random1365380890 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Er det noe dere sier når noen er i "forskjellige ligaer" innen utseende. Eller er det noe som bare skjer på internett? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jeg skjønner faen ikke hva du spør om engang jeg. Det er en kjent sak at blant annet thaidamer søker etter stygge eldre herremenn. Likeså med østblokktøser. De kan vel ikke få bedre da, ikke veit jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har hørt noen si det i RL også, og synes bare det vitner om overfladiskhet. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har hørt noen si det i RL også, og synes bare det vitner om overfladiskhet. Eller at de bare har bedre smak. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 At noen er penere enn andre er jo ikke å legge under en stol vel.. Men de som er mindre pene, er jo ikke noe dårligere menneske nødvendigvis?.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 At noen er penere enn andre er jo ikke å legge under en stol vel.. Men de som er mindre pene, er jo ikke noe dårligere menneske nødvendigvis?.. Det er riktig, men det er som sagt store variasjoner mellom folks utseende. Like barn leker best, eller? Ser ikke sånn ut når man ser de gamle grisene i femtiåra som lover gull og grønne skoger til dumme tjueåringer hvertfall. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det er riktig, men det er som sagt store variasjoner mellom folks utseende. Like barn leker best, eller? Ser ikke sånn ut når man ser de gamle grisene i femtiåra som lover gull og grønne skoger til dumme tjueåringer hvertfall. Jepp, og folk liker jo forskjellig, så en jeg syns er pen, kan andre synes er drit stygg..(ganske vanlig ;0) De gamle grisene ja, usj...Da kan jeg ikke forstå de unge jentene..At de vil ha de... Vente på arven kanskje? ;0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jepp, og folk liker jo forskjellig, så en jeg syns er pen, kan andre synes er drit stygg..(ganske vanlig ;0) De gamle grisene ja, usj...Da kan jeg ikke forstå de unge jentene..At de vil ha de... Vente på arven kanskje? ;0) Ja, kvalmt. Og tenk så fælt de gamle gubbene promper! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jeg har ikke hørt noen si det i RL når det gjelder utseende (men leste her på dol en gang at folk syntes det var rart at kona til Jens Stoltenberg hadde klart å huke ham.) Derimot blir det ofte kommentert hvis aldersforskjellen er veldig stor. (Begge veier.) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Ja, kvalmt. Og tenk så fælt de gamle gubbene promper! Jølsen da...Usj ;0) Jeg jobber på gamleheim, og en gammel mannerumpe er ikke akkurat lekker heller ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jølsen da...Usj ;0) Jeg jobber på gamleheim, og en gammel mannerumpe er ikke akkurat lekker heller ;0) Eller jobbet... 0 Siter
Luska Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du lagt merke til at det er oftere ei pen dame har en stygg mann, enn omvendt? Er menn mer kresne, kanskje? 0 Siter
Gjest liede Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Første jeg tenkte på var Jan Eggum og Kaja Huuse, men de passer egentlig veldig godt sammen på alle andre måter. Jeg stusser mer når "vanlige", men oppegående menn finner seg vakkre, men uinteressante kvinner. Hva snakker de om? Eller når en veldig sporty veltrent person finner seg en dvask sofagris. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du lagt merke til at det er oftere ei pen dame har en stygg mann, enn omvendt? Er menn mer kresne, kanskje? Kanskje det finnes flere pene kvinner enn menn? 0 Siter
Luska Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Kanskje det finnes flere pene kvinner enn menn? Det tror jeg ikke, men kvinner kan sminke seg pene. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det tror jeg ikke, men kvinner kan sminke seg pene. Men hvis kvinnene ikke egentlig er pene, bare sminket opp, så motsier du deg selv. Da har vanlige menn funnet vanlige, sminkede kvinner. 0 Siter
tonie Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du lagt merke til at det er oftere ei pen dame har en stygg mann, enn omvendt? Er menn mer kresne, kanskje? Jeg tror menn er mye mer utseendefiksert enn kvinner når det gjelder partner. Kvinner er mest opptatt av sitt eget utseende. 0 Siter
morsan Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du lagt merke til at det er oftere ei pen dame har en stygg mann, enn omvendt? Er menn mer kresne, kanskje? Eller kanskje hun ikke vil bli 'overskygget'? Altså velge en litt middels utseende mann for å se bedre ut selv? En annen mulighet kan være om dama har "selvtillit nok" til å velge en "pen" mann. Jeg kjenner flere damer som snakker om menn som er "for pene", underforstått "sikkert blærete".....;-) 0 Siter
Luska Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Men hvis kvinnene ikke egentlig er pene, bare sminket opp, så motsier du deg selv. Da har vanlige menn funnet vanlige, sminkede kvinner. På det første møtet mellom mann og kvinne, er sannsynligvis kvinnen sminket pen. Mannen forelsker seg, og innen han oppdager at hun ser ut som et takras uten sminke, er det for sent, da er han fanget. Hehe ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 På det første møtet mellom mann og kvinne, er sannsynligvis kvinnen sminket pen. Mannen forelsker seg, og innen han oppdager at hun ser ut som et takras uten sminke, er det for sent, da er han fanget. Hehe ;o) He he, det er nok en og annen mann som har fått seg en overraskelse dagen derpå! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.