Gå til innhold

Farmen, kort resyme?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg var ikke hjemme i dag, og nyfiken som jeg er, lurer jeg på hva regelbruddet var. Jeg var nemlig og koste meg med tapas, så sjokoladefondant med vaniljeis, jordbær og sjokoladesaus *mett*

Fått med meg hvem som kjempet og vant, men ikke hva de fikk refs for. Noen som gidder og forelle?

Skrevet

Det var Katharine, den godeste :-), som ikke turte å sove i storbondehuset alene, pga av husskrekk og mørkeredsel. Dette var et regelbrudd, og alle ble straffet med at alle hønene blir tatt fra dem neste uke. Så nå har de ikke mye å leve av i uken som kommer :-(

Skrevet

forelle?

??

Den var smålig, Geir :-) Alle vet jo at godt drikke til Tapas er god rødvin :-)

Skrevet

Du har rett!

Eg bare kjeder meg...:)

Skrevet

Det var Katharine, den godeste :-), som ikke turte å sove i storbondehuset alene, pga av husskrekk og mørkeredsel. Dette var et regelbrudd, og alle ble straffet med at alle hønene blir tatt fra dem neste uke. Så nå har de ikke mye å leve av i uken som kommer :-(

Aha, så det var regelbruddet. Thanks :o)

Skrevet

forelle?

??

Ja?! Moderne språk skjønner du vel. Er du blitt gammel?

;o) *flirer*

Skrevet

Faktisk drakk jeg ikke vin denne gangen, men jeg er litt trøtt og da blir det fort skriveleifer ;o)

Jeg kjørte bil i kveld, tro det eller ei! Det har jeg ikke gjort på over 6 mnd. *stolt*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206833467' post='3837920]

Ja?! Moderne språk skjønner du vel. Er du blitt gammel?

;o) *flirer*

Gammal og stuptrøtt! :-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206833539' post='3837923]

Faktisk drakk jeg ikke vin denne gangen, men jeg er litt trøtt og da blir det fort skriveleifer ;o)

Jeg kjørte bil i kveld, tro det eller ei! Det har jeg ikke gjort på over 6 mnd. *stolt*

Jeg bare erter litt :-) Det er fort gjort med skrivefeil. Er ekspert på dem selv. Og det er rare er at man ikke ser dem før de er sendt inn :-)

Skrevet

Gammal og stuptrøtt! :-)

Trøtt jeg også, og grubler på hvorfor jeg sitter her og ikke er kommet i senga.

Skrevet

Jeg bare erter litt :-) Det er fort gjort med skrivefeil. Er ekspert på dem selv. Og det er rare er at man ikke ser dem før de er sendt inn :-)

Det er fort gjort. I perioder er jeg ekstrem, har rett og slett for dårlig tid ;o)

Jeg pleier og nyte rødvin til tapas altså, men i kveld kan jeg ikke skylde på det ;o) Dæven så god mat det er! Jeg er så stappmett at jeg snart triller av stolen.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206833803' post='3837933]

Det er fort gjort. I perioder er jeg ekstrem, har rett og slett for dårlig tid ;o)

Jeg pleier og nyte rødvin til tapas altså, men i kveld kan jeg ikke skylde på det ;o) Dæven så god mat det er! Jeg er så stappmett at jeg snart triller av stolen.

Ja, det er kjempegodt :-) Jeg kjøpte meg et slags brett i går, på Meny, og der fantes det alt mulig snadder. Men det er vel ikke så mye å bli mett av akkurat?

hidi, the scorpion
Skrevet

Veldig til utskeiing, Shira, du vet å dra den helt ut, he, he! Hvor lenge må du tåle smerter etter en slik oppførsel...?

*unner shira alt*

Skrevet

Veldig til utskeiing, Shira, du vet å dra den helt ut, he, he! Hvor lenge må du tåle smerter etter en slik oppførsel...?

*unner shira alt*

Her skeies det ut ja ;o) Var så koselig med gode venner, satt i 3 timer og bare koste oss med maten og dessert.

Smertene i nyra/kroppen blir ikke noe verre av dette, de holder seg slik de er til dagen. Problemet er magen/tarmene, de er herpet etter en operasjon og tapas er ikke akkurat ønskekost ;o) Men dæven så godt, så jeg spiser det uansett, og har heller mageknip i natt. Jeg kan jukse med litt ekstra medisiner, så det går bra.

Snill du er med meg Hidi *klem* Det var deilig med en sosial kveld nå, gjør underverker for humøret.

Skrevet

Ja, det er kjempegodt :-) Jeg kjøpte meg et slags brett i går, på Meny, og der fantes det alt mulig snadder. Men det er vel ikke så mye å bli mett av akkurat?

Vi kjøper meny (kokken plukker ut) her på tapasresturangen, og vi er stappmett hver eneste gang. Får påfyll om vi ber om det. Masse skåler med alt mulig, noe varmt og noe kaldt, masse godt brød til.

Jeg lager det noen ganger hjemme, og da har jeg også innslag av varmt, baconsurret chilipølser, kjøttboller i salsa, stekte grønnsaker osv. Så da serranoskinke, fetaost, og andre kalde ting i tillegg.

Jeg må kikke etter slikt brett på meny.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206834728' post='3837964]

Vi kjøper meny (kokken plukker ut) her på tapasresturangen, og vi er stappmett hver eneste gang. Får påfyll om vi ber om det. Masse skåler med alt mulig, noe varmt og noe kaldt, masse godt brød til.

Jeg lager det noen ganger hjemme, og da har jeg også innslag av varmt, baconsurret chilipølser, kjøttboller i salsa, stekte grønnsaker osv. Så da serranoskinke, fetaost, og andre kalde ting i tillegg.

Jeg må kikke etter slikt brett på meny.

Dette brettet inneholdt "hvitløksbåter - parmesanost- tomater med fyll (fetaost tror jeg)- spekepølse - oliven- soltørkede tomater- og noen annet som jeg ikke helt vet hva er." Det smakte skikkelig godt, i hvert fall. Men jeg haddde ikke brød til, og det er sikkert nødvendig for å bli mett :-)

Ellers selger Meny ferdiglaget Sushi, og det er også skikkelig snadder. Nam nam...

Skrevet

Dette brettet inneholdt "hvitløksbåter - parmesanost- tomater med fyll (fetaost tror jeg)- spekepølse - oliven- soltørkede tomater- og noen annet som jeg ikke helt vet hva er." Det smakte skikkelig godt, i hvert fall. Men jeg haddde ikke brød til, og det er sikkert nødvendig for å bli mett :-)

Ellers selger Meny ferdiglaget Sushi, og det er også skikkelig snadder. Nam nam...

Hørtes godt ut, det skal jeg jamme se etter om de har på Meny her.

Sushi har jeg faktisk ikke smakt. Står på lista over ting som skal prøves.

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206834530' post='3837959]

Her skeies det ut ja ;o) Var så koselig med gode venner, satt i 3 timer og bare koste oss med maten og dessert.

Smertene i nyra/kroppen blir ikke noe verre av dette, de holder seg slik de er til dagen. Problemet er magen/tarmene, de er herpet etter en operasjon og tapas er ikke akkurat ønskekost ;o) Men dæven så godt, så jeg spiser det uansett, og har heller mageknip i natt. Jeg kan jukse med litt ekstra medisiner, så det går bra.

Snill du er med meg Hidi *klem* Det var deilig med en sosial kveld nå, gjør underverker for humøret.

Bare å høre at du har hatt en bra kveld, er verd mange kvelder for meg!

Det du sier, om hva smerter er verd, så er det bare sååå sant.Betyr ikke at smertene er mindre, men føles annerledes,

Du, er en flott representant, hva smertefølelse angår....

tenker alltid mye på deg!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1206835279' post='3837972]

Hørtes godt ut, det skal jeg jamme se etter om de har på Meny her.

Sushi har jeg faktisk ikke smakt. Står på lista over ting som skal prøves.

Sushi er snadder. Noe av det beste jeg vet:-) Tror jeg kunne spist det hver dag, uten å bli lei. Og så er det sunt også. Anbefales på det varmeste:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...