Mistera Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Er det noen som i ettermiddag har mottatt en usmakelig aprilspøk fra "ellos"? Spøken går utpå noe om livmorhalskreft og brystkreft... undrer 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Nei vet du, de er noK ikke spøk dersom det handler om forsikring... Jeg fikk tlf om det på lørdags formiddag. Ble lite glad for en slik skremmende tlf. Han ramsa opp hvor mange som fikk kreft daglig osv. Kreft dekkes hvist ikke av vanlige forsikringer. 0 Siter
Mistera Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Nei vet du, de er noK ikke spøk dersom det handler om forsikring... Jeg fikk tlf om det på lørdags formiddag. Ble lite glad for en slik skremmende tlf. Han ramsa opp hvor mange som fikk kreft daglig osv. Kreft dekkes hvist ikke av vanlige forsikringer. Vel... det vedkommende sa da jeg sa at vi er registrert mot telefonsalg var at ja men det var bare en aprilspøk! Uansett er det noe ordentlig forsikring som skal tilbys, så kan man ikke komme etterpå å si at det er en spøk sånn den karen sa... med andre ord... Sint mail til Ellos om hvor usmakelig de har gjort dette er uansett sendt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Vel... det vedkommende sa da jeg sa at vi er registrert mot telefonsalg var at ja men det var bare en aprilspøk! Uansett er det noe ordentlig forsikring som skal tilbys, så kan man ikke komme etterpå å si at det er en spøk sånn den karen sa... med andre ord... Sint mail til Ellos om hvor usmakelig de har gjort dette er uansett sendt! For en fyr! Bra du skeiv mail. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.