Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 He, he, kjeder du deg? Nei, men hun snakket så sakte at jeg trodde jeg skulle gå bersherk. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Nei, men hun snakket så sakte at jeg trodde jeg skulle gå bersherk. He, he! :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 He, he! :0) Seriøst, hørte du det ikke? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Hvem var det da? Moren til en eller annen soldat med psykisk hangover. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Seriøst, hørte du det ikke? Nope, hadde ikke på tv... Var det så ille? hehe! 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Nope, hadde ikke på tv... Var det så ille? hehe! Det var forferdelig. Svært irriterende når folk snakker sååååååå saaaaaakte. Det vaaaaaa så syyyyyyynd at de iiiiiiikkje koooooooonne bli nååååke aaaaaaa. Ja, du vet. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det var forferdelig. Svært irriterende når folk snakker sååååååå saaaaaakte. Det vaaaaaa så syyyyyyynd at de iiiiiiikkje koooooooonne bli nååååke aaaaaaa. Ja, du vet. *LOl* oooooooook! ;0) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Moren til en eller annen soldat med psykisk hangover. Ok,hehe : D 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 *LOl* oooooooook! ;0) Ja, m-m! :-) Nå har jeg kyllinggryte i ovnen! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Ja, m-m! :-) Nå har jeg kyllinggryte i ovnen! Oi, oi, så delig! :0) Ble kjøttkaker her i dag, min favoritt :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Oi, oi, så delig! :0) Ble kjøttkaker her i dag, min favoritt :0) Det hadde jeg egentlig tenkt å lage, men jeg hadde ikke noe kjøtt i fryseren, så laget kyllinggryte. Godt det og! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det hadde jeg egentlig tenkt å lage, men jeg hadde ikke noe kjøtt i fryseren, så laget kyllinggryte. Godt det og! :-) He, he, ja, men slår ikke kjøttkaker ;0) Sitter på facebook å ser alle bildene som er blitt lagt ut etter helga, herregud, hva folk legger ut... :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 He, he, ja, men slår ikke kjøttkaker ;0) Sitter på facebook å ser alle bildene som er blitt lagt ut etter helga, herregud, hva folk legger ut... :0) Skjønner ikke at folk gidder jeg, eller tør! Gøy i øyeblikket kanskje, men hva når uvedkommende ser bildene? Folk er gærne. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Skjønner ikke at folk gidder jeg, eller tør! Gøy i øyeblikket kanskje, men hva når uvedkommende ser bildene? Folk er gærne. Vel, er jo bare venner som ser bildene :0) Og man kan velge hvilke venner som skal se hva. Jeg har også lagt ut bilder, men velger de med omhu... 0 Siter
KaVa Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Skjønner ikke at folk gidder jeg, eller tør! Gøy i øyeblikket kanskje, men hva når uvedkommende ser bildene? Folk er gærne. Sjekka nettopp facebooken til min framtidige sjef.... Det var interessant.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Sjekka nettopp facebooken til min framtidige sjef.... Det var interessant.... He, he, da så du sikkert en annen side av mannen ;0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Sjekka nettopp facebooken til min framtidige sjef.... Det var interessant.... Skjønner ikke at folk vil brette seg så grådig ut på nett jeg. Det går utover flere enn den aktuelle brukeren. Enten det er hvilke stilling man bruker i senga, hva man foretrekker sammen med partner osv. Tenk på barna også, engang snapper de opp nok til å lese alt dette selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.