Gå til innhold

Mobilleverandør

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dårlig dekning spiller jo ingen rolle, så lenge det er dekning der man bruker telefonen:-)

Vel, med Netcom er det ofte dårlig dekning i områder der jeg ferdes. Litt av vitsen med mobiltelefon er jo at man kan være mobile mens man bruker den. Dessuten syns jeg det er greit at de jeg ringer til også har dekning. Men selvsagt så lenge man holder seg i bykjernen i Oslo og bare ringer naboen i blokka ved siden av har det jo ikke noe å si. :-P

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det gjør Sony Ericsson også. :P

Hehe...

Aliza1365380759
Skrevet

Hmmm.. Der også? Jeg har god dekning i leiligheten til kjæresten min ganske sentralt i Trondheim. Men her hjemme på Oslos østkant er den sjaber. Jeg hade klart å vise en viss forståelse for at dekninga ikke er 100 % på hytta, f.eks, men i byene bør det være bra. Og det mest irriterende av alt er at Netcom skryter på seg full dekning der jeg bor på det dumme dekningskartet sitt. Wankers! :(

https://netcom.no/kundeservice/dekningogutland/kart.html

Ja, i følge det kartet der skulle jo alt være på topp her også.. Hjelper jo ikke at noe funker i teorien når det ikke gjør det i praksis! Kjenner jeg får tilbake deler av irritasjonen bare jeg skriver om det, til tross for at jeg byttet abonnement for over et år siden og ikke har vært plaget siden.

mariaflyfly
Skrevet

Ja, i følge det kartet der skulle jo alt være på topp her også.. Hjelper jo ikke at noe funker i teorien når det ikke gjør det i praksis! Kjenner jeg får tilbake deler av irritasjonen bare jeg skriver om det, til tross for at jeg byttet abonnement for over et år siden og ikke har vært plaget siden.

Hehe, beklager at jeg minna deg på det. ;)

Jeg hadde nemlig Netcom før jeg også, og det var en grunn til at jeg bytta til Tele2 for to år sida.

Aliza1365380759
Skrevet

Hehe, beklager at jeg minna deg på det. ;)

Jeg hadde nemlig Netcom før jeg også, og det var en grunn til at jeg bytta til Tele2 for to år sida.

Hehe, jeg overlever nok.. ;) Jeg bare kan ikke fatte hvorfor "alle" mobilabonnementleverandører velger å gå over til Netcoms nett, når det er tydelig at det fører til at endel brukere går over til Telenor. Ja, det er selvsagt viktig med billig telefoni og sms, men det forutsetter jo at man har dekning i utgangspunktet. Det er jo ikke rart over 2 millioner nordmenn har Telenor, når det snart er det eneste alternativet man har igjen hvor man faktisk har dekning innendørs! :P

Gjest Shira :o)
Skrevet

Kan se ut som om jeg blir kunde på samme sted, da. Kan jeg spørre hvor mye omtrent du har mobilregning på i mnd? ;)

Jeg har akkurat byttet, i går faktisk, så jeg har enda ikke fått regning fra Telenor. Jeg hadde vel en 400 kr mnd ca hos Tele2.

Mener at det bare var noen ører som skilte i pris jeg, og jeg betaler det for dekningen sin skyld.

http://www.djuice.no/abonnement/

Jeg tok zero for jeg vil ikke ha noen månedavgift. Jeg mener at TelenorFrihet var noe av det samme opplegget:

http://telenor.no/privat/mobil/abonnement/frihet/index.jsp

Jeg fikk endelig dekningen tilbake i går, var jo hjelpeløs uten. Måtte sitte pal en plass i stua og prate.

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1207115602' post='3840348]

Jeg har akkurat byttet, i går faktisk, så jeg har enda ikke fått regning fra Telenor. Jeg hadde vel en 400 kr mnd ca hos Tele2.

Mener at det bare var noen ører som skilte i pris jeg, og jeg betaler det for dekningen sin skyld.

http://www.djuice.no/abonnement/

Jeg tok zero for jeg vil ikke ha noen månedavgift. Jeg mener at TelenorFrihet var noe av det samme opplegget:

http://telenor.no/privat/mobil/abonnement/frihet/index.jsp

Jeg fikk endelig dekningen tilbake i går, var jo hjelpeløs uten. Måtte sitte pal en plass i stua og prate.

Hmm... Ser ut som jeg ender opp med Telenor et-eller-annet likevel. :( Er avhengig av sånn fri familie-greie så lenge kjæresten og jeg bor i to forskjellige byer. :(

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hmm... Ser ut som jeg ender opp med Telenor et-eller-annet likevel. :( Er avhengig av sånn fri familie-greie så lenge kjæresten og jeg bor i to forskjellige byer. :(

Jeg ville ikke bli telenorkunde, så jeg holdt igjen så lenge jeg kunne. Er lei av at andre leverandører går over til netcom etter en stund, så nå måtte jeg bite i det sure eplet.

Skrevet

Jeg synes absolutt du burde holde deg til telenor hvis du sier opp tele2.

Skrevet

mariaflyfly
Skrevet

Ja, det ser ut som jeg havner der. Får ta en diskusjon med kjæresten når han kommer hjem fra jobbtur.

Kanskje det lønner seg å flytte fasttelefon og alt over til Telenor? Veit du om de har noen rebatt for "allround-kunder"? Jeg har jo internett fra dem allerede...

Skrevet

Ja, det ser ut som jeg havner der. Får ta en diskusjon med kjæresten når han kommer hjem fra jobbtur.

Kanskje det lønner seg å flytte fasttelefon og alt over til Telenor? Veit du om de har noen rebatt for "allround-kunder"? Jeg har jo internett fra dem allerede...

10 % rabatt på regninga hvis du har fasttelefon, mobiler og nett gjennom dem. Og så er det som som ringer gratis til telenorkunder etter klokka 18 og i helgene ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...