Gå til innhold

Hvordan kunne han få henne og motsatt

Anbefalte innlegg

random1365380890
Skrevet

Er det noe dere sier når noen er i "forskjellige ligaer" innen utseende. Eller er det noe som bare skjer på internett?

Skrevet

Jeg skjønner faen ikke hva du spør om engang jeg.

Det er en kjent sak at blant annet thaidamer søker etter stygge eldre herremenn. Likeså med østblokktøser. De kan vel ikke få bedre da, ikke veit jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

Har hørt noen si det i RL også, og synes bare det vitner om overfladiskhet.

Skrevet

Har hørt noen si det i RL også, og synes bare det vitner om overfladiskhet.

Eller at de bare har bedre smak.

Gjest mora2
Skrevet

At noen er penere enn andre er jo ikke å legge under en stol vel..

Men de som er mindre pene, er jo ikke noe dårligere menneske nødvendigvis?..

Skrevet

At noen er penere enn andre er jo ikke å legge under en stol vel..

Men de som er mindre pene, er jo ikke noe dårligere menneske nødvendigvis?..

Det er riktig, men det er som sagt store variasjoner mellom folks utseende. Like barn leker best, eller? Ser ikke sånn ut når man ser de gamle grisene i femtiåra som lover gull og grønne skoger til dumme tjueåringer hvertfall.

Gjest mora2
Skrevet

Det er riktig, men det er som sagt store variasjoner mellom folks utseende. Like barn leker best, eller? Ser ikke sånn ut når man ser de gamle grisene i femtiåra som lover gull og grønne skoger til dumme tjueåringer hvertfall.

Jepp, og folk liker jo forskjellig, så en jeg syns er pen, kan andre synes er drit stygg..(ganske vanlig ;0)

De gamle grisene ja, usj...Da kan jeg ikke forstå de unge jentene..At de vil ha de... Vente på arven kanskje? ;0)

Skrevet

Jepp, og folk liker jo forskjellig, så en jeg syns er pen, kan andre synes er drit stygg..(ganske vanlig ;0)

De gamle grisene ja, usj...Da kan jeg ikke forstå de unge jentene..At de vil ha de... Vente på arven kanskje? ;0)

Ja, kvalmt. Og tenk så fælt de gamle gubbene promper!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har ikke hørt noen si det i RL når det gjelder utseende (men leste her på dol en gang at folk syntes det var rart at kona til Jens Stoltenberg hadde klart å huke ham.)

Derimot blir det ofte kommentert hvis aldersforskjellen er veldig stor. (Begge veier.)

Gjest mora2
Skrevet

Ja, kvalmt. Og tenk så fælt de gamle gubbene promper!

Jølsen da...Usj ;0)

Jeg jobber på gamleheim, og en gammel mannerumpe er ikke akkurat lekker heller ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Jølsen da...Usj ;0)

Jeg jobber på gamleheim, og en gammel mannerumpe er ikke akkurat lekker heller ;0)

Eller jobbet...

Skrevet

Har du lagt merke til at det er oftere ei pen dame har en stygg mann, enn omvendt?

Er menn mer kresne, kanskje?

Gjest liede
Skrevet

Første jeg tenkte på var Jan Eggum og Kaja Huuse, men de passer egentlig veldig godt sammen på alle andre måter.

Jeg stusser mer når "vanlige", men oppegående menn finner seg vakkre, men uinteressante kvinner. Hva snakker de om? Eller når en veldig sporty veltrent person finner seg en dvask sofagris. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har du lagt merke til at det er oftere ei pen dame har en stygg mann, enn omvendt?

Kanskje det finnes flere pene kvinner enn menn?

Skrevet

Kanskje det finnes flere pene kvinner enn menn?

Det tror jeg ikke, men kvinner kan sminke seg pene.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det tror jeg ikke, men kvinner kan sminke seg pene.

Men hvis kvinnene ikke egentlig er pene, bare sminket opp, så motsier du deg selv.

Da har vanlige menn funnet vanlige, sminkede kvinner.

Skrevet

Jeg tror menn er mye mer utseendefiksert enn kvinner når det gjelder partner. Kvinner er mest opptatt av sitt eget utseende.

Skrevet

Eller kanskje hun ikke vil bli 'overskygget'? Altså velge en litt middels utseende mann for å se bedre ut selv?

En annen mulighet kan være om dama har "selvtillit nok" til å velge en "pen" mann. Jeg kjenner flere damer som snakker om menn som er "for pene", underforstått "sikkert blærete".....;-)

Skrevet

Men hvis kvinnene ikke egentlig er pene, bare sminket opp, så motsier du deg selv.

Da har vanlige menn funnet vanlige, sminkede kvinner.

På det første møtet mellom mann og kvinne, er sannsynligvis kvinnen sminket pen. Mannen forelsker seg, og innen han oppdager at hun ser ut som et takras uten sminke, er det for sent, da er han fanget.

Hehe ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

På det første møtet mellom mann og kvinne, er sannsynligvis kvinnen sminket pen. Mannen forelsker seg, og innen han oppdager at hun ser ut som et takras uten sminke, er det for sent, da er han fanget.

Hehe ;o)

He he, det er nok en og annen mann som har fått seg en overraskelse dagen derpå! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...