Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som i ettermiddag har mottatt en usmakelig aprilspøk fra "ellos"?

Spøken går utpå noe om livmorhalskreft og brystkreft...

undrer

Skrevet

Nei vet du, de er noK ikke spøk dersom det handler om forsikring...

Jeg fikk tlf om det på lørdags formiddag. Ble lite glad for en slik skremmende tlf. Han ramsa opp hvor mange som fikk kreft daglig osv. Kreft dekkes hvist ikke av vanlige forsikringer.

Skrevet

Nei vet du, de er noK ikke spøk dersom det handler om forsikring...

Jeg fikk tlf om det på lørdags formiddag. Ble lite glad for en slik skremmende tlf. Han ramsa opp hvor mange som fikk kreft daglig osv. Kreft dekkes hvist ikke av vanlige forsikringer.

Vel... det vedkommende sa da jeg sa at vi er registrert mot telefonsalg var at ja men det var bare en aprilspøk!

Uansett er det noe ordentlig forsikring som skal tilbys, så kan man ikke komme etterpå å si at det er en spøk sånn den karen sa...

med andre ord... Sint mail til Ellos om hvor usmakelig de har gjort dette er uansett sendt! ;)

Skrevet

Vel... det vedkommende sa da jeg sa at vi er registrert mot telefonsalg var at ja men det var bare en aprilspøk!

Uansett er det noe ordentlig forsikring som skal tilbys, så kan man ikke komme etterpå å si at det er en spøk sånn den karen sa...

med andre ord... Sint mail til Ellos om hvor usmakelig de har gjort dette er uansett sendt! ;)

For en fyr! Bra du skeiv mail.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...