.7.Ble fløyet til RH og ligger der nå....

Nei;en skal ikke ta livet forgitt......

Har totalt alenekveld(ungene er borte)og bare har skreket fra meg frustrasjon i kveld!!

Sorry;men det var godt å få skrive det fra meg også

hilsen

Kjære deg, vin.

Dette var så vondt å høre.

Jeg kan ikke annet enn å krysse alt jeg har for at både mannen din og faren din kommer seg gjennom dette, ja du også.

Jeg skal ha dere i tankene mine.

Klem fra

Gjest gamle Flystripa
Skrevet

Hei, vin!

Jeg er her under et nyere nick for tiden, men jeg skal signere med mitt gamle.

Jeg har lest hele tråden, og hjelpes du har det tøft! Jeg håper virkelig det går godt med mannen din og faren din, og at din eksmann slipper å lide med smerter. Gurimalla, du har måttet gjennomgå _alt_, du. *trøsteklem*

Går det bra med barna dine?

Skrevet

Jeg har lest tråden og prøver å få en sammenheng - du sier altså at faren din er innlagt på Riksen, eksmannen din er dødssyk av kreft og mannen din er dødssyk av noe legene ikke helt skjønner seg på?! Himmel og hav! Bare en av disse tingene er jo nok til at man kan bikke over og 3 på en gang er jo fullstendig umenneskelig!

*Sender mange varme tanker og gode klemmer*

trollemor;o)
Skrevet

Jeg husker deg, men du husker sikkert ikke meg for nicket mitt er nytt;o)

trollemor;o)
Skrevet

Har lest litt nedover og ser nå hva du strever med... Det er jo helt forferdelig! Sender deg allverdens med klemmer og varme tanker og gode ønsker for alle de tre som er syke.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Takk ; ja jeg vet fra "gamledager" at det er mange kloke mennesker her inne.Det var vel det som fikk meg til å logge meg inn her i kveld.Ensomheten ,tomheten og frustrasjonen!

Her er det rom for så mangt ;o)

Legger meg snart til ; go`natta!

Her er det rom for alt!

Håper du fikk litt søvn.

mariaflyfly
Skrevet

Hei deg husker jeg veldig godt ;o)

Mannen min(stor og sterk,som aldri feiler noenting),havnet på sykehuset tirsdagen før påske.

Kom inn med store magesmerter og en crp på 505 og et himmelsk høyt blodtrykk.

De kaller det en kjemisk reaksjon(ingen bakterier eller virus) og sykdommen er meget vanskelig å behandle.40% dør i løpet av de første ukene.

På en uke har jeg holdt på å miste ham 2 ganger.Han ligger på intensiven å er ikke til å kjenne igjen.

De indre organene gir slipp på seg om en annen(gir opp),og jeg har ingenting å forholde meg til!

De kan ikke love meg noe....Det eneste de sier er at klinisk sett skulle han ikke vært med bevissthet,noe han er , selv om han prater mye "tull".

Som om ikke det var nok havnet faren min på sykehuset forrige torsdag,med nyresvikt og en blodprosent på¨3.7.Ble fløyet til RH og ligger der nå....

Nei;en skal ikke ta livet forgitt......

Har totalt alenekveld(ungene er borte)og bare har skreket fra meg frustrasjon i kveld!!

Sorry;men det var godt å få skrive det fra meg også

hilsen

Kjære vin,

Det var fryktelig å lese om mannen din. Jeg husker deg godt fr tidligere her på dol, og hva du var gjennom med barna dine for noen år sida. Jeg hadde håpet livet ville fare lett med deg fra da av.

Sender deg varme tanker og håp om bedring for mannen din. Jeg håper virkelig alt snur og at han blir fort frisk.

Hilsen

hare1365380455
Skrevet

Jeg husker deg.

Hvordan er det med deg? *klem*

hare1365380455
Skrevet

Ja;det vil uansett ta noen uker før de kan si noe sikkert.

Men som sagt;han er "seig" og sterk!

Takk og hilsen

Det var trist å lese. Jeg håper det går bra..

Skrevet

Hei, vin. Jeg husker deg. Fælt å høre om alt du og din familie går gjennom nå. *klem*

Mary Poppins
Skrevet

Kjære vin, jeg husker deg selv om jeg kanskje ikke var her da du var her mest.

Dette hørtes helt forjævelig ut! Har så vondt av deg og dine.. ingen burde måtte gå gjennom det du gjør nå. Sender varme tanker til dere og krysser fingre og tær for at dette skal gå bra.

*Klem*

Skrevet

Hei vin, så hyggelig at du stakk innom. Går det bra?

Skrevet

Har lest hele tråden og ønsker dere god bedring og håper at alt går bra. Mailen min er den samme.

Skrevet

Jeg husker deg - tror kanskje du husker meg også.

Du har all mulig rett til å føle at alt er pyton, dette var i overkant av hva man kan stå oppreist med.

Ikke tenk på at dette er noen slags "straff". Livet er ikke rettferdig og hevner seg ikke.

Hold oss underrettet.

Skrevet

Selvsagt husker jeg deg, vin. Har ofte tenkt på deg og lurt på om du har det bra. Det var leitt å høre om mannen din; vi får krysse fingrene for at alt går bra.

Skrevet

Hei.

Husker deg godt, selv har jeg vært stort sett leser og ikke så aktiv på skrivefronten. Men har lest mye om deg og dine barn.

Stå på, jeg skal krysse alt jeg har for deg og din mann og far. Håper inderlig alt ordner seg for dere.

Trøsteklem

Gjest prust
Skrevet

Kjære vin!

Jeg husker deg godt! Ønsker det beste for mannen din, for barna deres og for deg selv i disse vanskelige dagene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...